| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 16/11/15 בוקר יום שני 16.11.2015הערכות כלליות: (חלק שניכתב אתמול) 1. חזרתי וטענתי כאן מספר רב של פעמים מידי יום מדד ה VIX יזנק לשיאו והמדדים בוול סטריט יגלשו את זה טענתי גם בימי החוזק לכאורה שהפגינו המדדים מה שקצת הפתיע אותי זה הגלישה המהירה של סוף השבוע ציפיתי יותר שהמדדים ישמרו על הרמה שלהם לעוד פרק זמן בפועל הגלישה ב S&P למשל היתה מהירה מידי חזרה לאזור ה 2020 עדיין זה לא מה שאני מצפה לראות...חסר לי ה ויקס בשיאו והוא עוד רחוק אני מצפה גם לגלישה במדדים לכיוון הנמוך השנתי אלא שכרגע אני כלל וכלל לא בטוח שזה הולך לקרות ישירות אני כן חושד שאזור ה 2020 יתמוך אותו כרגע וכנ"ל גם במדד הנסדאק כלומר לא גלישה ישירה עדיין מה שטורף את הקלפים בהערכה הזו זה עניין הפיגוע בפאריז שהוא אירוע חריג צפויה תגובה שלילית גם לאירוע הזה אבל ניראה לי שמוגבלת (אינני בטוח בזה זה לא צפוי) אני כאן מצפה לסייקל עולה נוסף 2. לגבי מדד המעו"ף - גם כאן חזרתי בלי סוף על ההערכה שהמדד יגלוש חזרה מטה אמרתי שהוא יחזור ל 1556 כנקודה ראשונה במדרגות שלי מלמטה הוא אכן חזר לשם ביום חמישי והוא לא צפוי להיעצר בה אלא להתקדם לנקודה השלילית הבאה 1540 (אחריה יש את 1524) 3. הסיכונים הכלליים - נותרו אותם הסיכונים שאני מציין מידי יום בסקירות סין וחולשתה הכללית כולל הצפי השלילי הכללי שלי לגביה סיכונים גאו פולטיים ברורים ...כאשר מעבר לבעיות הפנים שלנו בארץ ישנו סיכון שכרוך במתח בין המעצמות והעולם המערבי ונאטו לרוסיה עוד בעיה - העלאת הריבית בארה"ב עדיין מרחפת ברקע וול סטריט - במהלך שני ימי מסחר בסופ"ש איבד ה S&P כ 2.5% במצטבר כאשר חלק מזה כבר ראינו בחפיפת המסחר ביום חמישי ה S&P עומד על 2023 היתי מצפה שאזור ה 2000 יתמוך בו כרגע אם כי אינני בטוח בזה בגלל האירוע בפאריז כלומר אני מצפה שלפני שהוא ימשיך להידרדר הוא יעשה קו בלימה וקצת יזגזג מדד המעו"ף איבד אתמול כ 2.57% במחזור מסחר גבוה מאוד הכוונה בגבוה ביחס לימי ראשון...ביום רגיל זה מחזור רק טיפה מעל לממוצע ביחס ליום ראשון שעבר המחזור הוא בערך פי 2.5 אף מניה במדד לא ניסחרה בירוק מתוך הירידה הזו כ 1.6% הוא בהשפעת המניות הדואליות בלבד כלומר כ 5 מניות מדד עוד אחוז ירידה שייך ליתר מניות המדד כ 20 מניות מדד ההשפעה של המניות הדואליות מאוד ניכרת במדד וזו השפעה שאמורה עוד לגדול כלומר עם כניסת מיילן מדד המעו"ף יהפוך לשלוחה של מדד הנסדאק אני מקווה שהנהלת הבורסה אכן תדאג להנמיך את ההשפעה הזו כפי שהיא הצהירה לסיכום: המדד סגר אתמול כמעט בנמוך היומי שלו על 1517 כאשר הוא פותח כמעט על 1520 כלומר הפתיחה עצמה כבר הית נמוכה יותר מ 1524 1556 הושגה זו הית המדרגה הראשונה מלמטה במדרגות שלי 1524 הית המדרגה השניה מלמטה נותר לו עוד שתי מדרגות - 1510 ולאחריה 1484 לערך להשגה בשלב הזה אני מצפה להשגת 1510 אין חד משמעיות באם המדד ימשיך ישירות ל 1584 או שמא יבצע תיקון קודם אני נוטה לומר שיתקן קודם אבל בגדול - בעבר ציינתי בהערכה בלבד גם הגעה ל 1400 זו הערכה כללית בלבד שהיא בתוקף בניגוד למדרגות להשגה מלמטה שאותן ציינתי בביטחון מסוג אחר מדד 75 איבד אתמול כ 2% לאזור ה 806 אני מעריך אותו יורד כרגע רק עד 790 אני כן מצפה שהוא יעשה סייקל מתקן אל מעל 820 חזרה מדד הבנקים איבד כ 1.37% אל 1347 לאורך הסקירות דעתי הית פסימית שהוא ירד למטה בנטייה שלילית לכיוון 1240 כרגע ההערכה הזו בתוקף הבוקר הארביטראז הוא חיובי קל מאחר והארביטראז השלילי שהיה אתמול כבר ניסגר חוזה S&P ניסחר שלילי כרגע כ 0.2% בלבד הוא יכול בקלות להיסחר היום גם בירוק ובכל זאת זה יהיה חסר משמעות ורק מסחר האמת יקבע את הסיומת להיום שלילית או חיובית כפי שציינתי לעיל אני מצפה שכרגע ה S&P יתמך על אזור ה 2000 ויעשה איזה מהלך עולה גם זה למעשה לא בטוח כלל רק אציין שמבחינתי התחזית השלילית הכללית רחוקה ממיצוי עדיין בוול סטריט הדאקס צפוי לפתוח שלילי אבל מוגבל להשלמת פערים מול וול סטריט סה"כ הוא ניסחר כרגע בתוך טווח דשדוש כאשר מלמטה עומדת 10200 עד 10400 שנחאי - סין - ההערכות הכלליות נותרו שליליות הדולר - ללא שינוי משמעותי מקרו - אתמול פורסם מדד המחירים לצרכן בישראל שהציג עלייה ביחס לצפי המוקדם וזה נתון תומך בהשארת המצב על כנו ללא שינוי היום גם יתפרסם התמ"ג שהוא נתון משלים לנתון הזה גם באירופה יפורסם היום מדד המחירים לצרכן כולל נאום של דארגי בארה"ב יפורסם מדד המחירים לצרכן בסוף השבוע טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1510 עד 1526 הפתיחה עצמה לא חד משמעית וקשה לצפות אותה על פניו היא אמורה להיות סולידית שלילית או חיובית ובכל מקרה בתוך הטווח המצויין במידה והיא תהיה חיובית אצפה מהמדד לעבור לשלילי ולהשיג את 1510 יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |