TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 22/11/15
בוקר יום ראשון 22.11.2015 שבוע הפקיעה

הערכות כלליות:

1. אין שינוי בהערכה הכללית שלי
אני עדיין בדעתי שהמדדים יכנסו לגל יורד בליווי זינוק חד ב VIX
הסיבה מבחינתי לא תלויה בעניין הריבית
השבוע עם חשיפת הפרוטוקולים מסתבר עניין כזה - הריבית לדעת הפד למרות שתועלה
תישאר ברמות נמוכות תקופה מאוד מאוד ארוכה
הפד תולה את זה בשינוי הכללי שחל בארה"ב ובעולם...
ירידה בילודה ועוד סיבות מהסוג הזה...כלומר העולם השתנה לדעתו
המשותף לכל אלה הוא שהעולם כאילו צריך להתרגל לצמיחה נמוכה מבעבר

2. מדד המעו"ף יחזור לרמות הנמוכות שלו השנתיות
מלמעלה נימצאת רמת 1604 לערך כחסם

3. הדאקס - אני תחת ההנחה שהוא יצליח להשיג את 11600 עדיין

4. הסיכונים הכלליים -
המצב הביטחוני הכללי בעולם הוא בראש הסיכונים בימים האלה
כל יום שעובר בלי איזה ידיעה על פיגוע באירופה נישמע כמו נסיומי (לפחות כך לדעתי)
מצד סין ומצב הצמיחה העולמי קיים הסיכון הרגיל
סיכון נוסף לאור דברי הפד - כבר כתבתי שריבית נמוכה היא כמו משאבת ניפוח בועות


וול סטריט -
ה S&P מדדה כלפי מעלה
יום חמישי הוא סיים שלילי קל כלמעשה לא זז כמעט
יום שישי הוא הוסיף מינורית 0.38%
הוא יכול לדדות שוב קרוב לשיאו והוא ממילא קרוב לשם
אבל אני מעריך שהוא ייסוג חזרה שוב מסיבה כזו או אחרת
השבוע הוא שבוע בסימן התמ"ג...הן בארה"ב והן באירופה


מדד המעו"ף פתח ביום חמישי במעין סערה כלפי מעלה כשהוא פוגש את 1585
אפשר לומר שזו הית אחיזת עיניים...עד לסיום הוא איבד כמעט את כל העלייה שלו וסגר על 1574...מחזור המסחר היה ממוצע
הדואליות ביחד עם פרוטרום משכו למעלה
מניות הבנקים הכבידו באופן קל

לסיכום:
אני נותר עם ההערכה השלילית הכללית הרגילה שלי
מבלי לחשוב על הרמה העליונה המדוייקת של המדד שכרגע ניראית 1604 וקצת קשה לי לראות אותה מגיעה...אני נותר עם ההערכה שהוא יחזור ל 1510

מדד הבנקים -
ההערכה הכללית שלי עבורו נותרת שלילית לכיוון 1320 ו 1240
אגב גם הבשורה שהריבית גם כשתועלה תישאר נמוכה יחסית הרבה מאוד זמן
לא אמורה להיטיב עם הבנקים


הבוקר הארביטראז חסר משמעות
אין היום מסחר באירופה ווול סטריט
הדאקס סיים שבוע פחות או יותר ברמה שבה עזבנו אותו ביום חמישי
אני עדיין נותר עם ההערכה שימצא את הכוח ל 11600 (אולי בהשראת סוף שנה)
אבל בתנאים הנוכחיים ניראה לי שיהיה לו קשה להשיג את זה
שנחאי - ההערכה הכללית שלי נותרת שלילית
מחיר הנפט - נאבק על רמת ה 40 $
הדולר מדשדש ללא שינוי משמעותי אבל עם נטייה שלילית לכיוון 3.75
מבחינת המקרו -
מחר תפורסם הריבית בישראל
בגרמניה -
ביום שני - מדד מנהלי הרכש
ביום שלישי - נתון התמ"ג הגרמני
בארה"ב - ביום שלישי יפורסם נתון התמ"ג...לא כל כך ברור איך ישפיע בארה"ב נתון התמ"ג ...וזה לאחר הודעת הפד בעניין הריבית...אני מניח שעכשיו התגובה לכל הודעה חייבת להיות נורמלית...דעיכה בתמ"ג צריכה להוביל לתגובה שלילית...וכנ"ל להיפך


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1570 עד 1578 או 1582
אני נוטה להעריך יום מעורב ...כלומר שהמדד ידשדש בין 1575 ל 1578 או 1582
אבל חושד שהוא יעבור לשלילי בהמשך
כאשר ירידה וסגירה מתחת 1570 תוביל ככל הניראה ל 1556
קצת קשה לי לראות את המדד סוגר השבוע מעל 1570 אבל מצד שני זה שבוע פקיעה
הכל אפשרי בו
אני כאמור מאמין שהמדד יסוג ל 1510 ולא הערכת זמן מדוייקת (החודש או בחודשים הבאים)

אנחנו ניכנסים לשבוע הפקיעה
צריך לשקול כל החלטה ולהיות זהירים יותר גם ביחס למתן סטופ וההתייחסות אליו

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il