TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 14/12/15
הערכות כלליות :

1. סה"כ וול סטריט נעה לא באופן מפתיע לפי הערכה כללית שנתתי
המדדים זולגים בצירוף זינוק ב VIX
מבחינתי הסיבה היא דבר משני...אבל אפשר לציין שהירידות הנוכחיות באות על רקע
הירידה במחיר הנפט שיש לה הסתעפויות וסיבוכים
בכל אופן בכל מה שנוגע לוול סטריט סביר להניח שהירידה של יום שישי בלילה היא לא
התחתית האחרונה בסייקל היורד שהחל יום שישי


2. הדאקס - גם הוא איבד גובה ביישור קו עם וול סטריט
אצל הדאקס זה התחיל עוד מאז שדארגי איכזב לכאורה לפני כשבוע
לכולם הרי ברור שבסוף הוא יספק את הסחורה אלא שלמסחר עש סנטימנט משלו
בכל אופן הירידות בדאקס יחסית מוגבלות והוא לא אמור לדעתי לרדת מהנמוך השנתי שלו



ה S&P ביום חמישי הוסיף כ 0.2% לערך במסחר שהחל וניגמר חיובי מינורי
ביום שישי הוא כבר ירד בחדות ואיבד כ 2% שזה לדעתי תגובה הגיונית למחיר הנפט
סה"כ ה S&P עומד כרגע על 2010 לערך
במסגרת הירידה הזו אני מעריך אותו יורד ל 1950 או 1900
כאשר הכוונה שעם הגעה ל 1950 מעריכים שוב


מדד המעו"ף פתח אתמול חזק למטה עד מתחת 1510. המדד החזיק מעמד בין 1505 ל-1510 ,אבל החל בהדרגה ובקצב איטי לרדת מטה עד שסגר סמוך ל-1492. סה"כ איבד המדד אתמול מעל 2.5%

לסיכום:
אמרתי כאן בסקירות על בסיס יומי שהמדד ירד במדרגות שקבעתי .. לא כתבתי אם. או התנתי,, אלא המדרגות נקבעו מראש ..עכשיו מעניין קדימה.. מבחינתי שתי המדרגות הבאות להשגה הן 1484ו 1460.. על הערכה כוללת אדבר בהמשך

הבוקר אין רלוונטיות לארביטראז' אלא מה שיכתיב את הפתיחה זה הסנטימנט בחוזים באופן כללי והפתיחה בדאקס .

חוזה S&P הסחר כרגע חיובי 0.7% לערך. את וול סטריט סקרתי לעיל וחוזים לא בהכרח משקפים מסחר בפועל במקרה הנוכחי הדאקס גם אם יפתח חיובי צפוי להסחר מעורב בהמשך היום מחיר הנפט הוא רק אחד הגורמים שכל הזמן מרחפים ברקע ואני סוקר אותם מידי פעםכגורמי סיכון



דאקס - הערכתי אותו לעיל
סין שנחאי - אין שינוי בהערכות הכלליות והן נותרו שליליות
הנפט - יוצר הסערה החדשה
יש מדינות ששוברות את הכלים...מדובר על מדינות יצרניות נפט שהחלו להגביר את הייצור על מנת לחפות על הירידה במחיר
מעין סוג של התאבדות...אנחנו שמות פס ונעשה הכל להרויח בטווח הקצר גם אם נפסיד בארוך
רוסיה היא הניפגעת העיקרית מכל זה...לכן כשבאים ומדברים על השלכות פיננסיות עולמיות הן על חברות האנרגיה והן על מצב האינפלציה כשמול זה עוד מדברים על העלאת ריבית עוד כמה ימים בארה"ב...אז צריך לזכור שיש מדינות נואשות שעלולות לעשות צעדים נואשים

השבוע במקרו -
בעיקר מדד המחירים לצרכן האמריקאי
ומדד המחירים לצרכן באירופה
אבל כל זה יהיה הקדמה לועידת השוק הפתוח ביום רביעי והחלטת הריבית בארה"ב

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:

1504 עד 1484.

המדד כנראה יפתח חיובי.. מה זה אומר ? כלום גדול.. הוא יחזור למטה לנמוך של אתמול וגם ישיג את המדרגה של 1484



יום רגוע מוצלח לכולנו בעז"ה
יראה



- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il