TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 4/11/15
בוקר יום רביעי 4.11.2015

הערכות כלליות :

1. אין שינוי בהערכה שלי לגבי וול סטריט
המדדים בוול סטריט חותרים לשיאם
כל עלייה בוול סטריט הינה מבחינתי לצורך ירידה חזרה
ההערכה המוקדמת שלי דיברה על חזרה לשיא במדדים וקביעת שיא חדש אפשרית אבל
לא שיא מהותי שרחוק מהשיא הקודם
אני נישאר בדעתי שמדד ה VIX יזנק לשיאו חזרה מסיבה כלשהי


2. מדד המעו"ף - אין שום שינוי בהערכה שלי
המדד ככל הניראה בכיוון 1600
אבל - גם במקרה שלו כל טיפוס שהוא יבצע ינחית אותו חזרה למטה
כלומר הוא יחזור מטה ל 1556 --> 1540 --> 1524 --> 1510 וכן הלאה

3. הסיכונים הכללייים -
סין וחולשתה הכללית כולל הצפי השלילי הכללי שלי לגביה
סיכונים גאו פולטיים ברורים ...כאשר מעבר לבעיות הפנים שלנו בארץ
ישנו סיכון שכרוך במתח בין המעצמות והעולם המערבי ונאטו לרוסיה
עוד בעיה - העלאת הריבית בארה"ב עדיין מרחפת ברקע
גם משיכה מוגזמת מידי של ריבית אפס היא סיכון מהותי...כי היא זו שגורמת לעיוות
בשווקים ומנפחת בועות
רוב הסיכויים שעד לסוף 2015 לא תעלה הריבית - הפד ימשוך את זה לתוך הריבעון הראשון של 2016


וול סטריט -
ה S&P הוסיף עלייה מינורית של 0.27% וסגר על 2107
ה S&P בדרך לשיאו שנימצא בין 2120 ל 2140
גם אם יחצה את השיא הזה זו תהיה חצייה קטנה ולדעתי הוא יוציא משם נסיגה
אבל זו לא אמורה להיות נסיגה היסטרית אל מימוש ואולי כניסה לדשדוש עדיין
בכל אופן ה VIX נימצא כרגע בנטייה להתכנסות ובלילה הוא דוקא עלה
דו"ח התעסוקה האמריקאי מחכה ביום שישי

מדד המעו"ף מתקשה בעלייה
אתמול הוא הוסיף 0.3% בלבד וסגר על 1582/3
מחזור המסחר היה נמוך
מי שהחזיק את המדד למעלה היתה בעיקר טבע שקיבלה סיוע ממניות משנה במדד
בזק הכבידה על המדד ומניות הבנקים לא תמכו מהותית

לסיכום:
אני עדיין עם ההערכה החיובית ל 1594 בואכה 1600
קודם שהמדד יתמודד עם האיזור הזה ואז ניראה אם יש לו כוח לשייט בין 1600 ל 1620
בכל מקרה הוא אמור לרדת חזרה את כל הדרך שהוא עולה
אני כמובן מדבר על חודש חודשיים אולי קצת יותר


מדד 75 - אתמול כתבתי לגביו כך -
"אני נותר עם אותה הערכה ל 860 עד 880
המדד עומד כרגע על 825 לאחר שמונה ימי מסחר לא טובים עבורו
אני מעריך שהחל מהיום הוא יתן את הפוש מעלה לכיוון 860 "
בפועל המדד ניסה לטפס אתמול אבל נישאר בסיכום יום במקום
אני נותר עם אותה הערכה לגביו


הבוקר הארביטראז הוא חיובי 0.27%
חוזה S&P משייט על האפס חסר משמעות בהמתנה כניראה לסקר ה ADP
למעשה אני לא מצפה לתנועה משמעותית מצידו עד ליום שישי עם פרסום דו"ח התעסוקה
הדאקס - עזבנו אותו אתמול כשהוא שלילי 0.3%
בפועל הוא סיים את יום אתמול על האפס כשהוא סוגר את המינוס שלו
יעד כללי נותר 11600
שנחאי - סין הודיעה על רפורמה בכלכלה ...מבלי לרדת לפרטים זה קשור לעניני פנים אצלה
העלאת גיל הפרישה...הורדת יעד הצמיחה וכו
המדד הסיני מגיב חיובי להודעה...אלא שאני נותר עדיין פסימי לטווח הבינוני
מבחינת המקרו -
במוקד סקר ה ADP היום
אבל יש גם נתוני משנה אמריקאיים

מיילן תיכנס היום למדד המעו"ף זה שווה התייחסות ניפרדת בהמשך
ברקע הרצון שלה לרכוש את פריגו


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1582 עד 1594
אני מצפה לפתיחה חיובית ומצפה גם שהמדד יעשה צעד וישיג את 1594
הסיומת של היום איננה ברורה כלל אבל אעדכן לגביה בהמשך היום


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il