TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 5/1/16
בוקר יום שלישי 5.1.2016

הערכות כלליות:

1. לאחר הלילה האחרון בוול סטריט עדיין אין שינוי בהערכה הכללית שלי
אני עדיין חושב שהירידה בלילה בוול סטריט זה מהלך של תנועה בתוך טווח דשדוש כללי
כלומר אני מצפה שה S&P עוד ירד מטה לנמוך השנתי של 2015
וזה בהחלט במונחי מינימום
בינתיים הוא עדיין מדשדש בין 2000 ל 2100


2. הדאקס ירד אתמול חד על רקע הירידה בשנחאי
אומנם ידעתי שהוא ירד אבל ציפיתי שלפני שהוא זולג הוא יעלה עוד אחוז שניים
בכל אופן למרות הזליגה אתמול אני גם מצפה שאת רוב הירידה של אתמול הוא ימחק
בטווח הקצר במסגרת תנועת דשדוש כללית שלו שגם הירידה של אתמול היא חלק ממנה


3. מדד המעו"ף -
אמרתי אתמול שלושה דברים
1. הוא יחזור ל 1540
2. הוא יזלוג וירד עוד ל 1480 מינימום
3. אני מתקשה לומר מה יבא לפני מה (זה אמרתי אתמול)
היום ככל הניראה לפחות מחצית הדרך חזרה ל 1540 הוא כניראה יעשה
אבל סעיף 2 מרחף ברקע והוא מחכה להתקיים


וול סטריט -
ה S&P הגיע ל 2000 ושוב נבלם
אפשר לומר שבחודשיים האחרונים מתחילת נובמבר הוא נע בין 2000 ל 2100
וזו הפעם הריבית שהוא נבלם ב 2000
לדעתי זה עניין של זמן עד שהוא ישבור גם אותה כלפי מטה
כלומר בעת הזו יש להתייחס לכל נסיון עלייה שלו במאוד כבדהו וחשדהו
ולזכור שבסופ"ש מחכה בוול סטריט דו"ח התעסוקה
על מנת לייצר שקט תעשייתי אני חושב שהדו"ח צריך לספק אתץ הסחורה ולעמוד לפחות בצפי המוקדם



מדד המעו"ף הופתע אתמול וניתפס לא מוכן לגחמה של הסינים על הבוקר
המדד עמד על 1540 ביום ראשון אופטימי
אבל קיבל בראש על הבוקר כשהוא נופל לאזור 1520 ונע שם בדשדוש
ניכר לאורך היום שהמדד לא בדיוק רוצה לרדת ועושה את זה מאילוץ
מחזור המסחר היה יחסית גבוה

לסיכום:
ציינתי אתמול שהמדד יחזור ל 1540
הגברים מסוכמים לעיל בהערכות הכלליות
יחד עם זאת ספציפית להיום אני מוכן לומר שהוא יכול להשיג 1530
אני לא בטוח במעבר לזה כרגע ...אבל 1540 עוד תגיע
ובכל זאת גם נפילה חזרה מטה תגיע גם היא


הבוקר הארביטראז הוא שלילי מינורי לא משמעותי
חוזה S&P נסחר חיובי מינורי סביב ה 0.1%
יש לציין שספציפית ללילה הקרוב אין ביטחון בסיומת של הלילה
כלומר תיתכן המשכיות שלילית ישירה או המתנה לדו"ח התעסוקה בסופ"ש
כרגע נראה לי שימתינו לדו"ח התעסוקה ויעשו מראית עיין של בלימה ב S&P על 2000
הדאקס צפוי להתאושש היום כמחצית מהירידה של אתמול כניראה
שנחאי - בוצעה התערבות של הממשל הסיני כאשר הוא מזרים למערכת הבנקים נזילות
המדד הסיני לא מתלהב ויורד חצי אחוז בתגובה
כבר אמרתי מספר פעמים - לסין יש הרים של כסף שמחכים ליום פקודה
אני חושב שהמדד הסיני עוד לא נפל מספיק כדי שהממשל הסיני ישלוף תוכנית הרחבה כמותית...התחושה שלי שזה עוד יגיע
הנפט - ממשיך לדשדש בנטייה שלילית...אם לא יתפתח עימות מזויין במזרח התיכון אולי בין איראן לסעודיה אז כניראה שהנפט ילך ל 30 $
מקרו -
ב 11 - נתון אבטלה גרמני
ב 12 - מדד המחירים לצרכן בגוש האירו


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1530 עד 1524
הפתיחה צפויה להיות חיובית סביב 1530
ככל הניראה שהמדד יחתור ישירות ל 1540 גם אם לא היום אבל הסיומת של היום יכולה לסמן את זה ישירות תלוי בסגירה
בכל אופן אני חוזר על ההדגשה שיש להתייחס לעליות במדד בכבדהו וחשדהו
כי הירידה עוד תגיע לדעתי חזרה מטה

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il