TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 10/12/15
בוקר יום חמישי 10.12.2015 יום פקיעה שבועית

הערכות כלליות:

1. לגבי וול סטריט אין שינוי בהערכות -
דעתי השלילית ידועה
אתמול ספציפית ה VIX קצת הרים ראשו
אבל זה לא מחייב המשכיות ישירה שלילית במדדים או בזינוק של ה VIX עצמו
באויר יש מספר גורמים:
כן או לא תעלה הריבית לראשונה כאשר הגיוני מאוד שאם לא תועלה הריבית השוק לא
יאהב את זה(זה הפוך הפעם ויש בזה היגיון)
מחיר הנפט שצולל מתחת ל 40 דולר
ומהווה גורם מסוכן הן לחברות האנרגיה והן למדונות תלויות
הענק הסיני שהוא סוג של גחלת לוחשת
ואחרי כל זה עדיין יש את תקופת החגים האמרקאיים לקראת סוף החודש


2. הדאקס - אני נותר אופטימי לגביו שימצא את הכוח להתרומם מאזור 10400
יעד כללי נותר עדיין 11600

3. מדד המעו"ף - באופן כללי אני כרגיל שלילי לגביו ולאחר שהושגו שתי תחנות קרובות 1560 ו 1556 המדד גם ירד לבקר ב 1535
אני יודע שהוא צריך להשיג עוד שתי מדרגות קרובות 1515 ו 1510
אבל מה שחשוב לציין זה את אזור 1520
כל סגירה מתחת לאזור הזה עד סוף דצמבר וסוף השנה יש בה סימן דיי ברור שלילי שאם
יגיע ארחיב לגביו


וול סטריט -

ה S&P איבד כ 0.77%
מדד הנסדאק איבד כמעט אחוז וחצי
ה S&P עומד 2047 כאשר המדרגות שלו מלמטה הן 2020 --> 2000 --> 1950 --> 1900
קצת קשה לי כרגע לראות אותו יורד בסייקל היורד הנוכחי מתחת 2020 (או 2000)
אבל זה אפשרי וצריך להילקח בחשבון


מדד המעו"ף הוסיף אתמול כ 0.13%
אבל עשה את זה בצורה דיי פסימית ...מחזור המסחר היה גבוה יחסית לממוצע
רוב מוחלט של מניות המדד ניסחרו באדום
מי שכן החזיק את המדד בירוק שלו היו מספר מניות בודדות אבל שכוחן גדול
למשל מניות הבנקים + פרוטרום + תרומה מינורית מטבע ו פריגו

לסיכום:
בכל פתיחה חיובית היום באם תהיה סביר שהמדד יעבור לשלילי
מצד שני בפתיחה שלילית יש סבירות למעבר לחיובי
יש לציין זו הערכה להיום בלבד
באופן כללי אני שלילי על המדד בלי שום קשר למה יעשה היום



הבוקר הארביטראז הוא אפסי לגמרי חסר משמעות
חוזה S&P ניסחר חיובי עד 0.4% ...למה? זה אופי התקופה
הדאקס - כבר הרחבתי לעיל - למרות איבוד הגובה שלו הוא דיי קרוב לאזור בעל פוטנציאל היפוך אצלו כפי שהדברים מפורטים לעיל
שנחאי סין - אין שינוי בהערכה הכללית השלילית שלי
הנפט -
בניגוד למעריכים שונים הרמה החשובה בנפט איננה לדעתי 40$ אלא 38$
זו רמה שלא בדיוק נישברה עדיין
אם הנפט יתבסס מתחת למחיר הזה הוא יצלול לפחות ל 30 דולר

מקרו -
היום ב 15:30 נתון המכירות הקיעונאיות בארה"ב
בשבת - הייצור התעשייתי בסין



טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
זה יום פקיעה שבועית
הפקיעה לדעתי צפויה להיות דיי סולידית ולאצ חושב שמתחת 1538
בכל אופן יש לקחת בחשבון עלייה של המדד ל 1550
ובכלל אוכל להעריך את התוך יומי רק אחרי הפקיעה

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה




- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il