| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 25/11/15 בוקר יום רביעי 25.11.2015 יום לפקיעההערכות כלליות: 1. המדדים בוול סטריט סיימו על האפס פחות או יותר לאחר פתיחה שלילית אתמול והתנהלות שלילית כללית מרבית הלילה ההערכה שלי נותרת שלילית כרגיל גם תחת המצב הנוכחי ולמרות הסבירות שהם יעלו בטווח הקצרצר עלייה לא מהותית לדעתי 2. מדד המעו"ף - ההערכה הכללית נותרת שלילית כרגיל גם אם הוא ינסה לטפס היום או בכלל הוא ימשיך לסגת מטה כאשר המטרה הכי קרובה מבחינתי היא 1515 לפחות אני כרגע משתדל לא לדבר על רחוק מידי ומתייחס למדרגות הקרובות בלבד אבל יש לקחת בחשבון גם נסיגה הרבה יותר גדולה מ 1515 3. הסיכונים - הומחש היטב אתמול את התסבוכת העולמית הקיימת היום כמות הבעיות הגיאו פוליטיות והפריסה שלהם היא דבר אולי חסרת תקדים כמות המדינות המעורבות גם היא חסרת תקדים אין לי כוונה לתת כאן סקירה על זה זה ברור לכולם ... אבל כן חשוב להבין את הנפיצות של זה...וזה עוד לפני שמדברים על מצב המקרו וול סטריט - ה S&P סיים ירוק מינורי זניח אבל ירוק אופטימי קל שמצביע על כך שהלילה סבירות גבוהה ללילה ירוק או מעורב...כלומר סבירות גבוהה שהוא יתנהל בירוק מסויים גם אם ייסחר בחלקו באדום מינורי סביר למשל שמדד הנסדאק שניסחר כרגע על 5100 יבקר ב 5150 בטווח הזמן הקצר קצרצר ברקע - נתון התמ"ג שפורסם אתמול בארה"ב עוד ברקע כניראה העלאת הריבית בדצמבר מדד המעו"ף איבד אתמול כ 0.72% במחזור מסחר גבוה סה"כ בנמוך היומי שלו ראה המדד כמעט את 1556 שזו ההערכה שנתתי לכם במהלך המסחר לפני יומיים...הסגירה בוצעה על 1662 על המדד הכבידו בעיקר המניות הדואליות ההכבדה הזו לא הית מהותית אבל העניין הוא שאף סקטור או מניה לא נתונ איזון לצד הנגדי לכן כל ירידה קטנה תרמה את שלה לירידה במדד לסיכום: אני נותר עם ההערכה שהמדד ימשיך לזלוג ולא חושב שהוא ייבלם על 1556 אומנם סביר להניח שהוא יפתח היום חיובי ויסחר חיובי אולי רוב היום אבל מאמין שכל מה שהוא יעלה יום יומיים או בפקיעה הוא יחזור לרדת מחר זה יום פקיעה וקצת קשה לדעת מה מיקומה אם אינני טועה במהלך החודש ציינתי שרוב הסיכויים שאת החודש המדד יסיים מתחת 1570 אין שינוי בהערכות שלי מאתמול לגבי מדד הבנקים ומדד 75 הבוקר הארביטראז הוא חיובי בשיעור של כ 0.31% חוזה S&P ניסחר חסר משמעות על קו האפס הדאקס סיים אתמול שלילי מינוס 1.4% ופחות או יותר כפי שעזבנו אותו אתמול הדאקס תחום בין 10600 ל 11200 כאשר כרגע הוא סביב 10900 להערכתי כרגע הוא ישמור על 10600 כאשר יעדו הוא 11600 כללי היום במקרו - בעיקר הזמנות מוצרים ברי קיימא בארה"ב ב 15:30 זה אחד הנתונים המשפיעים על החלטת הריבית ...אני לא מצפה שזה יפתיע כל כך או ישפיע במידה ניכרת על ההתנהלות הלילית בוול סטריט טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1575 עד 1560 הפתיחה צפויה להיות חיובית אבל בתוך הטווח בלבד יש לי אינדיקציה שהמדד יצליח להשיג את 1575...אבל אני מדגיש שכל עלייה של המדד תוביל אותו חזרה למטה על הלמטה יש לי אינדיקטורים מספיק אמינים אני כן חושד שככל שהמדד יפתח חזק יותר בכיוון 1575 הוא תוך כדי התקדמות היום יתחיל בנסיגה איטית חזרה למטה עידכונים נוספים בהמשך יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |