| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 21/12/15 בוקר יום שני 21.12.2015 שבוע הפקיעההערכות כלליות : 1. אין שום שינוי בהערכה הכללית שלי לגבי וול סטריט וזה בלי להתייחס לתנועות הקצרות המדדים יאבדו גובה מינימום לנמוך שנתי שלהם ה VIX יתרומם לגבוה שנתי מינימום וזו הערכה שאני חוזר עליה כבר עשרות פעמים הסיבה יכולה להיות כל דבר כטריגר...בעיות צמיחה...ריבית...סין... מחיר הנפט והסחורות ...רוסיה טורקיה...בעיות גיאו פוליטיות ...ועוד... חלק מהרשימה הזו אלה דברים שלובים זה בזה בגדול - ה S&P מדשדש כבר חודש וחצי בין 2000 ל 2100 ובעצם כבר מעל שנה הוא מדשדש בין 1900 ל 2100 2. הדאקס ניבלם בין 10800 ל 10900 שזה טווח שעליו כתבתי שהוא חשוב להמשך תנועה חיובית בטווח הקצר בגדול אני נישאר אופטימי לגבי הדאקס עד 11600 קצת קשה לומר מה תהיה התנועה שלו בטווח הקצרצר לפני שרואים את המסחר ביום יומיים הבאים אבל כרגע אני נוטה לומר שהוא ינוע ביום יומיים הבאים בין 10200 ל 10400 3. מדד המעו"ף - ההערכה שלי היתה שהוא יחזור ל 1488 עד 1484 ללא תלות בתיקון שהוא מבצע מעלה אתמול זה הושג פחות או יותר אבל אני מעריך שיחזרו שוב לרמות האלו כמובן שמדובר במספר ביניים ברוב הסיכויים ....אני חושב שבסופו של דבר המדד יעשה גם 1360 אבל אני לא מוכן עדיין לדבר על זה ברמת סמך החלטית לפני שהחודש מסתיים וול סטריט - לאחר שילין העלתה את הריבית ...ולאחר שהמדדים הגיבו באהבה לדבריה ועלו יפה כבר בא יום המסחר העוקב והם ירדו את מה שעלו ויום מסחר לאחר מכן הם כבר הגדילו לרדת עד לנמוך חודשי למה ? הסיבה הפורמלית היא מחיר הנפט... מחיר הנפט היה ידוע גם לפני כן והיה גם צפוי שימשיך להיחלש אני חושב שזה תירוץ...כבר ממצב ה VIX ביום עליית הריבית חשדתי שמכינים את הקרקע לירידה מיידית ...אבל לא יכולתי לדבר על זה בביטחון גמור שזה מיידי הנטייה שלי לומר שירידה בימים אלה היא שילוב של סיבות שמתבררות בדיעבד בכל אופן ירידה כמו ביום חמישי לאחר עלייה יפה ביום רביעי ...בד"כ מסתמנת כירידה מגמתית יותר ולא חד יומית...כלומר במקרה הנוכחי אם ה S&P עומד קרוב ל 2000 אז יש סבירות טובה שניראה אותו מתקרב כבר ל 1900 נמוך שנתי לא ניתן להיות עדיין חד משמעי לגבי זה בעיקר כי סה"כ מדובר על סוף שנה אזרחית + כל עניין החגים הנוצריים הקרובים מדד המעו"ף איבד אתמול בסיכום יום כ 1.54% וסגר על 1495/6 מחזור המסחר היה מעל לממוצע ליום ראשון מניות הבנקים משכו למטה בשיעור של כ 0.42% הדואליות עשו את הארביטראז השלילי שלהן כ 0.6% היוצאות מהכלל היו אבנר ודלק קידוחים שרשמו יום ירוק לסיכום: אמרתי אתמול שני דברים : 1.המדד ישיג את 1484 עד 1488 2.המדד יחזור לכיוון 1520 חזרה כמובן באופן כללי ולא באותו היום לא ידעתי להצביע על סדר הדברים באופן חד משמעי אלא בהערכה הססנית בפועל המדד השיג את 1488 עד 1486 ונסק עד 1496 עד לסיום כאשר הוא סוגר ברמז אופטימי לקראת יום שני סביר להניח שהוא ייסחר חיובי היום...אולי עד 1507 אני לא מאמין שהוא יחזור ל 1520 היום מה שאני כן יכול לומר זה שהוא יחזור שוב ל 1488 עד 1484 הסגירה ביום חמישי והפתיחה אתמול בבוקר תפסו לדעתי את המדד לא מוכן לכן נוצר סוג של עיוות שמקשה על הקריאה שלו בטווחים קצרצרים אבל זה יסתדר מדד הבנקים - אני מאמין שהוא ילך לכיוון 1240 עד 1200 אבל הוא קודם כניראה ינסה לתקן מעלה ל 1320 ההערכה שלי למדד הבנקים שלילית כבר מספר חודשים הבוקר הארביטראז חסר משמעות חוזה S&P ניסחר חיובי כחצי אחוז ...זה אחרי הירידות בסוף השבוע בו למה לכאורה יש איתות חיובי על הפתיחה בוול סטריט ? כובע...אין תשובה ראויה מיזו לא ניתן להתייחס באמינות למצב החוזים כרגע הם לא מחייבים ...ובהחלט יתכן מסחר שלילי או מעורב בוול סטריט בכל אופן גם אם יתנהל מסחר חיובי או סיומת חיובית אתייחס לזה כאל נקודתי בלבד כלומר הציפיות הכלליות שלי עדיין שליליות הדאקס חוזר להיסחר היום וכבר סקרתי אותו לעיל ... אני מניח שהוא ייסחר היום חיובי או מעורב אין היום נתוני מקרו משמעותיים ומחר נתון התמ"ג האמריקאי אין שינוי בהערכה לגבי מחיר הנפט מאתמול סקטור הגז - למרות הבשורות הטובות שקוראים מכיוון טורקיה וחתימה על המתווה אני קצת נוטה לשליליות על הסקטור עדיין ומעדיף להתבונן מהצד טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1490 עד 1507 סביר לי שהמדד יתנהל בחלק ניכבד מהיום חיובי בתוך הטווח המצויין אלא שמה שהמדד פותח לא בטוח שכך הוא יסגור ...כלורמ הוא מאוד עשוי להיחלש עם חפיפת המסחר מול וול סטריט זו הערכה שנובעת בחלקה מחוסר האמון שאני נותן במצב החוזים כרגע וזו הערכה בלבד יש לזכור שמדובר במספר ימים בודדים לפקיעה עצמה בסוף החודש אוכל להעריך טוב יותר את היעד הכללי למדד יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |