| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 6/12/15 בוקר יום ראשון 6.12.15 1.אין שינוי בהערכות הכלליות ביחס לוול סטריט... גל יורד עוד יגיע ומה שקורה כרגע זה דשדוש עד דשדוש עולה שסופו להוביל מטה לדעתי . 2. הדאקס חטף למטה ביום חמישי בתנועה סבירה שהיא די אופיינית לו ובגדר תנועה מתקנת בלבד. לדאקס עדיין יש יעד 11600 להשיג... ברקע עמד דארגי שמראה כבר מספר פעמים חוסר הבנה לרחשי לב המשקיעים .. יום חמישי הוא הודיע על הורדת הריבית אבל לא היה מספיק ברור בנוגע להרחבה כמותית נוספת... אין הרחבה כמותית בפעימה אחת , וצריכה להגיע עוד אחת ,שתיים. אלא שהמשקיעים רוצים דברים ברורים ודארגי כהרגלו לא היה כזה. יום שישי שוב עלה דארגי לנאום, ושידר נחרצות לגבי הרחבות נוספות .. מה שחשוב זה שהוא ראה את תגובת השווקים יום לפני ,ומיהר לתקן את עצמו.. זה מראה שיש לו רגישות לתגובת השווקים וזה מה שהיה חשוב למשקיעים ... לכן בוול סטריט עלו. הדאקס עצמו לא הספיק להגיב וסביר שיגיב בקפיצה ביום שני. 3. אין שינוי בהערכות הכלליות ביחס למעו"ף. המעוף איבד ביום חמישי כ-0.9%. למעשה לתנועה של היום אין משמעות חיובית מתמשכת ,למרות פתיחה חיובית המדד צפוי לשבור מטה חזרה ראשית אל הנמוך של יום חמישי. וול סטריט- דוח התעסוקה היה חסר משמעות לטווח הקצר מעבר לאוירה טובה רגעית שהוא נסך מעצם העובדהשהיה טוב בסך הכל.. הוא מחזק את הערכה של החוזים בשיקגו שהריבית תעלה בעידכון הקרוב ...בכל אופן בהתייחס לתנועת ה-S&P.. בכל מצב חיובי הוא מדשדש בטווח צר או עולה במשורה. אני כן רואה את הויקס מזנק בחדות ואת ה-S&P יורד מטה.
מדד המעו"ף איבד ביום חמישי בסיכום יום כ-0.9%, כאשר עד לדבריו של דארגי מצבו היה פתוח ...בהובלת פריגו וללא איזון ממנועי מדד אחרים הוא איבד 0.9%. לסיכום: ההערכות הכלליות שלי היו ונותרו שליליות. ראשית המדד יחזור לנמוך של יום חמישי 1560 גם אם יעלה היום.. על שאר המדרגות מלמטה לא ארחיב שוב. במסגרת העלייה היום המדד יכול לבקר ב- 1575 חזרה. מדד הבנקים- אני שלילי כרגיל ל- 1320 ו1240. הבוקר הארביטראז' הוא חיובי סולידי 0.23%. אין מסחר בוול סטריט ובדאקס .. אלא שהדאקס אמור לפתוח מחר חיובי ולהישאר כזה עד הסיום. יעד כללי נותר 11600 . וול סטריט תיסחר כנראה מעורב. שנחאי- אני נותר שלילי כרגיל הנפט- איבד גובה בחדות עד כמעט 40 דולר ,וזאת על רקע הגדלת התפוקה מצד אופאק..כבר אמרתי זה טוב לצרכניות הנפט ,אך גרוע לסקטור האנרגיה ובכלל למדינות הגדולות בראשות רוסיה ... לדעתי פוטין רואה וזה רק עוד תירוץ לערימת התירומים שלו ליצור עימותים . מבחינת המקרו-למעט נתונים מסין אין השבוע נתונים משמעותיים . יום שלישי-המאזן המסחרי הסיני. יום רביעי -מדד המחירים לצרכן הסיני. טווח מסחר להיום במדד המעו"ף 1560 עד 1575 ככל שהמדד יפתח גבוה יותר וקרוב יותר ל-1575 כך הסיכוי שיחלש משם בהדרגה ל-1560 עולה..ובכל מקרה אני מצפה לתנועה שלילית מתחת 1560 לכיוון 1540 עוד החודש שבוע טוב יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |