TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 18/11/15
בוקר יום רביעי 18.11.2015

הערכות כלליות:

1. בסקירת יום ראשון שני דיברתי על בלימה במדדים לאחר המימוש
נסיגה נקודתית ב VIX ולמעשה שוב ניסיון לטפס
בפועל זה מה שאכן התרחש
אבל ציפיתי שזה יהיה קצת יותר ממה שרואים כרגע בפרט על רקע המסחר בלילה האחרון
זה חלש מידי וזה לא ניראה כמהלך שיחזיק זמן
אני נותר בלי קשר לזה עם הערכה שלילית כללית כרגיל
ה VIX עוד יזנק לשיאו
המדדים יתנהלו מטה בהתאם

2. הדאקס עושה יותר שרירים וסיים אתמול חזק מעלה
אני אומנם נותר עם הערכה חיובית כללית לגביו ל 11600
אבל אני לא יכול לומר שהוא יבצע את זה ישירות...והסיבה לזה היא ההערכה הכללית
בסעיף 1 ...המבחן הוא ב 11200 על בסיס הגעה וחצייה

3. מדד המעו"ף -
מדד המעו"ף - אין שינוי בהערכה שלי
אני נותר שלילי - המדד יחזור למטה וישיג את 1510 מינימום במדרגות שכבר ציינתי מספר
רב של פעמים


4. 3. הסיכונים הכלליים - נותרו אותם הסיכונים מסקירות קודמות
זה נוגע לסין - כפי הסקירות הקודמות
זה נוגע לריבית בארה"ב
זה נוגע לסיכונים הגיאו פוליטיים - הנקודה הזו היא נקודה רגישה מאוד
ציינתי אותה לא מעט פעמים - וזה הומחש היטב בסוף השבוע האחרון בצרפת ...וזה כמו גחל לוחש שאתה לא יודע איזו רוח תוציא ממנו אש ומתי



וול סטריט -
המדדים פתחו חיובי קל עברו לשלילי קל
עברו לחיובי והמשיכו לטפס והכל היה ניראה טוב ויפה...וכמו שכתבתי אתמול בסקירה ...חיוביות לטווח הקצר קצרצר
עד כאן זה היה צפוי
הסיומת היתה צורמת יותר אבל גם אותה לקחתי בחשבון
ה S&P סיים שלילי ...מינורי אומנם ...אבל כזה שמרה בצורה טובה את חולשת המגמה שם...ועל רקע ההערכה הכללית שלי - זה אומר חשד כבד לנסיגה שוב כבר מהנקודה הנוכחית אבל זה לא בטוח...יתכן שהוא ינסה עוד להתרומם


מדד המעו"ף עלה אתמול וצועד עם הסנטימנט של הדאקס והתיקון בוול סטריט שהחל השבוע
סה"כ עלה המדד אתמול 0.85% וסגר על 1558/9
כאשר בגבוה הוא גם מבקר ב 1563 (הטווח העליון של סקירת הבוקר אתמול)
מחזור המסחר היה בסדר גמור
תמיכה קיבלנו בעיקר מהמניות הדואליות וסיוע של בזק ואלביט מערכות
אגב...אלביט מערכות אומנם דואלית ...
אבל אני לא מחשיב אותה ככזו...היא לחלוטין ניקבעת רק כאן

לסיכום:
המדד כבר נימצא קרוב לנקודה בעייתית
מאחר וההערכה שלי היא שלילית וברורה לחזרה מטב של המדד
אני רק מחפש את הנקודה ממנה הוא ייסוג
זה יכול להיות אזור 1567
וזה יכול להיות איזור 1590


מדד 75 - חזר אתמול ל 820 שזו ההערכה שנתתי כבר בירידות של יום ראשון
מכאן הוא על כירעי תרנגולת
אני אומנם מצפה שישיג את 860 אבל בספק אם הוא יצליח לבצע את זה בטווח הקצר
נקודת האור היא הדאקס כרגע


הבוקר הארביטראז הוא זניח אבל חיובי קליל
חוזה S&P ניסחר בנטייה שלילית קלה לא משמעותית
המסחר בלילה גם אם יהיה חיובי בחלקו ...הוא יהיה חיובי סולידי בלבד לדעתי
הדאקס - הוא נקודת האור כרגע...הוא גם יכול להתנתק מהנעשה בוול סטריט
ההערכה הכללית שלי עבורו כתובה למעלה בסעיף 2
שנחאי - אין שינוי בהערכה הכללית הויא נותרת שלילית
מחיר הנפט ממשיך להיחלש ואגב יש לזה השפעה כללית שלילית הרבה מעבר להשפעה על אלעל וחברות התעופה או משתמשי נפט למינהם
מבחינת המקרו -
היום נתון אישורי בנייה בארה"ב
אבל הכי חשוב זה הפרוטוקלים של ועידת השוק הפתוח בשעה 21:00
זה נוגע ישירות לעניין הריבית אבל אני לא מצפה שזה ישפיע דרמטית
ברקע הבעיות הבלתי ניגמרות באירופה מבחינה ביטחונית


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1564 עד 1554
המדד אמור להיסחר מעורב כאשר הפתיחה צפויה להיות כמעט אפסית
כפי שציינתי לעיל המדד נימצא בנקודה בעייתית
הוא יכול להמשיך מעלה באופן מוגבל ...אבל מאוד כבדהו וחשדהו לכן מעקב תוך יומי

במידה הוא יפתח שלילי אצפה שהוא יעבור לחיובי בהמשך

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il