| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 5/11/15 בוקר יום חמישי 5.11.2015 יום פקיעה שבועיתהערכות כלליות: 1.ההערכה שלי לגבי וול סטריט ללא שינוי ה S&P עולה באופן כללי לכיוון שיאו (גם זה בספק) אולי קצת מעל אבל הוא צפוי לרדת חזרה מדד ה VIX יחזור לשיאו השנתי מינימום 2. מדד המעו"ף מאוד מתקשה לצבור עלייה וזה ניכר מאוד לעיין הערכתי שהוא יצליח להשיג את 1594 או 1600 ובעל זאת הערכתי שהוא יסוג בחזרה במדרגות תחילה לכיוון 1556 נישארת אותה הערכה ובתוקף...כלומר כל העליה שהוא צובר או עוד יצבור צפויה להימחק בהמשך 1556 --> 1540 --> 1524 --> 1510 וכן הלאה אבל עדיין הוא מסוגל לתת טיפוס מעלה לכיוון 1600 3. הסיכונים הכללייים - סין וחולשתה הכללית כולל הצפי השלילי הכללי שלי לגביה סיכונים גאו פולטיים ברורים ...כאשר מעבר לבעיות הפנים שלנו בארץ ישנו סיכון שכרוך במתח בין המעצמות והעולם המערבי ונאטו לרוסיה עוד בעיה - העלאת הריבית בארה"ב עדיין מרחפת ברקע גם משיכה מוגזמת מידי של ריבית אפס היא סיכון מהותי...כי היא זו שגורמת לעיוות בשווקים ומנפחת בועות רוב הסיכויים שעד לסוף 2015 לא תעלה הריבית - הפד ימשוך את זה לתוך הריבעון הראשון של 2016 וול סטריט - מעצור נקודתי במדדים - זה מה שקרה בלילה ה S&P לא הצליח להמשיך הלאה את המונמטום ואיבד כ 0.36% הדגש הוא על מעצור נקודתי עדיין בלבד ממתינים לדו"ח התעסוקה ביום שישי ההערכה הכללית שלי לגביו נותרת בתוקף כמו שרשום לעיל מדד המעו"ף נימצא גם הוא על מעצור ברור ומתקשה מאוד לייצר מומנטום אתמול למשל הוא פתח ב 1587 פתיחה חיובית מינורית...עשה עוד שתי נקודות עד 1589 ובזה ניגמר לו הכוח...עד לסיום הוא כבר סגר ב 1583 על האפס לגמרי מניות ספורות החזיק את המדד בירוק בראשות כיל ופריגו מחזור המסחר היה ממוצע לסיכום: קשה למדד והוא חלש ביחס לעמיתיו בעולם אני עדיין נותר עם הערכה חיובית לגביו שיהיה לו כוח להתקדם עוד צעד מעלה אבל - הוא יחזור למטה את כל הדרך שהוא עולה כפי המפורט בסקירות קודמות ולעיל מדד 75 - עדיין עומד על 826 וזה עשרה ימים שהוא לא מצליח לפתח תנועה חיובית אני עדיין אופטימי שהוא ישיג 860 אבל הדשדוש שלו משפיע על מרבית המניות בשוק בת"א לשלילה מדד הבנקים - אין חידוש מיוחד לגבי מדד הבנקים הוא נע בטווח דשדוש 1360 עד 142 או 1440 הנטייה שלי לגביו היא שלילית קלה ...כלומר אני חושד שהוא ישבור מטה את 1360 שבירה של הרמה הזו תוביל אותו ל 1240 הבוקר הארביטראז הוא שלילי קל כ 0.17% זה כמעט לא משמעותי חוזה S&P ניסחר כרגע חיובי קל כ 0.15% הדאקס סגר שלילי אתמול כמעט אחוז סה"כ התנועה של הדאקס כרגע היא תנועה אופקית כאשר הוא יכול לסגת בה עד 10600 או 10500 ובכל זאת לחזור חזרה ולתת פוש לכיוון 11600 שנחאי סין - אין שינוי בהערכה הכללית השלילית שלי הניקיי - סקרתי אותו לפני יומיים בצורה חיובית ...בינתיים הוא ניראה בסדר ועלה מאז הסקירה כ 3 עד 4 אחוז מבחינת המקרו - אין היום נתונים משמעותיים יש נאום של דארגי לערך בשעה 14:00 מחר הוא דו"ח התעעסוקה האמריקאי ואני מניח שהמדדים ימתינו לדו"ח מאוד קשה לומר איך ישפיע הדו"ח דו"ח פושר לא יזיז הרבה למדדים דו"ח קיצוני לחיוב או לשלילה צפוי להשפיע ...כאשר ניראה לי שדו"ח רע מידי או טוב מידי יעשה רע למדדים בכל אופן רוב הסיכויים שהם עדיין יחתרו מעלה טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: זה יום פקיעה שבועית אני מעריך אותו 1580 עד 1588 אני לא יכול לומר בביטחון שבמקרה של פתיחה שלילית המדד יחזור לחיובי בתוך יומי ...זו אפשרות בלבד ועדיף לעקוב אחרי ההתנהלות בתוך יומי הפתיהח עצמה צפויה להיות מינורית בלבד ולא משמעותית אני אומנם מצפה שהמדד יעשה צעד נוסף מעלה לכיוון 1600 אבל מלמטה יש לי מספיק אינדיקטורים שהוא ירד קול 1610 - רק חצייה של מחיר 1200 שווה התיחסות מבחינתי בינתיים הוא יכול להשיג 1160 ולשייט בין 1000 ל 1200 או לבקר באזור ה 900 יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |