| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 9/11/15 בוקר יום שני 9.11.2015הערכות כלליות: אני נותר עם אותן הערכות כלליות בדיוק 1. וול סטריט - סיימה את סופ"ש ללא תנודה כמעט על האפס אני נותר עם ההערכה הכללית שהיא תעשה גל יורד כאשר המדדים לא ישיגו רמות גבוהות משמעותית מהמיקום הנוכחי שלהם 2. מדד המעו"ף - מבחינתי לא משנה כלל אם הוא יחתור מעלה ל 1600 או ל 1620 ועדיין סביר שהוא יחתור לשם הוא יחזור ויפול מטה במדרגות את כל מה שהוא עולה או מנסה לעלות בחודש וחצי האחרונים...יש לציין שהברדק בין פריגו למיילן עשוי ליצור עיוות קצר טווח במדד 3. דאקס - ימשיך לחתור לכיוון 11600 סביר לי ששם הוא יתקשה כמובן במידה והוא אכן ישיג את הרמה הזו בסייקל הנוכחי...אגב זו רמה שכבר לפני מספר חודשים רשמתי כמועמדת להשגה 4. הסיכונים הכללייים - סין וחולשתה הכללית כולל הצפי השלילי הכללי שלי לגביה סיכונים גאו פולטיים ברורים ...כאשר מעבר לבעיות הפנים שלנו בארץ ישנו סיכון שכרוך במתח בין המעצמות והעולם המערבי ונאטו לרוסיה עוד בעיה - העלאת הריבית בארה"ב עדיין מרחפת ברקע גם משיכה מוגזמת מידי של ריבית אפס היא סיכון מהותי...כי היא זו שגורמת לעיוות בשווקים ומנפחת בועות רוב הסיכויים שעד לסוף 2015 לא תעלה הריבית - הפד ימשוך את זה לתוך הריבעון הראשון של 2016 יש לציין שדו"ח התעסוקה של יום שישי העלה משמעותית את החוזים על הריבית בבורסת שיקגו כך שהם מצביעים על העלאה כבר חודש הבא לדעתי הריבית לא תעלה חודש הבא אלא רק בריבעון הראשון של 2016 וול סטריט - לא בוצעה תנודה כמעט ב S&P במהלך סופ"ש ה S&P ירד ביום חמישי ...סיים קרוב לאפס יום שישי הוא שוב ירד ושוב סיים קרוב לאפס ברקע הית המתנה לדו"ח התעסוקה הדו"ח הציג תוספת משרות הרבה מעל לצפי כאשר במקביל רמת האבטלה יורד ל 5% סה"כ מדובר על אחלה דו"ח שהפד יתקשה לתרץ מולו אי העלאה של הריבית כבר בחודש הבא...ובכל זאת אני חושב שהוא לא יעלה אותה חודש הבא משיקולים לגמרי צדדיים סה"כ למרות שזו בשורה טובה לכלכלה האמריקאית היה ניכר שהמדדים לא ידעו מה לעשות עם הנתון הזה כאשר החוזים על הריבית מצביעים העלאה קרובה אני נותר עם הערכה חיובית עדיין לטווח קצר למדדים בוול סטריט אבל דעתי עליהם נותרת שלילית לטווח הבינוני (כרגע חודשים ספורים בלבד) מדד המעו"ף פתח אתמול סולידי ...ניסחר גם חיובי קל אבל סיים את היום בקול צורם ב 1570 כשהוא מאבד למעשה 0.7% מחזור המסחר היה נמוך ולא חריג כיאה ליום ראשון למעט אופקו טבע ופריגו הדואליות - כל מניות המדד רשמו יום שלילי הגדילו לעשות מניות הנדל"ן במדד שהשפעתן על המדד נמוכה ובלטו בשליליות שלהם מניות הבנקים רשמו יום שלילי כאחוז וגם בקטור הגז לסיכום: כמו שכבר אמרתי למדד היו לי מספיק אינדיקטורים שליליים המדד עשה אתמול צעד לא הכי ברור בתזמון שהוא בחר לרדת יש לי אומנם מדרגות לירידה כלליות שלו ...אבל אין כלל חד משמעיות שהוא פתח בגל יורד משמעותי...בהחלט יש מצב שהוא עוד יכול להסתובב ולחזור לסייקל עולה מלמטה קיימת כרגע 1556 זו אחת מהנקודת שאמרתי שהמדד יחזור אליהן זו כרגע הנקודה היותר חמה והיותר קובעת לטווח הקצר הסבירות שלה להגיע כבר במסגרת המשכיות הירידה של אתמול היא לא נמוכה ירידה ממנה עלולה להוביל לקיום שאר האינדיקטורים השליליים שלי באופן ישיר מצד שני קיימת לי אינדיקציה לחזרת המדד לאזור 1588 אתמול עוד הערכתי בסקירת הבוקר שיתכן ויהיה לו את הכוח ללכת ל 1600 ומעל חובת ההוכחה עליו והוא כרגע לא מראה רצון כזה למרות זאת יש לו עדיין את הסיכוי להסתובב ולנסות לשפר עמדות לפני שיבא גל יורד משמעותי יותר לכן צריך לראות איך מתחיל וניגמר היום הזה מדד 75 ממשיך עם החולשה הכללית שלו ושוב פתח יום בירוק וסיים אותו באדום על גבול ה 810...למעשה זו נקודה חשובה וניראה גם אצלו איך מסתיים היום מלמעלה עדיין קיימת אצלו 860 מדד הבנקים - אתמול כתבתי כך - "המדד עשוי לנסות לבצע תנועה עולה לכיוון 1420 עד 1440 זה בפרט על רקע הסיבירות לכאורה להעלאת הריבית בארה"ב שעושה לו טוב באופן כללי מעבר לתנועה חיובית קצרת טווח אני עדיין לא בטוח כלל שהוא ישמור על חוסן מעבר ליום מסחר בודד" בפועל המדד הפגין חולשה גם אתמול - כלומר גם יום מסחר בודד חיוסי הוא לא נתן אני דיי סקפטי לגבי היכולת שלו לפרוץ קדימה את 1420 עד 1440 בשלב זה אלא נוטה יותר לחשוד בשבירה שלו את 1360 הבוקר הארביטראז הוא שלילי קל 0.1% בעצם דיי דומה לתנאי הפתיחה של אתמול חוזה S&P ניסחר בנטייה שלילית קלה בלבד ולא משמעותית הדאקס נע כלפי מעלה לכיוון 11600 וקצת מתעלם מתנועת המדדים בוול סטריט ביום חמישי הוא הוסיף כ 0.4% ...יום שישי הוא הוסיף כמעט 1% סה"כ הוא עומד בערך על 11000 כאשר הערכתי לו 11600 יהיה קשה לדאקס לייצר המשכיות עולה ישירה לכיוון 11600 אבל בכל זאת זה היעד עדיין בכלל באופן כללי על הבוקר הזה רובץ עירפול מסויים משני גורמי השפעה דו"ח התעסוקה האמריקאי המצויין שבעצם בהפוך על הפוך מהווה גורם הכבדה בגלל הריבית לזה אפשר להוסיף את המצב בסין שהציגה אתמול מאזן מסחרי עגום הממשל בסין יצא היום בצעד קצת מוזר - הוא הסיר את ההגבלה על ההנפקות זה צעד שכאילו משדר ..."הכל בסדר" אין מה לחשוש קשה מאוד להבין את הראש של הסינים ואיך הם מקבלים החלטות ...בכל אופן ההערכה שלי על מדד שנחאי נותרת בינתיים שלילית מחירי הסחורות ממשיכים להיות שליליים הן הנפט והן הזהב לא מסמנים חיוביות זה אגב עוד גורם מכביד על הכלכלה הסינית אין היום נתוני מקרו משמעותיים טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1556 עד 1578 קצת קשה לומר איך יפתח המדד הפתיחה בו ניראית לי סולידית אולי גם סיכוי לפתיחה חיובית קלה אבל הנטייה שלי היא לראות את 1560 מגיעה עם מצב ל 1556 כלומר במידה והמדד יפתח חיובי יש להתייחס לזה מאוד בחשדנות...הסיבורת שהוא יעבור לשלילי היא גבוהה ויש חשיבות לסיומת של היום הזה פוט 1550 אותו סחרנו אתמול - ההערכה שלי לגביו כרגע היא לרמות 1400 עד 1600 יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |