TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 27/12/15
בוקר יום ראשון 27.12.2015

הערכות כלליות:

1. למעשה אין שינוי בהערכה שנתתי לוול סטריט לפני היציאה לחופשת ה"מולד"
ה S&P אכן הגיע ל 2060 ואף חצה אותה מעט וביום חמישי עמד במקום
הירידה במדדי וול סטריט תגיע
ה S&P נע כבר חודשיים בין 2020 ל 2100
לאחרונה הוא הגדיל את התחום התחתון וירד גם ל 2000
לדעתי הוא יחזור ל 2000 ואף ישבור אותה מטה (לא רוצה לדבר על אגרסיביות)
חג המולד הנוצרי עושה את שלו ומייצר מצב רוח טוב גם אם מלאכותי
יש עוד חג "כריסמס" השבוע
מחיר הנפט אגב שמייצר כרגע תיקון ותו לא משמש תמיכה למצב הרוח הטוב של החגים


2. הדאקס עומד על על 10728 כשהוא עולה כ 2.27%
כלומר הוא חזר שוב לאיזור 10700/800 שאני מציין בסקירות כאיזור בעל חשיבות
אני מאוד מאוד מסופק שהוא יחצה את האיזור הזה וילך ליעד 11600
אני חושב בשלב הזה שהוא ייכשל בניסיון חצייה כזה ואם יש משהו שכן יכול לתת לו הצלחה
בזה זה אולי אוירת החג החג השבוע
בכל אופן בסופ"ש לא היה מסחר בדאקס ורק ביום שני המסחר בחו"ל יחזור


3. מדד המעו"ף ביצע למעשה כל מה שרציתי לראות ...הוא ירד ל 1484 עד 1488
חזר חזרה ל 1520 ושם הוא עומד כרגע
מכאן - ההערכה שלי היא כזו ...
המדד יכול בהחלט להשיג את 1528 במהלך השבוע
זה לא אומר שהוא עולה על פסים ורודים...הוא יחזור חזרה למטה ל 1484 וזוהי דעתי כרגע
אם עד לסוף השבוע הקרוב הוא גם יתייצב מתחת ל 1520 1518 ...זה רק יחזק את הערכתי
הכללית השלילית


וול סטריט -

ה S&P נסחר ביום חמישי מסחר מקוצר עד לשעה 20:00...לא כפי שכתבתי בטעות שלא יתקיים מסחר בוול סטריט ביום חמישי
בכל אופן במהלך המסחר המקוצר הוא לא ביצע כלום וזה אופיני לאוירה של החג אצלהם
מה שכן - הוא סיים שלילי אפסי שיש לו משמעות בחיזוק קל
של מה שאני כותב לעיל בסעיף 1...כמובן שיש מלמעלה את 2100 אבל אני לא רואה חצייה של הרמה הזו אלא נסיגה ממנה מטה כאשר בינתיים 2060 בערך היא החסם


מדד המעו"ף על רקע הפקיעה ביצע בימים רביעי חמישי מהלכים מתוזמנים היטב לדעתי
הוא נסחר פסימי ביום רביעי עד לדקות הסיום ואז הרים את עצמו מעלה עד 1500 כמעט
יום חמישי הוא כבר פקע אופטימי וסיים יום ב 1520
מניות הבנקים תמכו את המדד במסגרת תיקון למהלך הירידות הכללי שלהם
תמיכה יותר חזקה הגיעה מצד כיל שעולה משום מקום לשום מקום בשלב זה
כלומר מי שרצה עשה בה שימוש להזיז את המדד (זו דעתי כרגע)

לסיכום:
סעיף 3 בהערכות הכלליות מתמצת את דעתי על המדד כרגע ואין תורך להוסיף מילה


מדד הבנקים -
למרות התיקון שהוא מבצע יחד עם מדד המעו"ף אני נותר עליו שלילי
יעד כללי נותר 1240 עד 1200


הבוקר הארביטראז אפסי חסר משמעות
אין היום מסחר בדאקס ובוול סטריט
לגבי ה S&P התיחסתי לעיל בהערכות הכלליות
לגבי הדאקס אוסיף על ההתיחסות לעיל שסביר בעיניי שבמהלך תחילת השבוע גם על רקע ה"כריסמס" סביר שהדאקס יסחר מעל 10800...אבל אני דיי פסימי לגבי היכולת לשו לייצר מומנטום מהותי ...אני מעריך כרגע שהוא ידשדש סביב 10800 ולבסוף ייסוג
שנחאי - אני נותר בהערכה כללית שלילית
הנפט - עדיין עסוק בתיקון עולה למהלך יורד גדול
מחיר הנפט נסחר כיום קצת מעל 38 $ במסגרת התיקון
מהלך צתקן יכול למשוך אותו עד 42 $ וגם בזה אינני בטוח...בגדול הציפיות שלי הן שאם לא נראה אירוע גיאו פוליטי מפתיע כלשהו אז מחיר הנפט ירד ל 30 $
מקרו -
יום שני החלטת ריבית אצלנו וסביר שלא יהיה שינוי
יום שלישי - מדד אמון הצרכנים בארה"ב
יום חמישי שוב מסחר מקוצר בוול סטריט (אם איניי טועה)
יום שישי אין מסחר


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1514 עד 1528
המסחר צפוי להיפתח בסולידיות ובתנועות דשדוש מינוריות
סביר שהמדד ישיג את 1528 ואני לא בטוח אם היום או מחר
כרגע קצת קשה לי לראות את המדד נסוג מבלי להשיג את 1528


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה


- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il