| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 24/11/15 בוקר יום שלישי 24.11.2015 יומיים לפקיעההערכות כלליות: 1. אין שינוי בהערכה הכללית שלי ויש גם אפס שינוי בוול סטריט ביחס לאתמול אני עדיין בדעתי שהמדדים יכנסו לגל יורד בליווי זינוק חד ב VIX הסיבה מבחינתי לא תלויה בעניין הריבית השבוע עם חשיפת הפרוטוקולים מסתבר עניין כזה - הריבית לדעת הפד למרות שתועלה תישאר ברמות נמוכות תקופה מאוד מאוד ארוכה הפד תולה את זה בשינוי הכללי שחל בארה"ב ובעולם... ירידה בילודה ועוד סיבות מהסוג הזה...כלומר העולם השתנה לדעתו המשותף לכל אלה הוא שהעולם כאילו צריך להתרגל לצמיחה נמוכה מבעבר האם להאמין לפד שזה אכן מה שיקרה בפועל ? חד משמעית הפד בעצמו לדעתי לא יודע ...הוא זורק מילים אבל לא בהכרח שיעמוד מאחוריהן אפשר לשמוע כבר הערכות על מספר העלאות ריבית ב 2016 כל הסיפור של הריבית הוא נעלם אחד גדול ומאוד תלוי גם בבעיות הגאו פוליטיות העולמיות שיכולות לשנות סיטואציה מהקצה לקצה 2. מדד המעו"ף יחזור לרמות הנמוכות שלו השנתיות מלמעלה נימצאת רמת 1604 לערך כחסם 3. הדאקס - אני תחת ההנחה שהוא יצליח להשיג את 11600 עדיין 4. הסיכונים הכלליים - המצב הביטחוני הכללי בעולם הוא בראש הסיכונים בימים האלה כל יום שעובר בלי איזה ידיעה על פיגוע באירופה נישמע כמו נסיומי (לפחות כך לדעתי) מצד סין ומצב הצמיחה העולמי קיים הסיכון הרגיל סיכון נוסף לאור דברי הפד - כבר כתבתי שריבית נמוכה היא כמו משאבת ניפוח בועות וול סטריט - בסקירת ימים ראשון שני כתבתי כך - "ה S&P מדדה כלפי מעלה יום חמישי הוא סיים שלילי קל כשלמעשה לא זז כמעט יום שישי הוא הוסיף מינורית 0.38% הוא יכול לדדות שוב קרוב לשיאו והוא ממילא קרוב לשם אבל אני מעריך שהוא ייסוג חזרה שוב מסיבה כזו או אחרת השבוע הוא שבוע בסימן התמ"ג...הן בארה"ב והן באירופה ונקודה נוספת היא החגים הנוצרים שבפתח שבד"כ עושים מצב רוח לאמריקאים" בפועל נכון לאתמול היה אפשר לראות שקשה למדדים לזוז ממקומם כלומר אין שינוי במצב ויש לקחת בחשבון הכנה לזליגה גם מהרמות הנוכחיות במדדים ישנה ירידה במחירי הסחורות שהיא עוד אלמנט שמכביד על המדדים מדד המעו"ף לאחר שכבר ביקר אתמול ב 1568 עשה קולות של ניסיון לאזן את עצמו וסגר על 1573...אבל סה"כ איבד כ 0.15% מחזור המסחר היה מעט מעל לממוצע ואיננו מצביע על כלום מי שתמך את המדד היו בעיקר המניות הדואליות בראשות טבע ואופקו אבל גם סקטור הגז נתן פוש למדד בכוח המוגבל שלו ממילא שאר מניות המדד כולל הבנקים ניסחרו בנטייה שלילית לסיכום: ההערכה הכללית שלי נותרת שלילית המדד יאבד גובה וילך ראשית ל 1556 אבל אני מצפה שהוא ירד גם ל 1515 ואלה המדרגות הקרובות מבחינתי מלמעלה הוא יכול לבקר שוב מעל 1580 כאשר רמת החסם המשמעותית שלו היא 1604 כל ניסיון שלו לעלות מבחינתי יסתיים בירידה וזו ההערכה כרגע וללא שינוי מדד 75 - אני מזכיר שוב - זה המדד שמכיל בתוכו את מרבית השוק שלנו המדד הזה כבר שנתיים מתיש הוא נוטה להיות סוליסטי ואתמול גם איבד מעל אחוז ויש לציין שהוא מאוד הפכפך בטווחים הקצרים מדד הבנקים - אין שינוי בהערכה שלי והיא נותרת שלילית לכיוון 1320 ו 1240 הבוקר הארביטראז הוא שלילי בינוני מינוס 0.31% על רקע ירידה בפריגו בעיקר חוזה S&P ניסחר בנטייה חיובית קלה של 0.1% כרגע הדאקס סגר אתמול כמעט על האפס ובעצם גם אצלו אין תנודה אני עדיין נותר עם ההערכה שימצא את הכוח ל 11600 (אולי בהשראת סוף שנה) אבל בתנאים הנוכחיים ניראה לי שיהיה לו קשה להשיג את זה כל עניין המתיחות הביטחונית שם היא סוג של חבית חומר נפץ...האירופאים לחצים מאוד גך זה ניראה ורצף של פיגועים עשוי לגרור לחץ (זו ספקולציה בלבד) שנחאי - ההערכה הכללית שלי נותרת שלילית הנפט - מנסה להתאושש ועדיין שומר על ה 40 דולר מבחינת המקרו - הבוקר פורסם התמ"ג הגרמני שנותר ללא שינוי וכפי הצפי המוקדם בהמשך היום - סקר ה IFO על מצב העסקים בגרמניה אבל ישנם שני נתונים חשובים יותר היום - ב 15:30 - נתון התמ"ג האמריקאי ב 17:00 - מדד אמון הצרכנים בארה"ב אלה שני נתונים בעלי השפעה ישירה על החלטת הפד בעניין הריבית אם הנתונים יעמדו בצפי המוקדם ללא חריגות לחיוב או לשלילה אז השפעתם תהיה זניחה על המסחר בפועל טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1585 עד 1556 זה טווח רחב אומנם אבל ביחס למיקום המדד כולו רלונטי תיאורטית אם המדד יפתח חיובי הוא יעבור לשלילי אני לא מצפה שהמדד יעבור היום את 1580 או 1585 בכל מקרה אבל רוב הסיכויים הם לפתיחה שלילית ובמקרה הזה אצפה שהמדד יתאזן בהמשך ויחתור לאפס עד חיובי אבל בתוך הטווח שציינתי בלבד יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |