TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 28/10/15
בוקר יום רביעי 28.10.2015 יום לפקיעה

הערכות כלליות:

1. דאקס - מבצע תיקון מינורי כשהוא אמור להמשיך לטפס מעלה...ברקע היו דבריו של דארגי אודות המשכיות ההרחבה הכמותית
כל תיקון בדאקס אמור להימשך מספר חד סיפרתי של ימים ולא אמור להיות משמעותי
מלמעלה יש את 11600 עדיין
אבל זו הערכה חיובית עם כוכבית מאחר ויש בעייתיות בין מצד סין ובין מצד אינדיקטורים אחרים בוול סטריט

2. ה S&P איבד בלילה כ 0.25% ועומד על 2065 אבל גם במקרה שלו הוא בהחלט יכול להשיג את 2100 עד 2120 לפני שניראה מימוש מהותי יותר
ובכל זאת הוא ירד למימוש חריף יותר בליווי זינוק ב VIX

3. מדד המעו"ף מתנהג כפי שצפיתי מראש ...השיג את 1580 וניבלם
למעשה אני מצפה שהוא ירד בשלב הזה עד 1556 ואולי 1540
זה לא מספיק מבחינתי ואני מאמין גם 1524 --> 1510 --> 1485 וכו
אבל בשלב הזה קצת קשה לי לראות אותו יורד מ 1556 או 1540 למימוש חריף יותר
בכל הנקודות שציינתי קיימים לי אינדיקטורים בדיוק כמו שציפיתי שהוא ישיג את 1585

4. סין - שנחאי - מתנהגת כפי התחזית שלי בינתיים
ברקע הורדת הריבית האחרונה - ואפס תגובה חיובית במדדים לצעד הזה
כבר אמרתי - הורדת ריבית בסין במצב הריבית שלה ובכלל איננו צעד מספק לחילוץ


וול סטריט -
ה S&P איבד בלילה כ 0.25%
מדד הנסדאק סיים על האפס
כבר אמרתי - גם אם המדדים יפתחו בעליות שם וימשיכו לטפס עוד מעט לכיוון 2100 ב S&P
הם ישובו ליפול מטה מסיבה כלשהי
אולי בגלל הריבית או מסיבה אחרת


מדד המעו"ף איבד אתמול כ 0.68% אבל לא במחזור גבוה
סה"כ בנמוך היומי שלו ביקר המדד ב 1561 אבל סגר על 1564
טבע ופריגו היו היחידות במדד שהחזיקו אותו עם הראש למעלה
למעשה שתיהן ניסחרות עדיין אופטימי כאשר לפחות לגבי טבע הצפי שלי הוא ל 70 דולר

לסיכום:
כפי שכתבתי לעיל אני מצפה שהמדד ישיג לפחות את 1556 במהלך היורד הנוכחי שלו
גם אם הוא יפתח חיובי היום
אבל אני נותר עם שליליות כללית לגביו גם להשגת 1540 וכו כפי שרשום לעיל במסגרת הסייקל היורד הנוכחי
בגדול רק חציית 1600 והתבססות מעל תיתן דחייה משמעותית בהערכה השלילית שלי



מדד 75 - אין שינוי משמעותי לגביו ואני מעריך שהוא עוד ישיג את ה 860
אתמול הוא לא ניסחר שלילי משמעותי


הבוקר הארביטראז חסר משמעות וכמעט מאופס
חוזה S&P ניסחר חיובי מינורי
ברקע דוחות אפל שפורסמו אחרי המסחר אתמול - הדוחות בסה"כ עקפו את הצפי המוקדם
יחד עם זאת ניכרת האטה במכירות של האייפון בסין - לכן במסחר המאוחר במניה אין יציבות והחלטיות אבל סביר להניח שאפל תשיג את היעד שהערכתי לה אתמול
הדאקס - הערכתי אותו לעיל בראש הסקירה ובשלב הזה כל תנועה שלילית שלו תיחשב לצורך המשכיות עולה אבל ספיציפית להיום גם פתיחה חיובית בדאקס להערכתי לא תישאר בירוק והוא צפוי להיסחר מעורב ולעבור גם לשלילי מינורי
מבחינת המקרו -
היום במרכז - החלטת הריבית בארה"ב
מה יקרה הלילה בכל הנוגע להחלטת הריבית? התשובה היא שלא ידוע לא לי ולא לאף אחד אחר אלא רק לפד
בכל החודשים בשנה האחרונה יכולתי לומר לא צפויה להשתנות ויתרכזו בהערכות של הפד בלבד...אבל לא הפעם...לא ידוע מה תהיה ההחלטה...ואם לא יעלו השאלה מה הצפי


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1556 עד 1572
יש לי אינדיקטור שהמדד גם אם יפתח חיובי הוא ירד לנמוך של אתמול
זה אינדיקטור אמין בד"כ בסבירות גבוהה
בכל אופן היעד הכללי הוא כרגע 1556


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il