TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 25/11/15
בוקר יום רביעי 25.11.2015 יום לפקיעה

הערכות כלליות:

1. המדדים בוול סטריט סיימו על האפס פחות או יותר לאחר פתיחה שלילית אתמול והתנהלות שלילית כללית מרבית הלילה
ההערכה שלי נותרת שלילית כרגיל גם תחת המצב הנוכחי ולמרות הסבירות שהם יעלו בטווח הקצרצר עלייה לא מהותית לדעתי

2. מדד המעו"ף - ההערכה הכללית נותרת שלילית כרגיל גם אם הוא ינסה לטפס היום או בכלל הוא ימשיך לסגת מטה כאשר המטרה הכי קרובה מבחינתי היא 1515 לפחות
אני כרגע משתדל לא לדבר על רחוק מידי ומתייחס למדרגות הקרובות בלבד
אבל יש לקחת בחשבון גם נסיגה הרבה יותר גדולה מ 1515

3. הסיכונים -
הומחש היטב אתמול את התסבוכת העולמית הקיימת היום
כמות הבעיות הגיאו פוליטיות והפריסה שלהם היא דבר אולי חסרת תקדים
כמות המדינות המעורבות גם היא חסרת תקדים
אין לי כוונה לתת כאן סקירה על זה זה ברור לכולם ...
אבל כן חשוב להבין את הנפיצות של זה...וזה עוד לפני שמדברים על מצב המקרו


וול סטריט -
ה S&P סיים ירוק מינורי זניח אבל ירוק אופטימי קל שמצביע על כך שהלילה סבירות גבוהה ללילה ירוק או מעורב...כלומר סבירות גבוהה שהוא יתנהל בירוק מסויים גם אם ייסחר בחלקו באדום מינורי
סביר למשל שמדד הנסדאק שניסחר כרגע על 5100 יבקר ב 5150 בטווח הזמן הקצר קצרצר
ברקע - נתון התמ"ג שפורסם אתמול בארה"ב
עוד ברקע כניראה העלאת הריבית בדצמבר


מדד המעו"ף איבד אתמול כ 0.72% במחזור מסחר גבוה
סה"כ בנמוך היומי שלו ראה המדד כמעט את 1556 שזו ההערכה שנתתי לכם במהלך המסחר לפני יומיים...הסגירה בוצעה על 1662
על המדד הכבידו בעיקר המניות הדואליות
ההכבדה הזו לא הית מהותית אבל העניין הוא שאף סקטור או מניה לא נתונ איזון לצד הנגדי
לכן כל ירידה קטנה תרמה את שלה לירידה במדד

לסיכום:
אני נותר עם ההערכה שהמדד ימשיך לזלוג ולא חושב שהוא ייבלם על 1556
אומנם סביר להניח שהוא יפתח היום חיובי ויסחר חיובי אולי רוב היום אבל מאמין שכל מה שהוא יעלה יום יומיים או בפקיעה הוא יחזור לרדת
מחר זה יום פקיעה וקצת קשה לדעת מה מיקומה
אם אינני טועה במהלך החודש ציינתי שרוב הסיכויים שאת החודש המדד יסיים מתחת 1570


אין שינוי בהערכות שלי מאתמול לגבי מדד הבנקים ומדד 75


הבוקר הארביטראז הוא חיובי בשיעור של כ 0.31%
חוזה S&P ניסחר חסר משמעות על קו האפס
הדאקס סיים אתמול שלילי מינוס 1.4% ופחות או יותר כפי שעזבנו אותו אתמול
הדאקס תחום בין 10600 ל 11200 כאשר כרגע הוא סביב 10900
להערכתי כרגע הוא ישמור על 10600 כאשר יעדו הוא 11600 כללי
היום במקרו -
בעיקר הזמנות מוצרים ברי קיימא בארה"ב ב 15:30
זה אחד הנתונים המשפיעים על החלטת הריבית ...אני לא מצפה שזה יפתיע כל כך או ישפיע במידה ניכרת על ההתנהלות הלילית בוול סטריט


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1575 עד 1560
הפתיחה צפויה להיות חיובית אבל בתוך הטווח בלבד
יש לי אינדיקציה שהמדד יצליח להשיג את 1575...אבל אני מדגיש שכל עלייה של המדד תוביל אותו חזרה למטה
על הלמטה יש לי אינדיקטורים מספיק אמינים
אני כן חושד שככל שהמדד יפתח חזק יותר בכיוון 1575 הוא תוך כדי התקדמות היום יתחיל בנסיגה איטית חזרה למטה

עידכונים נוספים בהמשך


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il