TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 24/12/15
בוקר יום חמישי 24.12.2015 יום הפקיעה

הערכות כלליות:

1. אין שינוי בהערכה שלי...ה S&P אכן הגיע ל 2060 ואף חצה אותה מעט
הירידה במדדי וול סטריט תגיע
ה S&P נע כבר חודשיים בין 2020 ל 2100
לאחרונה הוא הגדיל את התחום התחתון וירד גם ל 2000
לדעתי הוא יחזור ל 2000 ואף ישבור אותה מטה (לא רוצה לדבר על אגרסיביות)
חג המולד הנוצרי עושה את שלו ומייצר מצב רוח טוב גם אם מלאכותי
יש עוד חג נוצרי שבוע הבא
בנוסף - מחיר הנפט משמש גם הוא תירוץ לתיקון מסויים במדדים
כאשר הוא עולה מ 34 דולר עד כמעט 38 דולר...עלייה נורמלית והגיונית ובגדר תיקון בלבד
אבל זו עלייה שנתנה לסקטור האנרגיה להוביל את המדדים מעלה


2. הדאקס סגר אתמול על 10728 כשהוא עולה כ 2.27%
כלומר הוא חזר שוב לאיזור 10700/800 שאני מציין בסקירות כאיזור בעל חשיבות
אני מאוד מאוד מסופק שהוא יחצה את האיזור הזה וילך ליעד 11600
אני חושב בשלב הזה שהוא ייכשל בניסיון חצייה כזה ואם יש משהו שכן יכול לתת לו הצלחה
בזה זה אולי אוירת החג הנוצרי שבוע הבא
בכל אופן אין היום ומחר מסחר בדאקס ורק ביום שני המסחר בחו"ל יחזור

3. מדד המעו"ף על רקע הפקיעה היום ביצע אתמול שני דברים :
הוא ירד בדיוק להיכן שאמרתי שירד קרי 1484 עד 1488
אבל גם ציינתי שהוא יחזור ל 1520
לכן הוא סיים חד יחסית מעלה על 1498
אני רואה אותו הולך ל 1520 מהנקודה בה הוא הפסיק אתמול
אלא שהבשורה הפחות טובה שלי היא שגם לאחר שהוא ישיג את 1520 או קצת יותר...הוא
יחזור בחזרה מטה ל 1484 וזה כמובן במונחי מינימום


וול סטריט -
ה S&P הוסיף אתמול כ 1.2% וסגר על 2064
לא צריך להתרשם מזה יותר מידי
אני לא בטוח באם הוא ייבלם ב 2060/70 או שהוא ידשדש לו בין 2060 ל 2100 לפני שירד בהשראת אוירת החגים הנוצריים כאשר סקטור האנרגיה מתקן גם הוא מעלה ביחד עם מחיר הנפט ומביל את המדדים האמרקאיים לעליות


מדד המעו"ף התנהג אתמול הכי הזוי שיש בעיקר בהשראת הפקיעה
סה"כ הוא ביצע ירידה ל 1484 וחזר חזרה ל 1498
ובסיכום יום עלה 0.63%
מרבית מניות המדד סיימו בירוק ולא הית מניה שבלטה לטובה באופן חריג

לסיכום:
יום שהיה כחומר ביד היוצר ביד האינטרסים של סוחרי המעו"ף
התנועה שהמדד ביצע רוב היום ובדקות הסיום ממחישה את זה
בכל אופן אין כאן הפתעה ברמה הכללית כי אני ציינתי שהמדד ישיג 1484 ומצד שני יחזור ל 1520...והמדד כניראה ילך כרגע ל 1520
אבל כמו שציינתי לעיל בסעיף 3 ...הוא ישוב ויפול מטה


הבוקר הארבירטאז הוא חיובי בשיעור של כ 0.38%
אין משמעות היום לא לחוזים על וול סטריט ולא לדאקס ושניהם לא ייסחרו היום בפועל על רקע חופשת חג המולד
הנפט - למרות התיקון העולה בו על רקע דו"ח המלאים האמריקאי...לדעתי לא סיים לרדת
אין היום ולא מחר נתוני מקרו משמעותיים על רקע חג המולד הנוצרי
סקטור הגז צפוי לבתע תיקון עולה מסויים אבל אני לא אופטימי לגביו עדיין והוא לא מצא תחתית לדעתי

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
זה יום פקיעה חודשי
אני רק יכול לציין שרוב הסיכויים שהמדד אחרי הסגירה של אתמול הולך לפגוש את 1520
את זה אני כותב עוד לפני שאני רואה את הפקיעה עצמה
אין טעם לתת טווח מסחר ללא נקודת פקיעה



יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה


- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il