TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 23/11/15
בוקר יום שני 23.11.2015 שבוע הפקיעה

הערכות כלליות: (החלק הזה ניכתב אתמול)

1. אין שינוי בהערכה הכללית שלי
אני עדיין בדעתי שהמדדים יכנסו לגל יורד בליווי זינוק חד ב VIX
הסיבה מבחינתי לא תלויה בעניין הריבית
השבוע עם חשיפת הפרוטוקולים מסתבר עניין כזה - הריבית לדעת הפד למרות שתועלה
תישאר ברמות נמוכות תקופה מאוד מאוד ארוכה
הפד תולה את זה בשינוי הכללי שחל בארה"ב ובעולם...
ירידה בילודה ועוד סיבות מהסוג הזה...כלומר העולם השתנה לדעתו
המשותף לכל אלה הוא שהעולם כאילו צריך להתרגל לצמיחה נמוכה מבעבר

2. מדד המעו"ף יחזור לרמות הנמוכות שלו השנתיות
מלמעלה נימצאת רמת 1604 לערך כחסם

3. הדאקס - אני תחת ההנחה שהוא יצליח להשיג את 11600 עדיין

4. הסיכונים הכלליים -
המצב הביטחוני הכללי בעולם הוא בראש הסיכונים בימים האלה
כל יום שעובר בלי איזה ידיעה על פיגוע באירופה נישמע כמו נסיומי (לפחות כך לדעתי)
מצד סין ומצב הצמיחה העולמי קיים הסיכון הרגיל
סיכון נוסף לאור דברי הפד - כבר כתבתי שריבית נמוכה היא כמו משאבת ניפוח בועות


וול סטריט -
ה S&P מדדה כלפי מעלה
יום חמישי הוא סיים שלילי קל כלמעשה לא זז כמעט
יום שישי הוא הוסיף מינורית 0.38%
הוא יכול לדדות שוב קרוב לשיאו והוא ממילא קרוב לשם
אבל אני מעריך שהוא ייסוג חזרה שוב מסיבה כזו או אחרת
השבוע הוא שבוע בסימן התמ"ג...הן בארה"ב והן באירופה
ונקודה נוספת היא החגים הנוצרים שבפתח שבד"כ עושים מצב רוח לאמריקאים


מדד המעו"ף סיים אתמול ללא שינוי משמעותי
אומנם בנטייה שלילית קלה אבל כזו שמסמנת עוד יום מעורב מדשדש
הדואליות סיימו בנטייה חיובית קלה ולא משמעותית
פרוטרום ואלביט מערכות תמכו את המדד בשיעור של כ 0.2%
סקטור הגז תרם עוד כ 0.1%
מניות הבנקים ניסחרו מעורב בתוך הסקטור עצמו אבל תמכו כמעט 0.1%
שאר מניות המדד הכבידו

לסיכום:
הסגירה במדד היא סגירה בהחלט של גימגום מובהק
מצד שני המדד אמור לתת היום עוד יום מעורב מזגזג ולא החלטי
לפחות עד סמוך לחלקו האחרון
אני נותר עם ההערכה השלילית הכללית כרגיל לגל יורד ל 1515 תחילה
אבל מצד שני לוקח בחשבון ניסיון של המדד לתנופה שעויה להגיע לרמות 1596 ו 1604
הסבירות לזה לא גבוהה אבל צריכה להילקח בחשבון

מדד הבנקים -
אין שינוי בהערכה הכללית שלי עבורו והיא נותרת שלילית לכיוון 1320 ו 1240
אגב גם הבשורה שהריבית גם כשתועלה תישאר נמוכה יחסית הרבה מאוד זמן
לא אמורה להיטיב עם הבנקים


הבוקר הארביטראז חסר משמעות
חוזה S&P ניסחר גם הוא על האפס חסר משמעות
הדאקס סיים שבוע פחות או יותר ברמה שבה עזבנו אותו ביום חמישי
אני עדיין נותר עם ההערכה שימצא את הכוח ל 11600 (אולי בהשראת סוף שנה)
אבל בתנאים הנוכחיים ניראה לי שיהיה לו קשה להשיג את זה
שנחאי - ההערכה הכללית שלי נותרת שלילית
הנפט - בנטייה שלילית לקראת שבירת ה 40 $
זה עניין בפני עצמו שעלול להכביד באופן כללי על המדדים למרות שהוא עושה טוב לחברות התלויות בו וצורכות אותו
היום תפורסם הריבית בישראל
בנוסף - מיילן תקבל משקל סביר בהחלט של 45 בלבד במעו"ף למרות גודלה ...המטרה היא לשמור על איזון נורמלי במדד שלא יצור זעזועים
העידכון בעניין הזה יהיה רק ב 15 לדצמבר
בגרמניה -
היום - מדד מנהלי הרכש
ביום שלישי - נתון התמ"ג הגרמני
בארה"ב - ביום שלישי יפורסם נתון התמ"ג...לא כל כך ברור איך ישפיע בארה"ב נתון התמ"ג ...וזה לאחר הודעת הפד בעניין הריבית...אני מניח שעכשיו התגובה לכל הודעה חייבת להיות נורמלית...דעיכה בתמ"ג צריכה להוביל לתגובה שלילית...וכנ"ל להיפך


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1572 עד 1585
רק יציאה מהטווח הזה תיחשב משמעותית ...אחרת המדד יוגדר במוד דשדוש
שבירה של 1570 תוביל להערכתי עד 1556
מנגד פריצה של 1585 תוביל כ 10 נקודות למעלה נוספות
הנטייה שלי היא פסימית עדיין ...אבל אנחנו גם בשבוע הפקיעה כאשר בחו"ל שולטת האופטימיות עדיין
במידה והמדד יפתח היום שלילי אני אצפה למעבר לחיובי לפחות לפרק זמן קצר


עידכונים אוציא בהמשך


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה


- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il