TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 28/12/15
בוקר יום שני 28.12.2015

הערכות כלליות:

1. למעשה אין שינוי בהערכה שנתתי לוול סטריט לפני היציאה לחופשת ה"מולד"
ה S&P אכן הגיע ל 2060 ואף חצה אותה מעט וביום חמישי עמד במקום
הירידה במדדי וול סטריט תגיע
ה S&P נע כבר חודשיים בין 2020 ל 2100
לאחרונה הוא הגדיל את התחום התחתון וירד גם ל 2000
לדעתי הוא יחזור ל 2000 ואף ישבור אותה מטה (לא רוצה לדבר על אגרסיביות)
חג המולד הנוצרי עושה את שלו ומייצר מצב רוח טוב גם אם מלאכותי
יש עוד חג "סילבסטר" השבוע
מחיר הנפט אגב שמייצר כרגע תיקון ותו לא משמש תמיכה למצב הרוח הטוב של החגים


2. הדאקס עומד על על 10728 כשהוא עולה כ 2.27%
כלומר הוא חזר שוב לאיזור 10700/800 שאני מציין בסקירות כאיזור בעל חשיבות
אני מאוד מאוד מסופק שהוא יחצה את האיזור הזה וילך ליעד 11600
אני חושב בשלב הזה שהוא ייכשל בניסיון חצייה כזה ואם יש משהו שכן יכול לתת לו הצלחה
בזה זה אולי אוירת החג החג השבוע
בכל אופן בסופ"ש לא היה מסחר בדאקס ורק ביום שני המסחר בחו"ל יחזור


3. מדד המעו"ף ביצע למעשה כל מה שרציתי לראות ...הוא ירד ל 1484 עד 1488
חזר חזרה ל 1520 נסק עד 1528 השיג אתמול את 1536 וסגר על 1533
אתמול כתבתי "שהמדד יכול בהחלט להשיג את 1528 במהלך השבוע
זה לא אומר שהוא עולה על פסים ורודים...הוא יחזור חזרה למטה ל 1484 וזוהי דעתי כרגע
אם עד לסוף השבוע הקרוב הוא גם יתייצב מתחת ל 1520 1518 ...זה רק יחזק את הערכתי
הכללית השלילית"
מבחינתי 1528 הית נקודת מבחן קטנה בה המדד יכול היה להיעצר לדשדש ואז לסגת
בפועל הוא חצה אותה ולמעשה כבר בשעות הבוקר ידעתי שהוא יחצה אותה
לכן אני נותן לו עוד קרדיט כלפי מעלה לפחות ל 1550
אבל שום דבר מההערכה הכללית השלילית שלי לא מתבטל


וול סטריט -

ה S&P נסחר ביום חמישי מסחר מקוצר עד לשעה 20:00...לא כפי שכתבתי בטעות שלא יתקיים מסחר בוול סטריט ביום חמישי
בכל אופן במהלך המסחר המקוצר הוא לא ביצע כלום וזה אופיני לאוירה של החג אצלהם
מה שכן - הוא סיים שלילי אפסי שיש לו משמעות בחיזוק קל
של מה שאני כותב לעיל בסעיף 1...כמובן שיש מלמעלה את 2100 אבל אני לא רואה חצייה של הרמה הזו אלא נסיגה ממנה מטה כאשר בינתיים 2060 בערך היא החסם


מדד המעו"ף המשיך את התנופה שלו מיום חמישי וסגר את היום שלו על 1533
זה לא מהלך מפתיע במיוחד וכבר ראיתי מהלכים דומים שלו בעבר
בכל אופן ספציפית אתמול מניות הבנקים הובילו את המדד
כאשר כיל ממשיכה את התרומה שלה מיום חמישי

לסיכום:
רוב הדברים כתובים בסעיף 3 של ההערכות הכלליות ורק אוסיף כך -
כרגע אני מעריך למדד יכולת להשיג את 1550
במקרה קיצון אני נותן לו יעד הגעה נוסף עד 1570 לערך
אבל הצפי השלילי שלי נותר בתוקף


הבוקר הארביטראז חסר משמעות
חוזה S&P נסחר כרגע שלילי קל לא משמעותי
התייחסות כללית לוול סטריט נימצאת בהערכות הכלליות
סביר בעיניי שבמהלך תחילת השבוע גם על רקע ה"סילבסטר" הדאקס יסחר מעל 10800...אבל אני דיי פסימי לגבי היכולת שלו לייצר מומנטום מהותי ...אני מעריך כרגע שהוא ידשדש סביב 10800 ומעל ולבסוף ייסוג
שנחאי - אני נותר בהערכה כללית שלילית
הנפט - לא מצליח להמשיך במומנטום המתקן שלו כלפי מעלה
יש לו אומנם רף עליון לתיקון כלפי מעלה עד 42 דולר...אבל כבר הערכתי שבכל מקרה הוא ייסוג כניראה ל 30 דולר...ההשפעות של מהלך שלילי במחיר הנפט הן בעיקר שליליות
מבחינת המקרו -
היום החלטת ריבית אצלנו בשעה 16:00
אני לא שולל שחלק מהתנופה של המדד היא סביב עידכון הריבית היום ...צריך לקחת בחשבון שעם ההחלטה המדד יכול גם לסגת ...תלוי אולי מה תגיד ילין בנאום שלה


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1528 עד 1542
גם אם המדד יפתח שלילי סביר מאוד שהוא יעבור לחיובי
הסבירות שהמדד ישייט מעל 1540 היא גבוהה
אבל בכל אופן אני מדגיש שההערכות הכלליות השליליות שלי הן בתוקף ורק הטווח הקצר הוא במומנטום ירוק מתקן

קול 1550 - נכון לעכשיו עדיין יש לי הערכה זהירה למחיר קרוב ל 1600

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il