TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 30/12/15
בוקר יום רביעי 30.12.2015

הערכות כלליות:

1. אתמול כתהתי כך לגבי וול סטריט -
"מבחינתי אין שום שינוי בהערכה הכללית שלי לגבי וול סטריט וה S&P והיא נותרת שלילית
זה לא משנה כלל אם הוא ינוע אל תוך טווח הדשדוש העליון שלו
כדי לצאת במצב רוח טוב לסילבסטר ...אני מעריך שמה שהוא מבצע כרגע זה משיכת זמן"
זה מה שמתרחש כרגע בפועל
ה S&P נע שוב לכיוון רצועת דשדוש עליונה שלו קרי 2100 ואני מאוד בספק אם הוא יגיע
אליה כאשר על לחצות אותה לא ניראה לי כלל ששייך לדבר
הוא ישתדל לצאת במצב רוח טוב לחג הסילבסטר שלהם ויתכן שיבצע תנועה שלילית
מינורית כבר בלילה הקרוב


2. הדאקס - נע לפי הצפי המוקדם שנתתי לו
זה מה שתכתבי לגביו אתמול וזה נישאר בתוקף -
"אני מעריך שהוא יתרומם ל 10800 וידשדש בתנועה עולה לא מהותית כניראה ל 11000
סה"כ אני כרגע לא מצפה למהלך עולה בריא בדאקס ל 11600
כלומר יותר ניראה לי שהוא יעלה מעט בטווח הקצרצר
אבל ירד לאחריו בתוך טווח דשדוש רחב של 9500 עד 11400 "

3. גם הצפי לגבי מדד המעו"ף נישאר בתוקף -
אני מעריך שהוא יתרומם לכיוון 1550 בטווח הקצר קצרצר
אבל יפול לאחריו בטווח הבינוני חזרה את הדרך למטה

4. גורמי סיכון לא חסרים -
גורמי סיכון גיאו פוליטייים מגוונים כמעט על פני כל העולם המערבי
והיתי אומר שזה אחד הגורמים הכי לא צפויים שיש
אין צורך לפרט את הכמות הגדולה של הגורמים האלה...
לזה יש להוסיף את כל גורמי המקרו
בין אם זה פנים אמריקאי וזה ממש לא גורם מבוטל
בין אם זה מצד סין ובין אם זה מאירופה ...אפשר לומר שכרגע לא כדאי להתבטא
בביטחון בעודף אופטימיות לגבי המצב ואף אחד לא יכול לתת תשובה לזה ...
גם לא הפד בארה"ב
לנו יש את בעיות הפנים שלנו ...גם גיאו פולטיות וגם מקרו כלכליות ...אבל לדעתי בסופו
של דבר אנחנו נהיה מסונכרנים מול העולם
ומה שיקרה כאן ישליך או יהיה תמונת מראה למצב בעולם



וול סטריט -

ה S&P התרומם אתמול כאחוז עד ל 2078
לזה אחראים שלושה גורמים:
1. התיקון מעלה במחיר הנפט
2. נתון מדד אמון הצרכנים שנתן קריאה אופטימית...זה בודק בעיקר מה מצב הרוח
של הצרכן ואת דעתו על המצב הכלכלי וזה נחשב נתון בעל חשיבות
3. רוח החג...גם זה חשוב מאוד ואולי הכי...על פי חוק הסנטימנט שדיברתי עליו בעבר
הרוח הזו תעקם כל נתון וכל מצב לטובת הסנטימנט שהיא צריכה ובמקרה הזה חיובי
בכל אופן בסעיף 1 בהערכות הכלליות פירטתי מה הצפי שלי להמשך



מדד המעו"ף עלה אתמול בהססנות כ 0.65%
מחזור המסחר היה ממוצע
המדד קיבל תמיכה ממניות הבנקים + הדואליות + סקטור הגז
לאורך היום סירב המדד לחצות את 1536

לסיכום:
הצפי שלי למדד מסוכם בסעיף 3 בהערכות הכלליות
אבל שוב אדגיש - המדד יפול לדעתי חזרה למטה לנמוך השנתי שלו וזה במוהחי מינימום



הבוקר הארביטראז אפסי וחסר משמעות
חוזה S&P ניסחר בנטייה שלילית אפסית
יש לקרא את ההערכה שלי לגבי וול סטריט - אבל אוסיף שהלילה אני מצפה למסחר מעורב עד שלילי אבל מינורי
הדאקס - סיכמתי אותו בסעיף 2 בהעראכות הכלליות הוא צפוי להיסחר היום חיובי ברוב היום
כלומר להתקדם ל 11000 וזה לא אומר שבחלק מהיום הוא לא ייסחר שלילי קל
הנפט - כל תיקון שהוא מנסה לבצע מסתיים בנסיגה בשלב זה
אני נשאר בינתיים עם הערכה ל 30 $
מקרו -
יש אומנם את נתון מכירות הבתים בשעה 17:00 אבל אני לא מצפה שהנתון הזה יגרור השפעה מהותית על המסחר בפועל
יש לציין - ברקע יש איום של חיזבאללה שכולם מודעים עליו בעל השפעה נקודתית אני מניח
במקרה הפחות חמור


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1544 עד 1532
אני נותר עם הערכה חיובית שהמדד יחתור מעלה לכיוון 1550
הפתיחה היום אמורה להיות חיובית לא אגרסיבית
1536 היא נקודת מפתח שהתבססות מעליה תוביל ל 10 נקודות מעלה ל 1546

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il