TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 1/12/15
בוקר יום שלישי 1.12.2015


הערכות כלליות :

1. אין שינוי בהערכה הכללית לגבי וול סטריט
ה S&P יבצע מהלך יורד ...ה VIX יזנק לשיא שנתי
אבל ככל הניראה יתבצע פוש מוגבל כלפי מעלה לפני כן וגם זו הערכה בעירבון מוגבל
זה למרות שבלילה ה S&P איבד כמעט חצי אחוז ...לטווח הקצר הכל פתוח
מה שרואים כרגע במדדים זה משיכת רגליים לקראת סוף השבוע ימים חמישי שישי
הסיכונים עליהם הבעתי כבר בעשרות סקירות נותרו אותו הדבר כאשר הם רק מתעצמים
המצב בסין מבחינת המדד הסיני מחריף ...וגם המצב הגיאו פוליטי רגיש מאוד מאוד

2. מדד המעו"ף
ההערכה כלפיו נותרה אותו הדבר והיא שלילית מבחינתי וכל ניסיון שלו לעלות יוביל אותו
אחורה בסופו של דבר במדרגות שהכי קרובה היא 1556 ...זו כמובן הכי קרובה ואני מצפה
גם למדרגה השניה 1515 ואת שאר המדרגות לא אזכיר כרגע

3. הדאקס - עדיין אמור להשיג מבחינה את רמות ה 11600 ואולי אולי 11800
אם כי יש לציין שרמת הסיכון עלתה והיא קשורה כולה למצב הגיאו פוליטי ...
החרפת המשבר רוסיה טורקיה הוא מצב מטריד כאשר טורקיה חברה בנאטו
אומנם זה משבר שמתפתח לאט ומדובר בשתי מדינות שתלויות אחת בשניה בסחר
אבל זה עדיין משבר מסוכן
עוד נקודה בנוגע לדאקס הן הציפיות מדארגי ביום חמישי הקרוב שיעשה את הצעדים עליהם רמז בנוגע להרחבת ההרחבה הכמותית



וול סטריט -

ה S&P איבד בלילה כ 0.46%
זו לא תנועה שאומרת הרבה על הטווח הקצר
כלומר המצב במדדים הוא הפיך עדיין לגמרי ומדובר על תנועת דשדוש רוחבית
ללא ספק המדדים ממתינים לימצים חמישי שישי ולמוצא פיו של דארגי ביום חמישי
כולל דו"ח התעסוקה ביום שישי
ובכל זאת גם אם יעלו עוד קצת ההערכה הכללית שלי נותרת שלילית


מדד המעו"ף מדשדש זה היום השלישי ברציפות דשדוש רוחבי
אתמול הוא ניסחר מעוטרב וסיים שלילי מינורי
מחזור המסחר הושפע מעידכון מדד ה MCSI ואיננו מייצג
את מרבית העניין ריכזה טבע שנתנה השפעה שלילית עקב הנפקה עליה הכריזה

לסיכום:
בשלב הזה אני נותר בהערכה שלפני שהמדד יחזור לרדת הוא ישאף לעלות ל 1575
וסה"כ הוא תחום בדשדוש מוחלט בין 1590 ל 1540
מבחינתי כל תנועה עולה שלו בתוך תחום הדשדוש תוביל אותו לירידות בסופו של דבר


הבוקר הארביטראז חיובי כ 0.32% וזה בעיקר הודות לטבע שצימצמה מאוד את הירידה שלה
בוול סטריט כך שהיא תעלה בקירוב היום כ 2%
חוזה S&P ניסחר חיובי בשיעור של כחצי אחוז שזה סדר גודל בינוני משפיע
הדאקס נישאר עם אותה הערכה מבחינתי ל 11600 עד 11800
כאשר ברקע מעבר לעניין המתיחות הרוסית טורקית ונאטו...הדאקס בעצם מתמחר ציפיות מדארגי ביום חמישי שיצדיק אמריות קודמות שלו
סין שנחאי - אין שום שינוי מבחינתי ואני נותר שלילי לגביו כאשר מדד מנהלי הרכש בסין פירסם הבוקר נתון מתחת לצפי
הנפט - ללא שינוי משמעותי עדיין בסיכון לשבור את ה 40 דולר
טוב לחברות הצורכות אותו וגרוע לסקטור האנרגיה ובפרט לרוסים
מבחינת המקרו -
בהמשך היום יפורסם מדד ה ISM בארה"ב
אבל זה לא צפוי להשפע מהותית להערכתי אלא סביר שהמדדים יחכו לסוף שבוע


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1556 עד 1568
אני מצפה גם היום לתנועה מדשדשת מעורבת
אבל מצפה שהמדד ייסחר חיובי בחלק לא קטן מהיום
בכל מקרה כרגע הציפיות שלי הן ל 1575
ואני מדגיש בפעם המי יודע כמה המדד יפול חזרה מטה גם אם יעלה



יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il