| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 20/12/15 בוקר יום ראשון 20.12.2015 שבוע הפקיעההערכות כלליות : 1. אין שום שינוי בהערכה הכללית שלי לגבי וול סטריט וזה בלי להתייחס לתנועות הקצרות המדדים יאבדו גובה מינימום לנמוך שנתי שלהם ה VIX יתרומם לגבוה שנתי מינימום וזו הערכה שאני חוזר עליה כבר עשרות פעמים הסיבה יכולה להיות כל דבר כטריגר...בעיות צמיחה...ריבית...סין... מחיר הנפט והסחורות ...רוסיה טורקיה...בעיות גיאו פוליטיות ...ועוד... חלק מהרשימה הזו אלה דברים שלובים זה בזה בגדול - ה S&P מדשדש כבר חודש וחצי בין 2000 ל 2100 ובעצם כבר מעל שנה הוא מדשדש בין 1900 ל 2100 2. הדאקס ניבלם בין 10800 ל 10900 שזה טווח שעליו כתבתי שהוא חשוב להמשך תנועה חיובית בטווח הקצר בגדול אני נישאר אופטימי לגבי הדאקס עד 11600 קצת קשה לומר מה תהיה התנועה שלו בטווח הקצרצר לפני שרואים את המסחר ביום יומיים הבאים אבל כרגע אני נוטה לומר שהוא ינוע ביום יומיים הבאים בין 10200 ל 10400 3. מדד המעו"ף - ההערכה שלי הית שהוא יחזור ל 1488 עד 1484 וזה נישאר בתוקף ללא תלות בתיקון שהוא מבצע מעלה כמובן שמדובר במספר ביניים ברוב הסיכויים ....אני חושב שבסופו של דבר המדד יעשה גם 1360 אבל אני לא מוכן עדיין לדבר על זה ברמת סמך החלטית לפני שהחודש מסתיים וול סטריט - לאחר שילין העלתה את הריבית ...ולאחר שהמדדים הגיבו באהבה לדבריה ועלו יפה כבר בא יום המסחר העוקב והם ירדו את מה שעלו ויום מסחר לאחיר מכן הם כבר הגדילו לרדת עד לנמוך חודשי למה ? הסיבה הפורמלית היא מחיר הנפט... מחיר הנפט היה ידוע גם לפני כן והיה גם צפוי שימשיך להיחלש אני חושב שזה תירוץ...כבר ממצב ה VIX ביום עליית הריבית חשדתי שמכינים את הקרקע לירידה מיידית ...אבל לא יכולתי לדבר על זה בביטחון גמור שזה מיידי הנטייה שלי לומר שירידה בימים אלה היא שילוב של סיבות שמתבררות בדיעבד בכל אופן ירידה כמו ביום חמישי לאחר עלייה יפה ביום רביעי ...בד"כ מסתמנת כירידה מגמתית יותר ולא חד יומית...כלומר במקרה הנוכחי אם ה S&P עומד קרוב ל 2000 אז יש סבירות טובה שניראה אותו מתקרב כבר ל 1900 נמוך שנתי לא ניתן להיות עדיין חד משמעי לגבי זה בעיקר כי סה"כ מדובר על סוף שנה אזרחית + כל עניין החגים הנוצריים הקרובים מדד המעו"ף עלה ביום חמישי עד כמעט 1528 שזה היה גבוה של טווח סקירת הבוקר עד לסיום המדד נסוג וסגר על 1519 ...אבל עדיין רשם עלייה של 1.15% כמעט כל מניות המדד רשמו יום עליות למעט פריגו ובזק שירדו מינורית סקטור הגז הוביל את העליות במדד לאחר שראש הממשלה חתם על מתווה הגז לסיכום: דעתי ידועה - המדד יחזור ל 1488 עד 1484 ויש סבירות שהוא יבצע את זה השבוע עוד נקודה - יש מקום לדבר על 1360 אבל אין לזה עדיין אישור כפי שפרטתי לעיל בראש הסקירה צריך להמתין לסוף החודש נקודה אחרונה - המדד למרות שצפוי לרדת היום אמור לחזור ל 1520 אני לא יכול עדיין להצביע על סדר הדברים לפחות עד ליום שלישי בבוקר לכן קודם ניראה את המסחר היום ואעריך לאט את המצב הבוקר הארביטראז הוא שלילי בסדר גודל של מינוס 0.64% אין מסחר בפועל בוול סטריט ובדאקס היום ות"א תיסחר לבד מבחינתי יום המסחר הבא בוול סטריט צפוי להיות שלילי לפחות בחלק מהלילה וזה בדגש על לפחות הדאקס - דיברתי עליו לעיל בראש הסקירה שנחאי - אני נותר שלילי בהערכה הכללית כרגיל מחיר הנפט מתקרב ל 34 דולר - זה לא מפתיע מרגע שהוא שבר את ה 40 דולר הוא ברוב הסיכויים יגיע לפחות ל 30 דולר מחיר הנפט משפיע על חברות האנרגיה בוול סטריט...על הצמיחה בסין...אבל אולי יותר מכל על מצבן של מדינות שכלכלתן תלויה בו באופן קריטי השבוע במקרו - ראשית מדובר על שבוע מסחר מקוצר כלומר בימים חמישי שישי אין בארה"ב ובאירופה מסחר בגלל חג המולד הנוצרי אבל השבוע יפורסם התמ"ג האמריקאי והזמנות מוצרים ברי קיימא כבר אמרתי שהנתונים חייבים להצדיק את תהליך העלאת הריבית ...כלומר אני מעריך שהשוק לא יאהב נתונים שאינם עומדים בצפי אצלנו - יפורסם התמ"ג היום טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: קצת קשה לי לומר מה תהיה הפתיחה היום...היא תהיה שלילית בבירור אבל באיזה מינון אני יודע שהמדד צריך לבקר ב 1488 מינימום לכן אני מניח שהפתיחה תהיה בין 1498 ל 1504 כאשר המדד יבקר ב 1488 בהמשך אולי היום או מחר פוט 1480 - ניכנס למעקב עם סבירות לראות מחיר 1500 ומאחר וזה שבוע פקיעה יש להיזהר מאוד ולקחת הערכה כזו בסופר עירבון מוגבל יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |