סקירת בוקר
יראה, 9/12/15
בוקר יום רביעי 9.12.2015
אין שינוי בהערכות הכלליות
וול סטריט -
לפחות בכל מה שנוגע לוול סטריט - אפשר להגדיר את מה שקרה שם בלילה כסביר בלבד
ירידות מינוריות כאשר מדד הנסדאק גם טורח לבצע סיומת אופטימית
מה זה אומר ? כלום גדול
שום זיגזג לא ישנה את ההערכה שלי הכללית
הירידות יגיעו וגם זינוק ב VIX
סה"כ ה S&P נע כרגע ברצועת דשדוש שאני לא מצפה שיצליח לחצות אותה מעלה בטווח הקצר
מבחינתי הלילה האחרון עדיין משאיר את ה S&P בנטייה שלילית
מדד המעו"ף איבד אתמול עד לסיום 0.86% במחזור מסחר ממוצע לגמרי
המדד כבר ביקר ב 1537 אבל סגר קצת מעל 1542
מתוך מניות המדד אף מניה או סקטור לא בלטו אלא כל אחת נתנה את חלקה המינורי יחסית לירידות
לסיכום:
מתחזקת אצלי ההערכה שבמסגרת הסייקל היורד הנוכחי המדד ירד מ 1530
דעתי על המדד באופן כללי ידועה ואני מדבר על ירידה גם מ 1510
מבחינתי מה שקרה עד עכשיו זה אפילו פרומו ואלה דברים שלוקחים זמן
בכל אופן נקודת המפתח עד לסוף החודש היא בערך 1520
אם המדד יסגור מתחתיה (את דצמבר) זה יחזק עוד יותר את ההערכות שלי
הבוקר הארביטראז הוא חיובי מינורי כ 0.1%
חוזה S&P ניסחר חיובי כ 0.35%
לא כל כך משנה אם הוא יפתח חיובי בלילה...הנטייה שלי לטווח הקצרצר היא שלילית
כלומר לא בהכרח מה שפותח חיובי מסיים חיובי
הדאקס - איבד כ 1.9% כאשר רמת המפתח בו היא רצועת 10400 עד 10600
למעשה אני מצפה שהוא ימצא את הכוחות להתאזן מעל 10400 ולבעצ פוש מעלה
היעד הכללי בו נותר 11600
סין שנחאי - אני נותר עם הערכה כללית שלילית כרגיל
לאחר נתון המאזן המסחרי אתמול שאיכזב ...אז בא מדד המחירים לצרכן הסיני וכאילו מאזן את התמונה עם עלייה לכן התגובה שם חיובית היום
הנפט - לאחר שבירת ה 40 $ הנפט מבצע ריבאונד והוא צפוי לחזור ל 40$
אבל זה תהליך טיבעי ולהערכתי הוא יחזור בחזרה מטה
יש הרבה פוקוס על מחיר הנפט כרגע -
אני חוזר לומר שלא הכל הוא חברות האנרגיה...הרבה הרבה הרבה יותר חשוב מה מצב המדינות התלויות בה ובראשן רוסיה
טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
מלמעלה זה בערך 1550 כרגע
מלמטה זה 1535 ומטה
למעשה צריך להתיייחס לכל פתיחה חיובית מאוד מאוד בעירבון מוגבל
לדעתי המדד לא אמר את המילב האחרונה שלו למטה בסייקל הנוכחי
פוט 1530 - חשד ליעד 2000 החודש
יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה