סקירת בוקר
יראה, 29/12/15
בוקר יום שלישי 29.12.2015
הערכות כלליות:
1.מבחינתי אין שום שינוי בהערכה הכללית שלי לגבי וול סטריט וה S&P והיא נותרת שלילית
זה לא משנה כלל אם הוא ינוע אל תוך טווח הדשדוש העליון שלו
כדי לצאת במצב רוח טוב לסילבסטר ...אני מעריך שמה שהוא מבצע כרגע זה משיכת זמן
בהערכות הכלליות של יום ראשון שני פרטתי לגבי מצבו הכללי
2. אין שינוי מהותי בדאקס והוא ביצע אתמול נסיגה נקודתית לא משמעותית במיוחד
אני מעריך שהוא יתרומם ל 10800 וידשדש בתנעוה עולה לא מהותית כניראה ל 11000
סה"כ אני כרגע לא מצפה למהלך עולה בריא בדאקס ל 11600
כלומר יותר ניראה לי שהוא יעלה מעט בטווח הקצרצר
אבל ירד לאחריו בתוך טווח דשדוש רחב של 9500 עד 11400
3. מדד המעו"ף איבד אתמול קצת גובה
גם לגביו אני נוטה למעט אופטימיות בטווח הקצרצר שיתקרב ל 1550
אבל אני דיי פסימי לטווח הבינוני והוא יחזור ליפול מטה
וול סטריט -
ה S&P סיים אתמול רק מינוס 0.21% על 2056 לערך
מראש לא ציפיתי שהוא יעשה רעש ...כלומר זה לא בדיוק זמן מתאים לרדת
לכן יום מסחר שהתחיל שלילי והחריף ...הסתיים בתנועה שלילית מינורית כזו שאומרת שהלילה הקרוב יהיה ירוק לפחות בחלקו אם לא בכולו
אבל הנסיגה מטה עוד תגיע
וגם ה VIX יזנק לשיאו
מדד המעו"ף איבד אתמול 0.6% וסגר על 1525 במחזור מסחר ממוצע
המדד נסחר שלילי על רקע הסנטימנט השלילי של המדדים המרכזיים בחו"ל
סה"כ הוא נע בתוך טווח סקירת הבוקר שציינתי אתמול
תנועה דיי הגיונית לאחר יום ראשון וחמישי
המניות הדואליות כולל כיל הן אלה שהובילו את הירידות
סקטור הגז תמך את המדד
לסיכום:
המטרה כרגע היא לראות את המדד עולה לכיוון 1550
זה לא מבטל בכלום את ההערכה השלילית שלי
כלומר המדד יחזור ליפול לפגוש שוב את 1484 וזה כמובן במונחי מינימום
הבוקר הארביטראז הוא חיובי בשיעור של כ 0.2%
חוזה S&P נסחר בנטייה חיובית קלה
כבר כתבתי לעיל שאני מצפה ליום מסחר ירוק בוול סטריט ברובו או בכולו
הדאקס - הערכתי אותו לעיל בהערכות הכלליות והוא צפוי להיסחר היום חיובי רוב היום או בכולו להערכתי
שנחאי - ההערכה הכללית שלי נותרת שלילית
הנפט - לאחר הירידה אתמול הוא עולה מזערית היום...אבל אין לעלייה הזו משמעות
סה"כ אם הוא יצליח או היה מצליח להתעלות מעל ל 38 דולר הוא היה משיג כניראה את 42 דולר וגם זה רק במסגרת תיקון
אבל תכלס - הנפט מתקשה בזה ולא כל כך רואה את זה קורה ...אני מצפה לירידה שלו ל 30 דולר
מבחינת המקרו -
מדד אימון הצרכנים יפורסם ב 17:00 בארה"ב
אצלנו -
פלוג השאירה את הריבית על 0.1%
במקביל בנק ישראל הנמיך את תחזית הצמיחה ל 2016 ל 2.8% כאשר הצפי להעלאת ריבית ראשונה הוא רק בסוף 2016
עוד נקודה חשובה - המצב בגבול הצפון על רקע איומי הנקמה של חיזבאלללה
טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1542 עד 1524
סביר שהמדד יפתח חיובי
למעשה אני מצפה שהוא יחתור ל 1550 גם אם הוא מדשדש בין 1532 ל 1527
ירידה הוא ידחה לשלב מאוחר יותר
אני מזכיר שכרגע היעד שנתתי לקול 1550 בתוקף עדיין למחיר מינימום 1360 ומחיר יעד כללי קרוב ל 1600
יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה