| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 8/11/15 בוקר יום ראשון 8.11.2015 הערכות כלליות: אני נותר עם אותן הערכות כלליות בדיוק 1. וול סטריט - סיימה את סופ"ש ללא תנודה כמעט על האפס אני נותר עם ההערכה הכללית שהיא תעשה גל יורד כאשר המדדים לא ישיגו רמות גבוהות משמעותית מהמיקום הנוכחי שלהם 2. מדד המעו"ף - מבחינתי לא משנה כלל אם הוא יחתור מעלה ל 1600 או ל 1620 ועדיין סביר שהוא יחתור לשם הוא יחזור ויפול מטה במדרגות את כל מה שהוא עולה או מנסה לעלות בחודש וחצי האחרונים...יש לציין שהברדק בין פריגו למיילן עשוי ליצור עיוות קצר טווח במדד 3. דאקס - ימשיך לחתור לכיוון 11600 סביר לי ששם הוא יתקשה כמובן במידה והוא אכן ישיג את הרמה הזו בסייקל הנוכחי...אגב זו רמה שכבר לפני מספר חודשים רשמתי כמועמדת להשגה 4. הסיכונים הכללייים - סין וחולשתה הכללית כולל הצפי השלילי הכללי שלי לגביה סיכונים גאו פולטיים ברורים ...כאשר מעבר לבעיות הפנים שלנו בארץ ישנו סיכון שכרוך במתח בין המעצמות והעולם המערבי ונאטו לרוסיה עוד בעיה - העלאת הריבית בארה"ב עדיין מרחפת ברקע גם משיכה מוגזמת מידי של ריבית אפס היא סיכון מהותי...כי היא זו שגורמת לעיוות בשווקים ומנפחת בועות רוב הסיכויים שעד לסוף 2015 לא תעלה הריבית - הפד ימשוך את זה לתוך הריבעון הראשון של 2016 יש לציין שדו"ח התעסוקה של יום שישי העלה משמעותית את החוזים על הריבית בבורסת שיקגו כך שהם מצביעים על העלאה כבר חודש הבא לדעתי הריבית לא תעלה חודש הבא אלא רק בריבעון הראשון של 2016 וול סטריט - לא בוצעה תנודה כמעט ב S&P במהלך סופ"ש ה S&P ירד ביום חמישי ...סיים קרוב לאפס יום שישי הוא שוב ירד ושוב סיים קרוב לאפס ברקע הית המתנה לדו"ח התעסוקה הדו"ח הציג תוספת משרות הרבה מעל לצפי כאשר במקביל רמת האבטלה יורד ל 5% סה"כ מדובר על אחלה דו"ח שהפד יתקשה לתרץ מולו אי העלאה של הריבית כבר בחודש הבא...ובכל זאת אני חושב שהוא לא יעלה אותה חודש הבא משיקולים לגמרי צדדיים סה"כ למרות שזו בשורה טובה לכלכלה האמריקאית היה ניכר שהמדדים לא ידעו מה לעשות עם הנתון הזה כאשר החוזים על הריבית מצביעים העלאה קרובה אני נותר עם הערכה חיובית עדיין לטווח קצר למדדים בוול סטריט אבל דעתי עליהם נותרת שלילית לטווח הבינוני (כרגע חודשים ספורים בלבד) מדד המעו"ף ניסחר שבוע שעבר בחולשה ברורה המדד ניסחר בקו אופקי עצל כמעט ללא תנודה כאשר הוא לא מגיב משמעותית גם לתנודות בחו"ל הוא אומנם נע מיום ראשון שעבר מ 1568 עד 1581 בסיכום שבועי אבל מרבית השבוע הוא עמד במקום יום חמישי הוא קיבל תמיכה בעיקר ממניות המשנה במדד הבנקים היו נייטראליים והדואליות הכבידו לסיכום: המדד ניסגר יום חמישי בנטייה פסימית קלה בכל זאת אני נותר עם הערכה חיובית עדיין לכיוון 1600 (אולי אולי 1620) אבל - וזה אבל שנירא מבחינתי - הוא יחזור למטה את כל הדרך שהוא עלה או עוד יעלה יש לי חשד קל שפריגו תיצור עיוות במדד קצר טווח חד יומי ..