TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 16/12/15

בוקר יום רביעי 16.12.2015

הערכות כלליות:

1. למרות הבלימה שלשום והעליה אתמול אני נותר עם אותה הערכה כללית לגבי וול סטריט
המדדים ירדו בצירוף זינוק ב VIX
אתמול קיבלנו יום של עליות מתוכננות מראש על רקע החלטת הריבית הקרובה
השוק האמריקאי רוצה ככל הניראה העלאת ריבית עד כמה שזה נישמע קצת מוזר
המטרה היא קודם להרגיש שמצב הכלכלה נע על פסי היגיון ומי שמנווט יודע מה הוא עושה
אם הפד ישהה העלאת ריבית שוב זה ישדר בדיוק הפוך
את כל שאר השיקולים יעשו אחר כך...כלומר אחרי העלאת ריבית כזו באם תתרחש היום

2. הדאקס עשה אתמול סיבוב שלחלוטין לא ניתן לומר חד משמעית שהוא מתמשך ולא
יזגזג עוד בטווח הקצר...הדאקב באופן כללי תחום בתנועה שלו ממטה עד 9500
כלומר אני מעריך אותו מבצע סייקל עולה בין רמות 9500 ל 10000
אתמול הוא כבר הסתובב אבל צריך לראות את ימים חמישי שישי כדי לראות אם זס סיבוב אמיתי בו

3. מדד המעו"ף כל עלייה היא עדיין לצורך ירידה



וול סטריט -
המדדים נחלשו קצת לקראת הסיום הלילה
ה S&P עלה רק כאחוז עד לסיום
הכל פתוח עדיין לטווח הקצר וצריך לראות מה יחליט הפד היום בלילה ואת התגובה ...כאשר לעיל כבר כתבתי מה צפוי נקודתית בתגובה להעלאת הריבית או להיפך
ורק חשוב לציין שהמון משקל יינתן גם לדיבורים מסביב
ועדיין כל תנועה עולה אמורה להיות קצרה ונקודתית להערכתי


מדד המעו"ף עשה אתמול קולות שווריים
הוא פתח חיובי אומנם ...אבל כל עוד הוא נסחר מתחת 1500 ו 1502 אפשר היה עוד לחשוב שהוא יחזור להיות שלילי כבר אתמול
בפועל הוא המשיך עוד קצת מעלה ובזה סימן יום שיסתיים חיובי על 1510 כמעט

לסיכום:
המדד צפוי להשיג את 1515 ו 1520 ככל הניראה
יש גם מצב ל 1530
אבל - לא להתרשם יותר מידיי
המדד יחזור ליפול לאזור 1484
כאשר אם יסגור בשבועיים הקרובים מתחת 1520 אעדכן לגבי המשמעות הרחבה יותר


הבוקר הארביטראז הוא שלילי קל כ 0.17%
חוזה S&P נסחר חיובי עד 0.3%
אני נוטה להעריך מסחר מעורב ואולי קצת עצבני היום בליל עד להחלטת הפד
הדאקס צפוי להיסחר גם היום בירוק לפחות חלק מהיום גם אם יפתח שלילי
הרמות מלמעלה הכי קרובות להשגה עבורו הן 10600 ו 10800/900
שנחאי - אני עדיין נותר שלילי כרגיל
הנפט - על פניו ניראה שדרכו ל 30 דולר ומטה סלולה (באם לא יתפתח עימות גיאו פוליטי)
אצלנו מדד המחירים לצרכן הצביע אתמול על ירידה של 0.4% שעל פניו זה לא טוב אם עוזבים את הפרשנויות שמסביב...בארה"ב אגב עלה המדד בחצי אחוז לקראת קביעת הריבית
מקרו -
יש אומנם נתונים מפוזרים במהלך היום
אבל העיקר יתנקז לשעה 21:00 לקביעת הריבית כאשר יותר חשוב מהריבית זה הדיבורים והתחזיות מסביב


טווח מסחר להיום במדד במעו"ף:
1506 עד 1520
מעריך שהמדד ישיג בכל מקרה את 1515 עד 1520
בין אם הפתיחה תהיה סולידית או שלילית קלה
בכל מקרה המדד גם ירד בחזרה כפי שציינתי לעיל


בינתיים -
קול 1530 ו 1540 אצלי במעקב לצורך הערכת יעד במידת הצורך בהתאם להפתחויות



יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה



- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il