TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 13/12/15
הערכות כלליות :

1. סה"כ וול סטריט נעה לא באופן מפתיע לפי הערכה כללית שנתתי
המדדים זולגים בצירוף זינוק ב VIX
מבחינתי הסיבה היא דבר משני...אבל אפשר לציין שהירידות הנוכחיות באות על רקע
הירידה במחיר הנפט שיש לה הסתעפויות וסיבוכים
בכל אופן בכל מה שנוגע לוול סטריט סביר להניח שהירידה של יום שישי בלילה היא לא
התחתית האחרונה בסייקל היורד שהחל יום שישי


2. הדאקס - גם הוא מאבד גובה ביישור קו עם וול סטריט
אצל הדאקס זה התחיל עוד מאז שדארגי איכזב לכאורה לפני כשבוע
לכולם הרי ברור שבסוף הוא יספק את הסחורה אלא שלמסחר עש סנטימנט משלו
בכל אופן הירידות בדאקס יחסית מוגבלות והוא לא אמור לדעתי לרדת מהנמוך השנתי שלו



ה S&P ביום חמישי הוסיף כ 0.2% לערך במסחר שהחל וניגמר חיובי מינורי
ביום שישי הוא כבר ירד בחדות ואיבד כ 2% שזה לדעתי תגובה הגיונית למחיר הנפט
סה"כ ה S&P עומד כרגע על 2010 לערך
במסגרת הירידה הזו אני מעריך אותו יורד ל 1950 או 1900
כאשר הכוונה שעם הגעה ל 1950 מעריכים שוב


מדד המעו"ף איבד ביום חמישי שהיה יום פקיעה שבועית כ 0.72%
סה"כ סגר המדד על 1533
שום סקטור או מניה במדד לא סחפו אותו מעלה
סה"כ הדואליות גם אם לא הכבידו חזק ההשפעה הכללית שלהן הית שלילית
מניות הבנקים הכבידו

לסיכום:
המדד עומד על 1533 כאשר הדבר הבטוח שאפשר לומר לבוקר זה שהוא ירד מ 1530
נקודת המפתח נימצאת ב 1520
ברור לי שהמדד יגיע אליה ואף ירד ממנה
אבל כל סגירה מתחת לזה עד לסוף דצמבר תחזק מאוד את כל ההערכות השליליות שלי
אני עוד ארחיב לגבי ההערכה השלילית הכללית שלי על המעו"ף אבל בינתיים מתרכזים במדרגות הרגילות
צריך לקבל את 1515 ו 1510 מינימום וזה הכי קרוב שיש


מדד הבנקים - אין שינוי בהערכות המוקדמות
אני מצפה לראות אותו יורד ל 1320 (ואולי 1240)


הבוקר הארביטראז הוא כאחוז שלילי קצת מעל לזה
אין היום מסחר בוול סטריט אבל סביר להניח שמחר לא משנה כיצד יראו החוזים ...המסחר בפועל יתנהל שלילי כפי ההערכה לעיל
דאקס - הערכתי אותו לעיל
סין שנחאי - אין שינוי בהערכות הכלליות והן נותרו שליליות
הנפט - יוצר הסערה החדשה
יש מדינות ששוברות את הכלים...מדובר על מדינות יצרניות נפט שהחלו להגביר את הייצור על מנת לחפות על הירידה במחיר
מעין סוג של התאבדות...אנחנו שמות פס ונעשה הכל להרויח בטווח הקצר גם אם נפסיד בארוך
רוסיה היא הניפגעת העיקרית מכל זה...לכן כשבאים ומדברים על השלכות פיננסיות עולמיות הן על חברות האנרגיה והן על מצב האינפלציה כשמול זה עוד מדברים על העלאת ריבית עוד כמה ימים בארה"ב...אז צריך לזכור שיש מדינות נואשות שעלולות לעשות צעדים נואשים

השבוע במקרו -
בעיקר מדד המחירים לצרכן האמריקאי
ומדד המחירים לצרכן באירופה
אבל כל זה יהיה הקדמה לועידת השוק הפץוח ביום רביעי והחלטת הריבית בארה"ב



טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1510 עד 1524
מדובר על טווח שמאוד קשה להעריך אותו מראש בגלל שהפתיחה היא אגרסיבית
המסחר יפתח שלילי ויסתיים שלילי
כאשר 1510 חייבת להיות מושגת במסגרת המדרגות שלי
על מעבר לזה אעדכן בניפרד או בהמשך

נתתי לפוט 1510 יעד של 1200 עד 1400
בפועל על פי הפתיחה בבוקר הוא משיג הרבה מעבר לזה
אין לי כרגע יעד נוסף לתת בשום סטרייק ואני ממתין


יום רגוע מוצלח לכולנו בעז"ה
יראה


- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il