TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 3/1/16
בוקר יום ראשון 3.1.2016 שנה אזרחית חדשה

הערכות כלליות:

1. לגבי וול סטריט ההערכות שלי אינן שונות ומאחר ובסופ"ש היה שבוע מסחר דליל
אז אין הרבה שינוי בהערכה הכללית ואני מחדד
הירידות בוול סטריט לדעתי עוד לפנינו...מה שעושה כרגע ה S&P למשל זה זיגזוגים בתוך
טווח יחסית מוגבל ...אין מגמה יציבה גם בטווחים מינוריים בתוך הטווח הזה
אבל בסופו של דבר זה יוביל לתנועה יורדת בליווי זינוק ב VIX
זו הערכה שאני כבר חודשים חוזר אחריה והיא לא השתנתה
ובכל זאת יש לנו שנה חדשה בפתח וחודש ינואר...סביר שמחר למשל המסחר יהיה שלילי
אבל אני יכול לומר זאת בסבירות גבוה רק על חלק מהיום
אני חושד שהמדד יעשה עוד זיגזג אחד כלפי מעלה
במסגרת התנועות שציינתי בתוך הטווח המוגבל


2. לא התקיים מסחר בסופ"ש בדאקס
הדאקס הגיע ל 10800...חצה אותה והתנהל מעליה ...אבל אתמול איבד אחוז
זה בדיוק התרחיש שנתתי שבוע שעבר
הדאקס יעלה מעל 10800 יחתור אולי ל 11000 אבל בסופו של דבר יסוג אחורנית
כלומר כל מה שהוא יעלה כרגע זה עדיין לא זה
אפשר לומר שמכל התרחיש הזה רק נקודה אחת פחות אהבתי וזה את הירידה של אתמול
ציפיתי שהיא תהיה יותר מינורית ...
אני מקווה שהדאקס ינסה לצבור עוד אחוז שניים ירוק ולפגוש את 11000 לפני שיסוג
אין ביטחון בזה ....אבל כן אני חושב שהוא יבצע נסיגה והיא אמורה להיות מוגבלת יחסית
במקרה קיצון הדאקס ירד עד 9500 או 9000


3. מדד המעו"ף - בסקירות קודמות אמרתי שני דברים
1. אני שלילי בכללי על המדד והוא יסוג אחרונית לנמוך שנתי מינימום
2. לפני שהוא ייסוג הוא ינסה להתקרב ל 1550
נכון להיום ולאחר יום המסחר של אתמול -
סעיף 1 בכל מקרה יתקיים
סעיף 2 - יש לי אינדיקטורים חיוביים שהוא אמור להתקיים אבל בהסתכלות יותר רחבה
אני חייב לומר שזה יהיה קשה ומצריך מעקב
עד כאן אלה דברים שרשמתי ביום חמישי
לגבי סעיף 2 במידה והפתיחה היום תהיה שלילית סולידית עד 1524 או 1522
אז אני משאיר את הסיכוי למדד לחזור לפחות ל 1534 עד 1536 לפני שירד


4. גורמי סיכון לא חסרים -
גורמי סיכון גיאו פוליטייים מגוונים כמעט על פני כל העולם המערבי
והיתי אומר שזה אחד הגורמים הכי לא צפויים שיש
אין צורך לפרט את הכמות הגדולה של הגורמים האלה...
רק אוסיף שכמות מוקדי הסיכסוך במזרח התיכון היא גדולה מאוד
ולא זכורה לי סיטואציה כזו בימי חיי
לזה יש להוסיף את כל גורמי המקרו
בין אם זה פנים אמריקאי וזה ממש לא גורם מבוטל
בין אם זה מצד סין ובין אם זה מאירופה ...אפשר לומר שכרגע לא כדאי להתבטא
בביטחון בעודף אופטימיות לגבי המצב ואף אחד לא יכול לתת תשובה לזה ...
גם לא הפד בארה"ב
לנו יש את בעיות הפנים שלנו ...גם גיאו פולטיות וגם מקרו כלכליות ...אבל לדעתי בסופו
של דבר אנחנו נהיה מסונכרנים מול העולם
ומה שיקרה כאן ישליך או יהיה תמונת מראה למצב בעולם



וול סטריט -

ה S&P נסחר ביום חמישי יום מקוצר עד לשעה 20:00 לפני צאתו לחג
ובכל זאת הוא איבד כ 0.94% ויצא לחג בסנטימנט שלילי
סה"כ סגר ה S&P על 2043
בשלב זה הוא יפתח כניראה את השנה החדשה בהמשכיות לנסיגה שאליה יצא עם החג
אבל אני חושב שהוא כרגע לא ירד מ 2000 ...אלא ינסה לחזור מעלה עוד פעם
הדברים מפורטים בסעיף 1 של ההערכות הכלליות
גל יורד יגיע כמובן אבל סיכוי לא גבוה ששני ימי הירידה האחרונים הם הגל הזה עליו אני מדבר


מדד המעו"ף סגר את יום חמישי בשינוי אפסי במחזור פקיעה שבועית
סה"כ סגר המדד על 1528/9
מדד הבנקים + פרוטרום בלטו לחיוב והחזיקו את המדד
הדואליות לא היו פקטור משמעותי

לסיכום:
הסגירה במדד היתה סגירה פרווה שאולי מרמזת על פתיחת שנה בדשדוש ויום מעורב
בפועל רוב הסיכויים היום לפתיחה שלילית והשאלה היא רק באיזו עוצמה
אם היא תהיה יחסית מינורית עד 1524 או 1522...אז סביר שנקבל יום מעורב
אני כרגע בספק לגבי זה...אלא חושד יותר שהמדד ירד קודם ל 1510 לפני שיתאושש


הבוקר הארביטראז חסר משמעות ואפסי
אין היום מסחר בדאקס ובוול סטריט
הערכות לגבי שניהם נתתי לעיל בהערכות הכלליות
שנחאי - אני נותר שלילי בהערכות שלי לגבי שנחאי כרגיל
הנפט - ללא שינוי משמעותי ובעיקרון אני עדיין מצפה להשגת ה 30 $
יחד עם זאת חובה לציין את כמות העימותים במזרח התיכון שורץ שדות הנפט
העימות הלוחש האחרון שעלה לכותרות הוא הסעודי איראני...הוא כבר קיים תקופה ארוכה בעיקר בתימן אבל הוא מעט עלה מדרגה בסופ"ש
בכל אופן על שתי מדינות שיושבות על חבית נפט עם גפרור דולק
עימות חזיתי ישיר בין שתיהן יקפיץ את מחיר הנפט מן הסתם
מבחינת המקרו -
דו"ח התעסוקה האמריקאי חוזר לככב בסוף השבוע
וכבר אמרתי שכיום הנתונים צריכים להיות טובים ולהצדיק את ההערכות של הפד
לכן הדו"ח הזה צריך לפחות לעמוד בציפיות לדעתי אם לא יותר
אצלנו - יש מחבל שמסתובב בתל אביב אבל זה לא אמור להשפיע
עיין צריך לפקוח יותר על התגובה של חיזבאללה ...השוק מודד הכל במונחים של רווח והפסד כספי למשק


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1522 עד 1528
כבר אמרתי לעיל...אם המדד יפתח סולידי היום וזו אפשרות סבירה אז הוא בהחלט יכול להיסחרא מעורב ולעבור לירוק
במידה וירד מ 1522 או 1520 אז סביר שילך ל 1510
כלפי מעלה אין לי הרבה ציפיות...כלומר גם אם יעלה הוא ירד את כל הדרך חזרה


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il