אינני בטוח בזה מדד 75 - למרות הסנטימינט בעולם הוא במשך 11 ימי מסחר לא מצליח להרים את עצמו וניסחר שלילי או בנטייה שלילית אני מזכיר שזה המדד שמשקף את מרבית המניות בת"א ובכל זאת אני נותר אופטימי לגביו להשגת ה 860 מדד הבנקים - עשוי לנסות לבצע תנועה עולה לכיוון 1420 עד 1440 זה בפרט על רקע הסיבירות לכאורה להעלאת הריבית בארה"ב שעושה לו טוב באופן כללי מעבר לתנועה חיובית קצרת טווח אני עדיין לא בטוח כלל שהוא ישמור על חוסן מעבר ליום מסחר בודד הבוקר הארביטראז הוא שלילי קל בלבד ולא משמעותי 0.1% המדדים בארה"ב צפויים לפתוח את השבוע מחר ואני מעריך שתהיה בהם נטייה חיובית קלה לשמר את הסנטימנט הכללי עדיין הדאקס נע כלפי מעלה לכיוון 11600 וקצת מתעלם מתנועת המדדים בוול סטריט ביום חמישי הוא הוסיף כ 0.4% ...יום שישי הוא הוסיף כמעט 1% סה"כ הוא עומד בערך על 11000 כאשר הערכתי לו 11600 סין שנחאי - אני נותר עם הערכה כללית שלילית עדיין כל עוד הממשל הסיני לא יוצא בתוכנית סטייל הרחבה כמותית...גם הנתונים מסין הבוקר אינם טובים...יבוא ויצוא מתחת לצפי וסה"כ המאזן המסחרי שלילי המקרו - השבוע יעמוד בסימן נתונים מסין אחרי שראינו את המאזן המסחרי היום אז מחכה מדד המחירים לצרכן בסין וגם הייצור התעשייתי...כמובן עד כמה שהפרסום אמין עוד מחכה לנו נתון התמ"ג הגרמני בארה"ב - רק ביום חמישי צפוי נתון משמעותי המכירות הקימעונאיות מה שמעסיק עכשיו זה מתי תעלה הריבית שם אבל גם זה מסונכרן אל מול המצב בסין בקיצור זו סיטואציה לא פשוטה להערכה ...וגם לפד יהיה קשה טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1582 עד 1588 הפתיחה עצמה אמורה להיות מאוד סולידית זה לא כל כך משנה חיובית או שלילית ...אני נוטה לומר חיובית קלה בגדול - אני חושב וחושד שעד שלא תתבהר סוגיית מיילן - פריגו המדד לא יבצע משהו משמעותי... הסוגיה הזו אמורה להתבהר השבוע אני חייב לציין - פריגו קיבלה בעבר (ב 8 לאפריל) הצעת רכש ממיילן זו הצעת רכש שהית תיאורטית והקפיצה את פריגו מ 165 דולר עד 215 דולר בפועל ההצעה נידחתה על ידי פריגו מאז פריגו במשך חצי שנה חזרה בהדרגה ל 165 דולר בדיוק והנה שוב אנחנו עומדים בפני אותה הסוגיה...וזו בעיה ... מה יחליט הדירקטוריון של פריגו השבוע השפעה על המדד ויצירת עיוות בהחלט עשויה להיות...אם נניח פריגו מקבלת את הצעתה של מיילן אני לא רואה סיבה שלא תחזור ל 190 דולר עד 200 דולר ...זה עשוי להזיז את המעו"ף ל 1620 חד יומית...אין להסתמך על זה כי כלל לא ברור מה יצא מהברדק הזה יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |