TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 29/10/15
בוקר יום חמישי 29.10.2015 יום הפקיעה

הערכות כלליות :

1. הפד השאיר בלילה את הריבית כמות שהיא ללא שינוי על האפס
הפד מודה גם שאין לו מושג מה קורה בכלכלה האמריקאית והגלובלית
הוא פוחד גם להצהיר על טווח זמן מאחר והוא לא יודע מה היהיו הנתונים גם חודש קדימה
לכן ההצהרה היא שבפגישה הבאה... קרי חודש הבא נחליט אולי נעלה אולי נחכה
תלוי בנתונים וכו וכו...
התחושה שהפד משדר היא תחושת אי וודאות מוחלטת
זה נוגע הן למצב הכלכלה העולמית והן למצב הכלכלה הפנים אמריקאית
אבל הרי הריבית נישארה אפס - אז המדדים לאחר התלבטות החליטו לעלות
ריבית אפס היא הגורם מספר אחת לניפוח בועות ...ובועות סופן להתפוצץ

2. מדד המעו"ף לאורך כל יום אתמול לחלוטין לא יישר קו עם הרוח שנשבה עם המדדים
בכל זאת הוא סיים חיובי מינורי 0.1% על 1566 לאחר שכבר ירד ל 1556
סביר שהוא יפקע היום חיובי
הפקיעה עצמה לא חשובה - מה שחשוב זה עד לאן הוא יצליח לסחוב כלפי מעלה
האם עד ל 1584 או שהוא ינסה להשיג את 1600 עד 1620
השאלה הזו כרגע פתוחה אבל היא נישאלת בכל זאת...כי לא משנה כמה הוא יעלה
בטווחים שציינתי הוא יפול את דרכו חזרה למטה ...את כל הדרך



וול סטריט -
ה S&P סיים את הלילה בירוק כ 1.18% על על 2090 כאשר רמות ה 2100 עד 2120 מתקרבות
מימוש צפוי לצאת בו ...בינתיים בגדר מימוש בלבד ולא גל משמעותי יורד
ובכל זאת ...כל עלייה שלו תיחשב לצורך ירידה
המדדים עולים אומנם על ריבית אפס - אבל זה כי יש שקט יחסי מסביב במקביל
אבל הקלפים על השולחן - הכלכלה האמריקאית צריכה להחליט - או שהפד מעלה ריבית
או שהוא משאיר אותה על האפס כי המצב הן הגלובלי והן הפנימי הוא רע ויורע
בכל מקרה - עדיין הויקס משדר לי על כניסה ללחץ והשגת שיאים


מדד המעו"ף עלה אתמול מינורית בלבד ..
וגם זה רק בתמיכת הדואליות ששואבות כוח ממצב הרוח בחו"ל
מניות הבנקים משכו למעשה מטה ...וכמובן שעדיפה להם העלאת ריבית
למעט הדואליות אפשר לציין לטובה רק את פרוטרום מבין מניות המדד ...כי כל השאר ניסחרו בטריטוריה אדומה

לסיכום:
יום פקיעה היום ואני מניח פקיעה חיובית אולי חזרה ל1580
מלמעלה - נימצאות שלוש רמות - 1584 --> 1600 --> 1620
1584 היא רמה סבירה להשגה
1600 ו 1620 הן בסימן שאלה
מה שאני כן יכול לומר זה שהמדד ירד כל מה שהוא עלה ויעלה עוד


מדד 75 - סבל אתמול ממכה שנתנה לו כלכלית ירושלים והוא סיים על האפס
אני עדיין נותר עם הערכה חיובית כללית לגביו להשגת 860
אבל אין ספק שזה מדד קשה כבר שנים והוא גם משקף את מצב השוק בת"א


הבוקר הארביטראז הוא חיובי כ 0.46%
חוזה S&P ניסחר כרגע שלילי כ 0.2%
הדאקס סיים אתמול חיובי בעלייה של 1.3% ואני נותר עם ההערכה הכללית לגביו ל 11600
שנחאי - ממשיכה לגלות סימני חולשה
עד עכשיו הצפי שלי למדד שנחאי היה מדוייק כולל תיקוני הדרך
אני שלילי בהערכה הכללית שלי לגבי שנחאי כידוע
אין שינוי משמעותי בדולר ואני בשלב הזה לא רואה סימן לפריצה כלשהי...הנטייה שלי היא מעט שלילית עד 3.75
הנפט ביצע אתמול תיקון לירידות בלבד ולא מעבר לזה
מקרו -
היום בשעה 14:30 יפורסם התמ"ג האמריקאי
לאחר עידכון הריבית אתמול זה אולי הנתון הכי חשוב השבוע
אם הוא יחרוג מהצפי בין לחיובי ובין לשלילה זה בהחלט עלול להיות טריגר למימוש
בשעה 13:00 - תפרסם טבע את הדוחות שלה
סה"כ אני נותר עם היעד שלי לטבע ל 70 דולר


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
זה יום פקיעה ולא ברור כרגיל
אבל סביר להניח ש 1584 עד 1572 זה טווח סביר
הפקיעה עצמה צפויה להיות חיובית והשאלה היא כמה ואני מניח שלא יותר מ 1584
לאחר הפקיעה צריך לחפש האם המדד מעוניין להמשיך ולסיים אופטימי או שהוא יסוג חזרה...כי בכל מקרה הוא עוד ירד חזרה לרמה הנמוכה שכבר השיג אתמול וזה כמובן במונחי מינימום
אני נוטה להעריך שהוא ינסה לחתור לכיוון 1600 תחילה


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il