TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 31/12/15

בוקר יום חמישי 31.12.2015 יום פקיעה שבועית

הערכות כלליות:

1. לגבי וול סטריט אין שינוי בהערכה שלי הכללית והיא כרגיל לחלוטין
גל יורד יגיע פחות או יותר מהאזור דשדוש השנתי הנוכחי
גם מדד ה VIX יזנק לשיאו השנתי מינימום
למה זה יקרה ? לא יודע...יש מספר אפשרויות גלוי ולא ניתן לומר מה הסיבה
אני רק יכול לחלק לשניים...או סיבה מקרו כלכלית...או אירוע גיאו פוליטי
זה מה שנראה לי נכון להיום
בסקירה של אתמול כתבתי שיום המסחר הנוכחי בוול סטריט יהיה שלילי מינורי עד מעורב
יום המסחר אכן היה שלילי ...אם כי קצת פחות מינורי ממה שחשבתי


2. הדאקס הגיע ל 10800...חצה אותה והתנהל מעליה ...אבל אתמול איבד אחוז
זה בדיוק התרחיש שנתתי לפני מספר ימים
הדאקס יעלה מעל 10800 יחתור אולי ל 11000 אבל בסופו של דבר יסוג אחורנית
כלומר כל מה שהוא יעלה כרגע זה עדיין לא זה
אפשר לומר שמכל התרחיש הזה רק נקודה אחת פחות אהבתי וזה את הירידה של אתמול
ציפיתי שהיא תהיה יותר מינורית ...
אני מקווה שהדאקס ינסה לצבור עוד אחוז שניים ירוק ולפגוש את 11000 לפני שיסוג
אין היום מסחר בדאקס עקב החג הנוצרי וגם מחר
כלומר הדאקס ישוב להיסחר רק ביום שני הבא

3. בסקירות קודמות אמרתי שני דברים
1. אני שלילי בכללי על המדד והוא יסוג אחרונית לנמוך שנתי מינימום
2. לפני שהוא ייסוג הוא ינסה להתקרב ל 1550
נכון להיום ולאחר יום המסחר של אתמול -
סעיף 1 בכל מקרה יתקיים
סעיף 2 - יש לי אינדיקטורים חיוביים שהוא אמור להתקיים אבל בהסתכלות יותר רחבה
אני חייב לומר שזה יהיה קשה ומצריך מעקב

4. גורמי סיכון לא חסרים -
גורמי סיכון גיאו פוליטייים מגוונים כמעט על פני כל העולם המערבי
והיתי אומר שזה אחד הגורמים הכי לא צפויים שיש
אין צורך לפרט את הכמות הגדולה של הגורמים האלה...
לזה יש להוסיף את כל גורמי המקרו
בין אם זה פנים אמריקאי וזה ממש לא גורם מבוטל
בין אם זה מצד סין ובין אם זה מאירופה ...אפשר לומר שכרגע לא כדאי להתבטא
בביטחון בעודף אופטימיות לגבי המצב ואף אחד לא יכול לתת תשובה לזה ...
גם לא הפד בארה"ב
לנו יש את בעיות הפנים שלנו ...גם גיאו פולטיות וגם מקרו כלכליות ...אבל לדעתי בסופו
של דבר אנחנו נהיה מסונכרנים מול העולם
ומה שיקרה כאן ישליך או יהיה תמונת מראה למצב בעולם



וול סטריט -

ה S&P איבד אתמול כ 0.7% לאחר שעלה שלשום כאחוז
זה אופי התקופה ב S&P - אין עקביות במגמה וזה תוצר מובהק של חוסר וודאות
אני בכל אופן נותר עם ההערכה שלי ולא יורד ממנה לגל שלילי
רוח החג עדיין מרחפת על המסחר והיום יתקיים מסחר מקוצר בוול סטריט כאשר מחר לא יתקיים מסחר כלל
בכל אופן ה S&P עמד עד שלשום קרוב ל 2080 ...ברמה הזו הוא מתחיל לגמגם ומייצר נסיגה ביום המחרת וכבר אמרתי שקצת קשה לי לראות אותו מעל 2100 לפני שיעשה גל יורד


מדד המעו"ף איבד גם הוא אתמול גובה כמינוס 0.4% וסגר על 1528 לערך
מחזור המסחר היה ממוצע
אף מניה במדד לא בלטה לחיוב
מרביתן דשדשו סביב קו האפס ומניות הבנקים הובילו את הירידה

לסיכום:
סעיף 3 בהערכות הכלליות מסכם היטב את המדד
היום הוא יום פקיעה שבועית והיא לא צפויה להיות דרמטית אלא פקיעה מינורית לכל צד
בכל אופן אני מצפה ליום מסחר מעורב היום כאשר סיומת שלילית תבטל את ההערכה החיובית שלי למדד ל 1550
ברקע יש לי אינדיקטורים חיוביים מסויימים שהמדד כן ינסה לפרוץ גבוה שבועי
עוד נקודה - סגירה היום מתחת 1520 אני אעדכן במיוחד ובכל אופן לא נראה לי שזה יקרה היום



הבוקר הארביטראז הוא שלילי 0.2%
חוזה S&P נסחר בנטייה חיובית קלה אם כי לא משמעותית ולא מכתיבה כיוון מסחר
אתמול ציינתי שה S&P ייסחר שלילי עד מעורב
היום בלילה האבחנה היא קשה יותר גם כי המסחר מקוצר וגם בגלל ערב החג הנוצרי
אני נוטה לומר שהמסחר יהיה חיובי לפחות בחלק מהלילה הקצר
אבל הוא בעל סיומת שפתוחה לחלוטין
הדאקס - אין טעם לדבר עליו כרגע מאחר והוא ממילא בחופש עד יום שני וסעיף 2 בהערכות הכלליות מסכם אותו
הנפט - ללא שינוי משמעותי אבל הצפי הוא שלילי עדיין ל 30 $
מבחינת המקרו - אין היום נתונים מענינים במיוחד


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1535 עד 1524 או 1526
מאוד קשה להעריך מראש כיצד יסתיים היום הזה
זה דבר שצריך להבין אותו רק בתוך יומי
בכל אופן עדיין יש לי אינדיקטורים חיוביים שהמדד יחזור ל 1535
פריצה של הרמה הזו תוביל ל 1546...
ירידה מ 1524 תיחשב מבחינתי אקורד סיום סייקל עולה וחזרה לתחזית השלילית שלי
אני מקווה שהמדד לא ימהר עדיין לרדת אלא יעלה שוב מעלה
כרגע מאוד קשה לי לראות את המדד משתולל לאחד הכיוונים כאשר המסחר בעולם כמעט ולא מתקיים היום


הערה:


לזכור שברקע יש הערכה שלילית ואפילו אגרסיבית ללא לוח זמנים עדיין...זה מצב בעייתי בגלל החגים של הנוצרים לכן המדדים נסחרים ללא מגמה ...אני רואה ביוןם הזה נקודת מפתח לטווח הקצר אבל כבר כתכתי שהוא לא יהיה כניראה יום תנודתי ...סביר בעיניי שקול 1550 יבקר היום במחיר 1100 ואולי 1200...זו הערכה בלבד



יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה


- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il