TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 2/11/15

בוקר יום שני 2.11.2015

הערכות כלליות:

1. דעתי נישארה כמות שהיא - כל עלייה בוול סטריט באופן כללי תהיה לצורך ירידה
גם ה VIX יחזור לשיאו
ה S&P שכבר קרוב ל 2100 ו 2120 לא יקבע שיא חדש וגם אם כן הוא לא יהיה משמעותי

2. מדד המעו"ף יחזור מטה ל 1556 אולי כבר היום
מלמטה קיימות מספר רמות שהוא אמור לחזור אליהן
1556 --> 1540--> 1524--> 1510 -->1584
השאלה היא אם בשלב הנוכחי הוא יסתפק רק בחזרה ל 1556 ולאחר מכן יצבור שוב
מומנטום עולה לכיוון 1600
נכון להיום זו ההנחה שלי - הוא יבצע נסיגה רק עד 1556 ושוב ינסה לחתור מעלה
כאשר את הנסיגה המשמעותית יותר הוא ידחה

3. הסיכונים הכללייים -
סין וחולשתה הכללית כולל הצפי השלילי הכללי שלי לגביה
סיכונים גאו פולטיים ברורים ...כאשר מעבר לבעיות הפנים שלנו בארץ
ישנו סיכון שכרוך במתח בין המעצמות והעולם המערבי ונאטו לרוסיה
העלאת הריבית בארה"ב עדיין מרחפת ברקע


וול סטריט -

בסופ"ש ביצעו המדדים בוול סטריט נסיגה כאשר ה S&P מאבד כחצי אחוז
מדובר על נסיגה טיבעית ונורמלית בתוך גל עולה עדיין ובדגש על עדיין
כלומר הנסיגה הנוכחית היא נקודתית בלבד להערכתי והמדדים אמורים לדשדש עוד כלפי מעלה ...הנסיגה המשמעותית יותר תמתין לדעתי בצד
קביעת הריבית וההערכות סביבה מאחורינו כאשר למעשה דבר לא התחדש
העלאה אולי אולי תהיה בדצמבר בכפוף לשיפור בנתנוים ואני מעריך שלא יהיה שיפור שיצדיק את זה ובפרט כאשר סין מפגינה חולשה שבאה לידי ביטוי הן בנתונים והן בנסגיה במדד
השבוע חוזר לככב דו"ח התעסוקה האמריקאי



מדד המעו"ף ביום מסחר ראשון לאחר הפקיעה
עומד בסיומו אתמול סביב 1574 כאשר הוא בעצם מסיים חיובי אפסי
סה"כ מדובר על סגירה מאוד סבירה ביחס לנתוני הפתיחה
המדד הגיע עם ארביטראז שלילי של כ 0.8%...פתח שלילי מינורי על 1568/9
וסגר על 1574
כל המניות הדואליות הכבידו על המדד בשיעור כולל של כ 0.84%
מנגד למעשה רק הדואליות הכבידו
סקטור הגז תמך בשיעור של כ 0.35%
מניות הבנקים תמכו בשיעור של כ 0.3%
בזק לבדה תמכה את המדד בשיעור של כ 0.18%
כך הושג איזון במדד עד לסיום ללא עלייה ולא ירידה משמעותית

לסיכום:
הסגירה במדד מגדילה את הסיכוי של המדד להשיג את 1594 באופן כללי
יחד עם זאת אני נותר עם הערכה שלילית -
המדד בכל זאת יפגוש את 1556 זו רמה שהוא מסוגל להשיג אפילו היום אם כי בסבירות נמוכה
אבל גם אם לא הוא אומנם יעלה בטווח הקצר ...אבל ירד וישיג לאחר מכן את 1556 ואת הרמות שאחריה מלמטה שכבר ציינתי ...קרי - 1556 --> 1540 --> 1524 --> 1510 --> וכו


מדד 75 - ההערכה הכללית ללא שינוי והוא אמור להשיג את 860


מדד הבנקים - הניסיון של אתמול לעלות שהוא תוצאה ישירה של הרצון לאזן את המדד אל מול השפעתן השלילית של הדואליות...איננו ניראה לי אמין מספיק
כלומר איננו בעל המשכיות רציפה
סה"כ מדד הבנקים ניסחר בין 1440 לן 1350
שבירה של 1350 תוביל ל 1240 עד 1200


הבוקר הארביטראז הוא עדיין שלילי אבל לא צפוי להשפיע משמעותית
חוזה S&P ניסחר שלילי כמעט 0.4% על רקע קריאה שלילית ממדד מנהלי הרכש הסיני
סין באופן כללי ממשיכה להראות סימני חולשה
ההערכה שלי למדד שנחאי היא עדיין שלילית
הדאקס סיים את יום חמישי באדום אומנם מינורי של 0.3%
אבל את יום שישי הוא כבר סיים בירוק שמחק את כל הירידה של יום חמישי
בכל אופן אני נותר אופטימי על הדאקס לטווח הקצר להשגת 11600
זו הערכה בתוקף למרות שהפתיחה הבוקר בדאקס צפויה להיות שלילית דוקא
הדולר - בינתיים אני נותר עם הערכה ל 3.75 שקלים כפי שציינתי לאורך שבוע שעבר

מקרו -
מעבר לנתונים מסין צפוי לנו דו"ח התעסוקה האמריקאי השבוע
אני מניח שנתון טוב מידי עשוי לפעול פעולה הפוכה דוקא
רק נתון פרווה ימשיך את המצב הקיים
בינתיים מדובר על יום שישי ועד אז כבר נעריך את המצב שוב


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1556 עד 1680
בעיקרון הפתיחה צפויה להיות שלילית
על פניו היא אמורה להיות גבוה מ 1566 למרות שרשמתי טווח תחתון 1556
אני אצפה שבפתיחה שלילית המדד עד לסיום ישפר צעמדות ויסגור טוב יחסית יבקר ב 1574
או יסגור מעליו


קול 1610 - כניסה מוצדקת רק בהתבססות מעל 960 בדגש על התבססות...ועם יעד מינימלי של 1200 בדגש על מינימלי...הפתיחה עצמה כניראה תהיה שלילית ומחיר הקול צפוי לרדת לרמות 800 עד 740 כניראה וגם זה לא בהכרח מדוייק


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה


- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il