TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 1/11/15
בוקר יום ראשון 1.11.2015

הערכות כלליות:

1. דעתי נישארה כמות שהיא - כל עלייה בוול סטריט באופן כללי תהיה לצורך ירידה
גם ה VIX יחזור לשיאו
ה S&P שכבר קרוב ל 2100 ו 2120 לא יקבע שיא חדש וגם אם כן הוא לא יהיה משמעותי

2. מדד המעו"ף יחזור מטה ל 1556 אולי כבר היום
מלמטה קיימות מספר רמות שהוא אמור לחזור אליהן
1556 --> 1540--> 1524--> 1510 -->1584
השאלה היא אם בשלב הנוכחי הוא יסתפק רק בחזרה ל 1556 ולאחר מכן יצבור שוב
מומנטום עולה לכיוון 1600
נכון להיום זו ההנחה שלי - הוא יבצע נסיגה רק עד 1556 ושוב ינסה לחתור מעלה
כאשר את הנסיגה המשמעותית יותר הוא ידחה

3. הסיכונים הכללייים -
סין וחולשתה הכללית כולל הצפי השלילי הכללי שלי לגביה
סיכונים גאו פולטיים ברורים ...כאשר מעבר לבעיות הפנים שלנו בארץ
ישנו סיכון שכרוך במתח בין המעצמות והעולם המערבי ונאטו לרוסיה
העלאת הריבית בארה"ב עדיין מרחפת ברקע


וול סטריט -

בסופ"ש ביצעו המדדים בוול סטריט נסיגה כאשר ה S&P מאבד כחצי אחוז
מדובר על נסיגה טיבעית ונורמלית בתוך גל עולה עדיין ובדגש על עדיין
כלומר הנסיגה הנוכחית היא נקודתית בלבד להערכתי והמדדים אמורים לדשדש עוד כלפי מעלה ...הנסיגה המשמעותית יותר תמתין לדעתי בצד
קביעת הריבית וההערכות סביבה מאחורינו כאשר למעשה דבר לא התחדש
העלאה אולי אולי תהיה בדצמבר בכפוף לשיפור בנתנוים ואני מעריך שלא יהיה שיפור שיצדיק את זה ובפרט כאשר סין מפגינה חולשה שבאה לידי ביטוי הן בנתונים והן בנסגיה במדד
השבוע חוזר לככב דו"ח התעסוקה האמריקאי


מדד המעו"ף פקע ביום חמישי על 1573/4
סה"כ הוא רשם עלייה של 0.47% ביחס ליום קודם כאשר עד לסיום יום הוא סוגר כמעט על נקודת הפקיעה עצמה ולמעשה לא זז מנקודת הפתיחה
מי שתמך את המדד היו לחלוטין רק המניות הדואליות
נייס באופן משמעותי ביחד עם פריגו ואופקו
כלומר המדד עלה כמעט רק על שלוש מניות...מרבית מניות המדד סיימו באדום

לסיכום:
נכון להיום ההערכה שלי היא שהמדד לא ירד מ 1556 וגם אם כן הוא ייבלם על 1544
כלומר אני מצפה שגם אם הוא יפתח שלילי וסביר מאוד שכן
אז הוא יחתור חזרה מעלה ל 1574 בשלב הזה
הערכה כללית לפוש נוסף וניסיון להשיג את 1600 היא מוקדמת עדיין
בכל מקרה לעיל רשמתי את רמות הנסיגה של המדד בשלב מאוחר יותר


מדד 75 - אני עדיין מאמין שלמרות כל הקשיים שלו הוא ישיג את 860

מדד הבנקים - אני לא רואה בו פריצת דרך משמעותית כלפי מעלה בחודשיים הקרובים
להפך עולה הסיכוי שהוא ייסוג לכיוון 1240


הבוקר הארביטראז שלילי משמעותי 0.84%
בעיקר מהשפעה שלילית של טבע ופריגו שאיבדו גובה במהלך סוף השבוע מעין נסיגה נקודתית יחד עם המדדים
הדאקס לעומת זאת סיים את יום חמישי באדום אומנם מינורי של 0.3%
אבל את יום שישי הוא כבר סיים בירוק שמחק את כל הירידה של יום חמישי
בכל אופן אני נותר אופטימי על הדאקס לטווח הקצר להשגת 11600
סין - אין שינוי בהערכה שלי לגביה ...החולשה משקפת במקרו בסין
אני נותר שלילי על סין למרות הורדת הריבית האחרונה שזה צעד פשוט בטל ב 60
סין צריכה תוכנית הרבה יותר עוצמתית אולי סטייל אירופה וארה"ב
הדולר - בינתיים אני נותר עם הערכה ל 3.75 שקלים כפי שציינתי לאורך שבוע שעבר
סקטור בגז - דרעי צפוי להתפטר כדי שיאושר מתווה הגז
מקרו -
מעבר לנתונים מסין צפוי לנו דו"ח התעסוקה האמריקאי השבוע
אני מניח שנתון טוב מידי עשוי לפעול פעולה הפוכה דוקא
רק נתון פרווה ימשיך את המצב הקיים
בינתיים מדובר על יום שישי ועד אז כבר נעריך את המצב שוב


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1556 עד 1574
צפויה פתיחה שלילית כאשר אני מעריך אותה כשלילךית נקודתית ולא מתמשכת
כלומר עד 1556 והמדד אמור להסתובב מעלה שוב
ירידה משמעותית במדד תידחה לשלב מאוחר יותר


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il