TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 17/12/15
בוקר יום חמישי 17.12.2015

הערכות כלליות:

1. התגובה של האמריקאים להעלאת ריבית היית צפויה מראש וגם כתבתי על זה כאן
למרות זאת אני נותר עם ההערכה הכללית השלילית
וגם מדד ה vix ימצא סיבה לזנק
סה"כ אנחנו לקראת סוף השנה האזרחית

2. הדאקס סגר אתמול בעלייה מינורית יחסית ועומד על 10469
הוא צפוי להיסחר בין 10600 ל 10800 (היום מן הסתם הוא יתקרב ל 10600)
כאשר נקודת המפתח בו היא 10900 לטווח הקצר שהתבססות מעליה תיתן לו פוש נוסף
סה"כ יעד כללי נותר עדיין 11600

3. מדד המעו"ף חי בסרט משלו
הוא משדר סימני חולשה אבל יש לציין ...הוא לא מטאטה בעיות מתחת לשטיח כמו שאני
מתרשם מהאמריקאים...שמציפים בעיות במכה אחת ללא הקדמות
כלומר אני חושב שהמעו"ף משקף מציאות נכון יותר
גם אם יעלה היום הוא יחזור לרדת


וול סטריט -
ה S&P סיים ירוק אחוז וחצי על 2073
ושוב הוא מתקרב ל 2100 עד 2120
ילין סיפקה כל מה שרצו מראש ואין בדבריה פירור של הפתעה
הריבית עלתה רבע אחוז
היא תמשיך לעלות גם ב 2016 כנראה ארבע פעמים נוספות
היא גם סיפרה כמה הכל וורוד והכלכלה חזקה
עד כאן זה נחמד...אבל יש לציין עובדה מאוד פשוטה...השוק לאיטו יצא מסביבת ריבית אפס
זה אומנם בריא ונורמלי...אבל מצד שני כל בעיה במקרו ובשוק העבודה תשפיע ישירות על המדדים בהמשך...זה בניגוד למה שהתרגלנו
וזה כמובן מבלי להזכיר עכשיו את סין ואת משבר האנרגיה ואת הבעיות הגאו פוליטיות



מדד המעו"ף למרות שאתמול שידר אופטימיות מרבית היום והשיג את 1516
ירד עד לסיום וסגר באיזור 1500 עד 1502
נכון שאני שלילי עליו אבל לא ציפיתי שירד אתמול ספציפית
הבנקים השפיעו לשלילה שוב

לסיכום:
המדד יחזור לגבוה של אתמול לפחות 1516
זה לדעתי עוד לפני שיחזור לרדת...והוא יחזור לרדת ל 1488 עד 1484
זו כרגע ההערכה שלי כאשר יש לשים לב איפה הוא מסיים עוד שבועיים ...האם מעל או מתחת 1520


הבוקר הארביטראז חיובי כחצי אחוז
חוזה S&P ירוק קל כ 0.15%
ואני מצפה ליום מסחר מעורב אבל חיובי מוגבל בכלליות שלו בוול סטריט
סביר להניח שה S&P יתקרב ל 2100 שוב
הדאקס - כבר סקרתי אותו לעיל
שנחאי - אין שינוי בהערכות הכלליות שלי והן נותרו שליליות
מבחינת המקרו -
ב 11 יש נתון מגרמניה
אבל ב 15:30 מדד הייצור של פילדלפיה ...וכפי שכבר אמרתי בניגוד לעבר כל נתון שמצביע על חוזק הכלכלה או הצמיחה במישרין או בעקיפין יצטרך להיות טוב עד סביר


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
זה יום פקיעה שבועית
אני מעריך שהמדד יחזור לבקר ב 1516 לפחות
בכל אופן אוציא עידכון לגבי הטווח לאחר הפקיעה

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה


- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il