| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 17/12/15 בוקר יום חמישי 17.12.2015הערכות כלליות: 1. התגובה של האמריקאים להעלאת ריבית היית צפויה מראש וגם כתבתי על זה כאן למרות זאת אני נותר עם ההערכה הכללית השלילית וגם מדד ה vix ימצא סיבה לזנק סה"כ אנחנו לקראת סוף השנה האזרחית 2. הדאקס סגר אתמול בעלייה מינורית יחסית ועומד על 10469 הוא צפוי להיסחר בין 10600 ל 10800 (היום מן הסתם הוא יתקרב ל 10600) כאשר נקודת המפתח בו היא 10900 לטווח הקצר שהתבססות מעליה תיתן לו פוש נוסף סה"כ יעד כללי נותר עדיין 11600 3. מדד המעו"ף חי בסרט משלו הוא משדר סימני חולשה אבל יש לציין ...הוא לא מטאטה בעיות מתחת לשטיח כמו שאני מתרשם מהאמריקאים...שמציפים בעיות במכה אחת ללא הקדמות כלומר אני חושב שהמעו"ף משקף מציאות נכון יותר גם אם יעלה היום הוא יחזור לרדת וול סטריט - ה S&P סיים ירוק אחוז וחצי על 2073 ושוב הוא מתקרב ל 2100 עד 2120 ילין סיפקה כל מה שרצו מראש ואין בדבריה פירור של הפתעה הריבית עלתה רבע אחוז היא תמשיך לעלות גם ב 2016 כנראה ארבע פעמים נוספות היא גם סיפרה כמה הכל וורוד והכלכלה חזקה עד כאן זה נחמד...אבל יש לציין עובדה מאוד פשוטה...השוק לאיטו יצא מסביבת ריבית אפס זה אומנם בריא ונורמלי...אבל מצד שני כל בעיה במקרו ובשוק העבודה תשפיע ישירות על המדדים בהמשך...זה בניגוד למה שהתרגלנו וזה כמובן מבלי להזכיר עכשיו את סין ואת משבר האנרגיה ואת הבעיות הגאו פוליטיות מדד המעו"ף למרות שאתמול שידר אופטימיות מרבית היום והשיג את 1516 ירד עד לסיום וסגר באיזור 1500 עד 1502 נכון שאני שלילי עליו אבל לא ציפיתי שירד אתמול ספציפית הבנקים השפיעו לשלילה שוב לסיכום: המדד יחזור לגבוה של אתמול לפחות 1516 זה לדעתי עוד לפני שיחזור לרדת...והוא יחזור לרדת ל 1488 עד 1484 זו כרגע ההערכה שלי כאשר יש לשים לב איפה הוא מסיים עוד שבועיים ...האם מעל או מתחת 1520 הבוקר הארביטראז חיובי כחצי אחוז חוזה S&P ירוק קל כ 0.15% ואני מצפה ליום מסחר מעורב אבל חיובי מוגבל בכלליות שלו בוול סטריט סביר להניח שה S&P יתקרב ל 2100 שוב הדאקס - כבר סקרתי אותו לעיל שנחאי - אין שינוי בהערכות הכלליות שלי והן נותרו שליליות מבחינת המקרו - ב 11 יש נתון מגרמניה אבל ב 15:30 מדד הייצור של פילדלפיה ...וכפי שכבר אמרתי בניגוד לעבר כל נתון שמצביע על חוזק הכלכלה או הצמיחה במישרין או בעקיפין יצטרך להיות טוב עד סביר טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: זה יום פקיעה שבועית אני מעריך שהמדד יחזור לבקר ב 1516 לפחות בכל אופן אוציא עידכון לגבי הטווח לאחר הפקיעה יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |