TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 23/12/15
בוקר יום רביעי 23.12.2015 יום לפקיעה

הערכות כלליות:

1. אין שום שינוי בהערכה לגבי וול סטריט גם לאחר הלילה האחרון
ה S&P נע לפי הסנריו שלי...כפי שכתבתי בדיוק אתמול
יש לקרא את ההערכה לגבי ה S&P מאתמול ואני רק אסכם את זה כך -
התנועה העולה של היומיים האחרונים מוגבלת מאוד לדעתי...אני רואה את ה S&P ניבלם ב 2050/60 ונסוג מטה
כאשר במקביל ה VIX צפוי לזנק
חג המולד הנוצרי עושה את שלו ואף אמריקאי או אירופי רוצה לצאת עם מצב רוח רע לחג
אתמול המתינו לנתון התמ"ג שלא איכזב ולא עשה הפתעה לטובה הוא היה נתון נמוך ביחס לקריאה בריבעון הקודם אבל מעל לצפי שהונמך מראש
היום שוב יחכו לנתון מקרו שאני לא מצפה שיעשה רעש
זה יום המסחר האחרון בוול סטריט לשבוע הנוכחי
את עניין הנפט אני שם בצד
הוא עולה יורד מתקן נסוג ...ולמרות שברור שיש לו משקל גבוה בהשפעה השלילית ...זה
לא חדש וקיים כבר תקופה ארוכה...כשמדברים על מחיר הנפט זה מצב האינפלציה
העולמית וזה סין ורוסיה וחברות האנרגיה
כל נתון מקרו בעל חשיבות לצמיחה ולשוק העבודה צריך מהיום ואילך להיות טוב ולהצדיק
את תהליך העלאת הריבית וההצהרות של ילין על חוזקה של הכלכלה

2. הדאקס - סיים שלשום שלילי אחוז כמעט ועשה את זה בהפתעה בשעת המסחר האחרונה
אתמול הוא כבר לא נסחר משמעותי
כבר ציינתי אתמול ש 10800/900 הוא המבחן והדאקס לא צלח את הרמה הזו ופשוט נסוג
יעד כללי נותר 11600 אומנם...אבל אני חייב לציין שבטווח הקצר אני נוטה מעט לפסימיות כלומר שגם צאם הדאקס יעלה היום וסביר שיעלה שוב לכיוון 10800 ...הוא לא יצלח את הרמה הזו וייסוג אחורנית לכיוון 10200
סה"כ אם מסתכלים על הדאקס בריזולוציה רחבה אז טווח התנועה שלו הוא 9000 או 9500 מלמטה ועד 12000 מלמעלה
למעשה גם בתרחיש שלילי אני לא מצפה שהוא יצא מהטווח התחתון הזה אלא ירד אליו ויעלה חזרה


3. מדד המעו"ף - כתבתי על המדד שהוא אמור גם להשיג את 1520 וגם לסגת ל 1488 עד 1484
וציינתי שסדר הדברים איננו ברור לי עדיין
בפועל המדד נסוג והשיג כבר את 1486
אני לא חושב שהמדד ישיג את 1520 בקרוב ...זה ניראה לי מעט רחוק
ובכל אופן ...לא משנה מבחינתי כלל וכלל באם המדד יבצע היום עלייה וישמור עליה גם עד לסוף יום או יתחזק בה
מבחינתי - הוא יחזור ויפול למטה



וול סטריט -
יש להסתכל בסעיף 1 של ההערכות הכלליות
ההערכה שלי שם לגבי ה S&P מספיק ברורה וחדה ולא צריך להוסיף מילה מעבר לזה


מדד המעו"ף למרות שניסה לעלות בפתיחת המסחר אתמול סיים בסופו של יום
מינוס 0.7% על 1488 לערך
מחזור המסחר לא היה נמוך וטיפה מעל לממוצע
מניות הבנקים הובילו את הירידה
כאשר מדד הבנקים ממשיך מטה כפי התרחיש שלי ויורד 1.4%
סקטור הגז ממשיך גם הוא מטה ולדעתי דלק קבוצה למשל תמצא תחתית רק ב 50000 במקרה הטוב

לסיכום:
יש לקרא את סעיף 3 של ההערכות הכלליות
התרחיש שלי שם למדד המעו"ף מספיק ברור וחד


הבוקר הארביטראז הוא חיובי בשיעור של כ 0.27%
חוזה S&P נסחר קצת שלילי לא משמעותי
התרחיש שלי להלילה הוא עדיין חיובי כאשר ה S&P יתקרב ל 2050/60 אבל אני לא מצפה ליותר מידי ממנו אלא לנסיגה שלו...יש לקרא את סעיף 1 בהערכות הכלליות
יש לציין שהיום ימתינו לשעה 15:30 לנתון המקרו החשוב
אבל אני חושב שההשפעה שלו תהיה דומה למה שהשפיע התמ"ג אתמול כלומר הוא לא יפתיע במיוחד ויתן לאמריקאים להיכנס לחג בשקט
הדאקס - לקרא את סעיף 2 בהערכות הכלליות
שנחאי - נותר שלילי כרגיל בהערכה
הנפט - כל תיקון שלו מעלה הוא נקודתי בלבד בשלב הזה והוא צפוי להמשיך לרדת עדיין
מבחינת המקרו - היום ב 15:30 יפורסם נתון הזמנות המוצרים ברי קיימא בארה"ב
בשעה 17:00 נתון מכירות הבתים
למעשה אני לא מצפה להשפעה מהותית מהנתונים האלה לפני חג המולד
ההסתדרות והאוצר הגיעו להסכמות והשביתה בוטלה


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
מאוד מאוד קשה לתת היום טווח מסחר בגלל סיטואציה מיוחדת במדד
ראשית מחר פקיעה
שנית קצת קשה להעריך מראש כמה יעלה היום המדד אלא צריך לראות את זה בתוך יומי
מלמעלה הנקודות החשובות הן 1500 ו 1504 שמעליהן המדד יכול ללכת ישירות ל 1520
אני רק יכול לומר באופן חד משמעי - אני אשמח שהמדד יעלה היום וכמה שיותר עד 1520 מצידי...כאשר ברור לי מאוד שהוא יחזור ויפול מטה


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il