TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 2/12/15

בוקר יום רביעי 2.12.2015

הערכות כלליות:

1. בלילה הוסיף ה S&P כאחוז ומתקדם לעבר שיאו
גם מדד הנסדאק עלה ל 5150/60 שזו הית הנקודה עליה הצבעתי
כל זה לקראת יום חמישי ושישי (דו"ח התעסוקה + ההצהרה של דארגי)
כולל עידכון הקיבית הקרוב ב 16 לחודש
ולמרות זאת אני נותר עם הערכה כללית שלילית כרגיל
כלומר מעריך שהעליות במדדים מוגבלות והם יחזרו מטה


2. הדאקס עשה בדיוק הפוך ממה שעשו המדדים בוול סטריט בלילה
הוא איבד אתמול כאחוז
זה סביר ונרמלי לגמרי ולא חייבת להיות קורלציה מובהקת
יש לקחת בחשבון שבזמן שהדאקס טיפס מספר ימים ועלה גם שלשלום אז במקביל
המדדים בוול סטריט עמדו במקום ...בכל אופן היעד לדאקס נותק 11600 עם קריצה
אפשרית ל 11800

3. מדד המעו"ף השיג את 1575 אתמול
הוא תחום בין 1590 ל 1540 ואני לא מצפה שיתרומם יותר מידי אלא יעשה לערך 1588
בכל מקרה אני מצפה שהוא יפול בחזרה למטה את כל הדרך ולא משנה את ההערכה הזו

4. הסיכונים הכלליים נותרו אותם הסיכונים מסקירות קודמות


וול סטריט -
העלייה בלילה בוול סטריט לא בהכרח תיצור המשכיות
אני מעריך שעד יום שישי ה S&P יגרד את שיאו אבל לא יפרוץ אותו
אבל גם אם יפרוץ אותו הוא לא יבצע מהלך עולה משמעותי מעבר לשיאו אלא ימצא תירוץ לרדת חזרה
בינתיים מתמקדים בדארגי ביום חמישי ובדו"ח התעסוקה ביום שישי


מדד המעו"ף הוסיף אתמול 0.79% וסגר על 1573 כמעט כאשר בגבוה היומי שלו הוא כבר השיג את 1575 וקצת מעל
מחזור המסחר היה ממוצע קצת מעל
מי שהוביל את המדד הית בעיקר טבע עם תרומה של כיל
שאר מניות המדד לא בדיוק תרמו או השתתפו במסחר באופן משפיע

לסיכום:
המדד יכול להשיג 1588 אולי קצת מעל
אבל מבחינתי כל מהלך עולה של המדד יסתיים בגל יורד חזרה מטה
כלומר זה שתחילת החודש היא ירוקה לא מחייב שהחלק השני של החודש יסתיים בטון ירוק


מדד הבנקים -
אני נותר עם הערכה כללית שלילית לגביו
כפי הכתוב בסקירות קודמות


הבוקר הארביטראז הוא חיובי בשיעור של כ 0.42%
חוזה S&P ניסחר כרגע בירוק מינורי כ 0.15%
למעשה אני מצפה שגם הלילה המדדים בוול סטריט ייסחרו בירוק אם כי בירוק סולידי ויתכן נטייה גם למסחר מעורב
הדאקס - ירד אתמול אחוז וזה לא אומר שהוא יסחר היום שלילי וגם לא יפתח שלילי
הירידה של אתמול היא חסרת משמעות
ואני מצפה שהדאקס ימצא את הדרך ל 11600 עד 11800
שנחאי - ההערכה הכללית שלי נותרת שלילית כרגיל
הנפט - ממשיך להיראות לא טוב וממשיך להראות סימני ירידה לכיוון ה 40 דולר
למחליר הנפט ברמות הנוכחיות ישנן השלכות רבות גם עם השפעה גיאו פוליטית מעבר להשפעה על חברות האנרגיה והתעופה

מקרו -
בהמשך היום יפורסם מדד המחירים לצרכן באירופה
יותר מאורח יפורסם סקר ה ADP לקראת דו"ח התעסוקה בארה"ב
ילין תנאם בערב


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1570 עד 1578/9
סביר להניח שהמדד יפתח בירוק
אבל אני חוזר על ההערכה שלי שוב - כל הניסיון הזה של המדד ליצור מראית עיין של עליות יסתיים בגל יורד חזרה
מניח שעד למחר הוא מסוגל להשיג את 1588 וגם זה הערכה בעירבון מוגבל


נתתי אתמול הערכה כללית למחיר יעד בקול 1560 למחיר 1160 עד 1200...בפועל המחיר הזה הושג אבל לא חרג ממנו מהותית...אני אעדכן באם יסתמנו לי מחירי יעד חדשים



יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה


- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il