TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 12/11/15
בוקר יום חמישי 12.11.2015 יום פקיעה שבועית

הערכות כלליות:

1. אין שום שינוי ביחס להערכות הכלליות שלי הקודמות
התנועה בלילה בוול סטריט היתה שלילית אבל היא בגדר הסביר עדיין
כלומר התרחיש היותר סביר הוא שהם עוד ינסו לטפס לפני שתיווצר ירידה משמעותית
לפני שה VIX יזנק לשיאו השנתי...אני מצפה שהוא שוב יבצע נסיגה אם כי לא משמעותית
המגמה העולה הזו היא מאוד מאוד שברירית
ברקע ממתינים לנתוני המכירות הקימעונאיות

2. אין שינוי בהערכה שלי למדד המעו"ף
אין להתרשם יותר מידי מהעליות שהוא מייצר כרגע
הוא ישוב ויפול למטה וראשית ל 1556
אזור החסם שלו מלמעלה הוא כרגע הוא 1594 עד 1600

3. הסיכונים הכלליים נותרו אותם הסיכונים מסקירות קודמות


וול סטריט -
כאשר ברקע דו"ח התעסוקה האחרון המדדים בוול סטריט ירדו בהיסוס מספר ימים ספורים
אני מעריך שממתינים שם למכירות הקימעונאיות על מנת לראות האם הסבירות להעלאת ריבית בדצמבר תרד
לכן התנועות כרגע הססניות
מה שראינו בלילה זה ניסיון לייצר תנועה חיובית אבל סיומת שלילית חסרת משמעות
התמונה לטווח הקצרצר עדיין פתוחה ומעריך ניסיון נוסף לטפס
אתמול הערכתי יום מעורב ...כלומר גם בפתיחה חיובית כתבתי שיהיה מעבר לשלילי
קצת פחות חשבתי שיסיימו שלילי
ובכל זאת אני נישאר בדעתי שגל יורד משמעותי יגיע


מדד המעו"ף עלה אתמול כ 0.6% ויש לציין במחזור מסחר נמוך
מי שהוביל את המדד לעלייה אלו בעיקר -
פריגו עם תרומה של כ 0.3%
אופקו עם תרומה של כ 0.2%
אלביט מערכות + פרוטרום עם תרומה של כ 0.2%
כל שאר מניות המדד ניסחרו לא משמעותית

לסיכום:
יש לקחת את העליות שהמדד מייצר כרגע בעירבון מאוד מוגבל
האינדיקטורים שלי אומרים לי שהמדד ירד חזרה מטה וראשית ל 1556
אני נותר עם הערכה שלילית למדד
ברקע יש את הסיפור הלא ברור של פריגו ומיילן
אני בספק אם המדד יסגור את החודש הזה מעל 1570 אבל זו הערכה מאוד גסה


מדד 75 סגר אתמול חיובי כ 0.6% וניתמך כרגע על אזור ה 810
אני נותר עם ההערכה ל 860
אבל יש לציין שצפויים לו קשיים שוב - זה על רקע ההנפקה שעושה מנקיינד למוסדיים
סוג של מהלך מגעיל לדעתי של חברה כושלת ...לפני שהיא תיכנס למדד 75
בפועל המוסדיים יאלצו לבצע התאמות ולתת מכירות בשורה ארוכה של מניות מדד 100


הבוקר הארביטראז הוא שלילי לא מהותי כ 0.24%
חוזה S&P בהתנהגות אופינית לתקופה ניסחר חיובי כ 0.24% אחרי ירידה של הלילה
למעשה גם היום אני מצפה ליום מסחר מעורב במדדים ונוטה לא להתרשם ממצב החוזים הירוק כרגע
הדאקס סגר יום חיובי אתמול ואני נותר עדיין עם הערכה חיובית כללית עבורו ל 11600
אם כי זו הערכה זהירה כי המגמה הכללית היא שברירית
שנחאי - אין שום שינוי בהערכות שלי ואני נותר שלילי כללי
שבוע הבא שוב אשלח עליו סקירה כללית לאחר מספר סקירות בעבר
הדולר - לא סגור על עצמו וניסחר סביב 3.89 שקלים
הנטייה שלי לטווח הקצר היא מעט שלילית לגביו לכיוון 3.8 שקלים
בגדול ללא ספק החסם של הדולר נימצא ב 3.42 שקליםשפריצת הרמה הזו תריץ אותו ל 3.46
זה כרגע לא על הפרק
אין היום נתוני מקרו משמעותיים
אני לא מצפה לתנודה משמעותית בחו"ל היום
מעריך שימתינו למכירות הקימעונאיות מחר


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
זה יום פקיעה שבועית
רצוי להתייחס לטווח אחרי הפקיעה שצפויה למעשה להיות סולידית לדעתי
בכל אופן מלמעלה יש למדד את 1588 מלמטה זה 1570
למעשה אני מעריך שבמידה ויפתח שלילי סולידי הוא יחזור לחיובי ברמה התוך יומית
הסיומת זה כרגיל סיפור אחר לגמרי


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il