| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 22/11/15 בוקר יום ראשון 22.11.2015 שבוע הפקיעההערכות כלליות: 1. אין שינוי בהערכה הכללית שלי אני עדיין בדעתי שהמדדים יכנסו לגל יורד בליווי זינוק חד ב VIX הסיבה מבחינתי לא תלויה בעניין הריבית השבוע עם חשיפת הפרוטוקולים מסתבר עניין כזה - הריבית לדעת הפד למרות שתועלה תישאר ברמות נמוכות תקופה מאוד מאוד ארוכה הפד תולה את זה בשינוי הכללי שחל בארה"ב ובעולם... ירידה בילודה ועוד סיבות מהסוג הזה...כלומר העולם השתנה לדעתו המשותף לכל אלה הוא שהעולם כאילו צריך להתרגל לצמיחה נמוכה מבעבר 2. מדד המעו"ף יחזור לרמות הנמוכות שלו השנתיות מלמעלה נימצאת רמת 1604 לערך כחסם 3. הדאקס - אני תחת ההנחה שהוא יצליח להשיג את 11600 עדיין 4. הסיכונים הכלליים - המצב הביטחוני הכללי בעולם הוא בראש הסיכונים בימים האלה כל יום שעובר בלי איזה ידיעה על פיגוע באירופה נישמע כמו נסיומי (לפחות כך לדעתי) מצד סין ומצב הצמיחה העולמי קיים הסיכון הרגיל סיכון נוסף לאור דברי הפד - כבר כתבתי שריבית נמוכה היא כמו משאבת ניפוח בועות וול סטריט - ה S&P מדדה כלפי מעלה יום חמישי הוא סיים שלילי קל כלמעשה לא זז כמעט יום שישי הוא הוסיף מינורית 0.38% הוא יכול לדדות שוב קרוב לשיאו והוא ממילא קרוב לשם אבל אני מעריך שהוא ייסוג חזרה שוב מסיבה כזו או אחרת השבוע הוא שבוע בסימן התמ"ג...הן בארה"ב והן באירופה מדד המעו"ף פתח ביום חמישי במעין סערה כלפי מעלה כשהוא פוגש את 1585 אפשר לומר שזו הית אחיזת עיניים...עד לסיום הוא איבד כמעט את כל העלייה שלו וסגר על 1574...מחזור המסחר היה ממוצע הדואליות ביחד עם פרוטרום משכו למעלה מניות הבנקים הכבידו באופן קל לסיכום: אני נותר עם ההערכה השלילית הכללית הרגילה שלי מבלי לחשוב על הרמה העליונה המדוייקת של המדד שכרגע ניראית 1604 וקצת קשה לי לראות אותה מגיעה...אני נותר עם ההערכה שהוא יחזור ל 1510 מדד הבנקים - ההערכה הכללית שלי עבורו נותרת שלילית לכיוון 1320 ו 1240 אגב גם הבשורה שהריבית גם כשתועלה תישאר נמוכה יחסית הרבה מאוד זמן לא אמורה להיטיב עם הבנקים הבוקר הארביטראז חסר משמעות אין היום מסחר באירופה ווול סטריט הדאקס סיים שבוע פחות או יותר ברמה שבה עזבנו אותו ביום חמישי אני עדיין נותר עם ההערכה שימצא את הכוח ל 11600 (אולי בהשראת סוף שנה) אבל בתנאים הנוכחיים ניראה לי שיהיה לו קשה להשיג את זה שנחאי - ההערכה הכללית שלי נותרת שלילית מחיר הנפט - נאבק על רמת ה 40 $ הדולר מדשדש ללא שינוי משמעותי אבל עם נטייה שלילית לכיוון 3.75 מבחינת המקרו - מחר תפורסם הריבית בישראל בגרמניה - ביום שני - מדד מנהלי הרכש ביום שלישי - נתון התמ"ג הגרמני בארה"ב - ביום שלישי יפורסם נתון התמ"ג...לא כל כך ברור איך ישפיע בארה"ב נתון התמ"ג ...וזה לאחר הודעת הפד בעניין הריבית...אני מניח שעכשיו התגובה לכל הודעה חייבת להיות נורמלית...דעיכה בתמ"ג צריכה להוביל לתגובה שלילית...וכנ"ל להיפך טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1570 עד 1578 או 1582 אני נוטה להעריך יום מעורב ...כלומר שהמדד ידשדש בין 1575 ל 1578 או 1582 אבל חושד שהוא יעבור לשלילי בהמשך כאשר ירידה וסגירה מתחת 1570 תוביל ככל הניראה ל 1556 קצת קשה לי לראות את המדד סוגר השבוע מעל 1570 אבל מצד שני זה שבוע פקיעה הכל אפשרי בו אני כאמור מאמין שהמדד יסוג ל 1510 ולא הערכת זמן מדוייקת (החודש או בחודשים הבאים) אנחנו ניכנסים לשבוע הפקיעה צריך לשקול כל החלטה ולהיות זהירים יותר גם ביחס למתן סטופ וההתייחסות אליו יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |