TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 15/11/15
בוקר יום ראשון 15.11.2015

הערכות כלליות :

1. חזרתי וטענתי כאן מספר רב של פעמים מידי יום
מדד ה VIX יזנק לשיאו והמדדים בוול סטריט יגלשו
את זה טענתי גם בימי החוזק לכאורה שהפגינו המדדים
מה שקצת הפתיע אותי זה הגלישה המהירה של סוף השבוע
ציפיתי יותר שהמדדים ישמרו על הרמה שלהם לעוד פרק זמן
בפועל הגלישה ב S&P למשל היתה מהירה מידי חזרה לאזור ה 2020
עדיין זה לא מה שאני מצפה לראות...חסר לי ה ויקס בשיאו והוא עוד רחוק
אני מצפה גם לגלישה במדדים לכיוון הנמוך השנתי
אלא שכרגע אני כלל וכלל לא בטוח שזה הולך לקרות ישירות
אני כן חושד שאזור ה 2020 יתמוך אותו כרגע וכנ"ל גם במדד הנסדאק
כלומר לא גלישה ישירה עדיין
מה שטורף את הקלפים בהערכה הזו זה עניין הפיגוע בפאריז שהוא אירוע חריג
צפויה תגובה שלילית גם לאירוע הזה אבל ניראה לי שמוגבלת (אינני בטוח בזה זה לא צפוי)
אני כאן מצפה לסייקל עולה נוסף

2. לגבי מדד המעו"ף - גם כאן חזרתי בלי סוף על ההערכה שהמדד יגלוש חזרה מטה
אמרתי שהוא יחזור ל 1556 כנקודה ראשונה במדרגות שלי מלמטה
הוא אכן חזר לשם ביום חמישי והוא לא צפוי להיעצר בה אלא להתקדם לנקודה השלילית
הבאה 1540 (אחריה יש את 1524)

3. הסיכונים הכלליים - נותרו אותם הסיכונים שאני מציין מידי יום בסקירות
סין וחולשתה הכללית כולל הצפי השלילי הכללי שלי לגביה
סיכונים גאו פולטיים ברורים ...כאשר מעבר לבעיות הפנים שלנו בארץ
ישנו סיכון שכרוך במתח בין המעצמות והעולם המערבי ונאטו לרוסיה
עוד בעיה - העלאת הריבית בארה"ב עדיין מרחפת ברקע



במהלך שני ימי מסחר בסופ"ש איבד ה S&P כ 2.5% במצטבר
כאשר חלק מזה כבר ראינו בחפיפת המסחר ביום חמישי
ה S&P עומד על 2023
היתי מצפה שאזור ה 2000 יתמוך בו כרגע אם כי אינני בטוח בזה בגלל האירוע בפאריז
כלומר אני מצפה שלפני שהוא ימשיך להידרדר הוא יעשה קו בלימה וקצת יזגזג


מדד המעו"ף איבד ביום חמישי קצת מעל לאחוז כשהוא סוגר על 1557
מחזור המסחר היה מחזור פקיעה אם כי הוא גבוה גם עבור מחזור פקיעה
למעט אופקו + אלביט מערכות שהשפעתן היא מוגבלת אבל סבירה
כל מניות המדד ניצבעו באדום והכבידו

לסיכום:
אין שינוי בהערכה הכללית שלי
המדד צפוי לקיים את כל האינדיקטורים השליליים שלי
הוא צפוי לפגוש קודם כל את 1540 כאשר מתחתיו קיימת 1524 שהיא המדרגה שאחרריה
לגבי 1540 היום אני מניח שנקבל
אני קצת פחות בטוח ב 1524 כבר היום או אולי השבוע אבל זה אפשרי
אני חושב שהמפתח נימצא חד משמעית אצל מניות הבנקים היום
תלוי אם הן יכבידו או יאזנו את הדואליות
במצב נורמלי היתי מצפה שהן יקפצו היום לצורך איזון
אלא שבגלל הפיגוע בפאריז אני לא בטוח בזה
לכן הכבדה גם מצד הבנקים תוביל בסבירות גבוהה גם ל 1524


הבוקר הארביטראז שלילי בשיעור של כ 1.5%...תורמת עיקרית לארביטראז הזה היא פריגו שמיילן ניכשלה בניסיון ההשתלטות עליה
אני מעריך שמיילן לא תרים ידיים...היא תבצע ניסיון השתלוןת נוסף דרך הגדלת כוחה בדיירקטוריון עצמו ...וימים יגידו
הדאקס איבד יחסית סולידי מגובהו והתאזן סביב ה 10700
אלא שהוא צפוי לפתוח שלילי מחר לצורך תגובה לפיגוע בפאריז
סה"כ הוא ניסחר כרגע בתוך טווח דשדוש כאשר מלמטה עומדת 10200 עד 10400
הוא צפוי מבחינתי לבצע סייקל עולה נוסף עד לסוף השנה (הערכה זהירה)
אין שינוי משמעותי בדולר
סין שנחאי - ההערכות שלי נותרו שליליות כרגיל
השבוע במקרו -
זה שבוע בסימן מדד המחירים לצרכן בכל העולם
בישראל המדד יפורסם היום ב 18:30 וזה נתון שעשוי ללחוץ את הנגידה פלוג לבצע צעדים חריגים...בריבית אני לא בטוח שהיא תיגע
המדד יפורסם גם באירופה וגם בארה"ב בהמשך השבוע
היום אין מסחר באירופה ובארה"ב ואולי טוב שכך (זמן עיכול)


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1540 עד עד 1552
אני מצפה שהמדד יפתח בין 1540 ל 1545
אני פחות בטוח בהמשך שלו בתוך יומי וזה מצריך מעקב בפני עצמו
סה"כ צריך לראות איך פותחים הבנקים
ויש באופן כללי עדיין את 1524 מלמטה כמדרגה הבאה (מתחתיה זה 1510)
אבל אני יודע שצריך לייצר גם סייקל עולה נוסף מוגבל



יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה



- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il