TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 26/11/15

בוקר יום חמישי 26.11.2015 יום הפקיעה

הערכות כלליות:

1. המדדים בוול סטריט סיימו באפס תזוזה
ההערכה שלי עומדת כמות שהיא ונותרת שלילית כרגיל גם תחת המצב הנוכחי ולמרות
הסבירות שהם יעלו בטווח הקצרצר עלייה לא מהותית לדעתי

2. מדד המעו"ף - בהערכות קודמות היתי שלילי ונותרתי שלילי לגביו
מבחינתי הרמה הקרובה בו להשגה היא אזור 1540
אני רוצה לראות את 1515 גם אבל סביר שזה יתעקב ...כלומר יש מצב שהמדד ינסה לייצר
סייקל עולה שוב לכיוון 1575 לפני ששוב יזלוג
אבל קודם כל הוא ישיג קרוב ל 1540

3. הדאקס - נותרתי חיובי בהערכה הכללית להשגת ה 11600

4. הסיכונים הכלליים -
הומחש היטב אתמול את התסבוכת העולמית הקיימת היום
כמות הבעיות הגיאו פוליטיות והפריסה שלהם היא דבר אולי חסרת תקדים
כמות המדינות המעורבות גם היא חסרת תקדים
אין לי כוונה לתת כאן סקירה על זה זה ברור לכולם ...
אבל כן חשוב להבין את הנפיצות של זה...וזה עוד לפני שמדברים על מצב המקרו


וול סטריט -
ה S&P סיים על האפס זניח אבל עדיין אופטימי קל שמצביע על כך שגם בלילה הקרוב הוא בסבירות גבוהה ללילה ירוק או מעורב...כלומר סבירות גבוהה שהוא יתנהל בירוק מסויים גם אם ייסחר בחלקו באדום מינורי
סביר למשל שמדד הנסדאק שניסחר כרגע על 5100 יבקר ב 5150 בטווח הזמן הקצר קצרצר
ברקע כניראה העלאת הריבית בדצמבר


מדד המעו"ף סוליסטי ובעצם כל ת"א כזו בימים האחרונים
אין ישור קו מובהק עם הנעשה בחו"ל בעת הזו
המדד פתח ירוק כמעט על 1572
אבל סגר שלילי מינוס 0.13% על 1560
מחזור המסחר היה גבוה בדומה לשלשום
טבע ופריגו בסיוע קל של אלביט מערכות וסקטור הגז החזיקו את המדד כמעט לבדן

לסיכום:
אני נותר שלילי כרגיל בהערכה שלי ולא משנה כלל באם הפקיעה תהיה חיובית
אתמול הערכתי שככל שהפתיחה תהיה חזקה יותר במדד כך הוא ייעצר ויגלוש לאיטו
אומנם ציפיתי שהמדד ישיג עוד שלוש נקודות עד 1575 ...אבל הוא לא צלח את זה ועד לסיום גלש עד 1560..
ההערכה שלי כרגע היא ירידה עד 1540 במקרה הרע
אני אצפה שלפני שהמדד ימשיך לרדת ל 1515 וכו'...הוא קודם יעשה סייקל עולה נוסף אולי לכיוון 1575


מדד הבנקים - אני נותר בינתיים שלילי כרגיל לגביו
אין שינוי בהערכה שלי
והיא נותרת שלילית לכיוון 1320 ו 1240


הבוקר הארביטראז הוא חיובי קל כ 0.12%
חוזה S&P ניסחר חיובי לא מהותי על גבול האפס...הערכה לוול סטריט נתתי לעיל
הדאקס סיים חזק עם תוספת של מעל 2% כאשר הוא שוב מגרד את 11200 מלמטה
אני מזכיר שההערכה הכללית שלי לגביו היא חיובית ל 11600...זה למעשה המדד היחיד מבין המדדים המרכזיים שאני נותן לו הערכה חיובית ללא מתן הערכה שלילית מקבילה
סין שנחאי - אני נותר עם ההערכה השלילית כרגיל
כבר כמה שבועות לא נתתי לו סקירה מורחבת ומקווה בקרוב לעשות את זה שוב
הדולר - דשדוש חסר משמעות
הנפט - לאחר שלושה ימים בהם הוא נאבק על ה 40 דולר ויצר תנועה עולה מתקנת הוא נימצא על בלימה ויתכן וישבור שוב לכיוון ה 40 דולר
מבחינת המקרו -
אין היום ומחר נתונים מהותיים במיוחד
צריך לזכור שני גומרים מרכזיים כיום -
1. ברמת המקרו יש לנו את סין והעלאת ריבית קרובה בארה"ב ומדובר בשני ניגודים חריפים שלדעתי גם הםד לא יודע איך להתמודד איתם כיום
2. הסיכונים הגיאו פולטיים הם גדולים - יותר מידי מדינות מעורבות בלוחמה מסוג כזה או אחר


טווח מסחר לביום במדד המעו"ף:
זהו יום פקיעה חודשית - אין לי שום כוונה לנסות לנחש את נקודות הפקיעה
אומר רק כך -
אם הפקיעה תהיה חיובית - המדד יעשה מה שעשה אתמול...הוא בנקודת זמן כלשהי יבצע נסיגה אחרונית לכיוון 1556...
כאשר 1540 היא גבול תחתון שלא ניראה שהמדד ירד ממנה בעת הזו

יום פקיעה הוא לא יום נוח למסחר
המצב יהיה אידאלי באם הפקיעה תהיה חיובית כלשהי ואז נוכל לחבור לשורט
במידה והיא תהיה שלילית אצטרך להיזהר ולהעריך מצב שוב


בעיקרון - המדד יכול לזלוג עד 1540...לא כל כך ניראה לי שהוא ירד מעבר לזה לכיוון 1515 לפני שהוא ייצר סייקל עולה נוסף...אבל ניראה בהמשך


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה


יראה


- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il