| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 28/10/15 בוקר יום רביעי 28.10.2015 יום לפקיעההערכות כלליות: 1. דאקס - מבצע תיקון מינורי כשהוא אמור להמשיך לטפס מעלה...ברקע היו דבריו של דארגי אודות המשכיות ההרחבה הכמותית כל תיקון בדאקס אמור להימשך מספר חד סיפרתי של ימים ולא אמור להיות משמעותי מלמעלה יש את 11600 עדיין אבל זו הערכה חיובית עם כוכבית מאחר ויש בעייתיות בין מצד סין ובין מצד אינדיקטורים אחרים בוול סטריט 2. ה S&P איבד בלילה כ 0.25% ועומד על 2065 אבל גם במקרה שלו הוא בהחלט יכול להשיג את 2100 עד 2120 לפני שניראה מימוש מהותי יותר ובכל זאת הוא ירד למימוש חריף יותר בליווי זינוק ב VIX 3. מדד המעו"ף מתנהג כפי שצפיתי מראש ...השיג את 1580 וניבלם למעשה אני מצפה שהוא ירד בשלב הזה עד 1556 ואולי 1540 זה לא מספיק מבחינתי ואני מאמין גם 1524 --> 1510 --> 1485 וכו אבל בשלב הזה קצת קשה לי לראות אותו יורד מ 1556 או 1540 למימוש חריף יותר בכל הנקודות שציינתי קיימים לי אינדיקטורים בדיוק כמו שציפיתי שהוא ישיג את 1585 4. סין - שנחאי - מתנהגת כפי התחזית שלי בינתיים ברקע הורדת הריבית האחרונה - ואפס תגובה חיובית במדדים לצעד הזה כבר אמרתי - הורדת ריבית בסין במצב הריבית שלה ובכלל איננו צעד מספק לחילוץ וול סטריט - ה S&P איבד בלילה כ 0.25% מדד הנסדאק סיים על האפס כבר אמרתי - גם אם המדדים יפתחו בעליות שם וימשיכו לטפס עוד מעט לכיוון 2100 ב S&P הם ישובו ליפול מטה מסיבה כלשהי אולי בגלל הריבית או מסיבה אחרת מדד המעו"ף איבד אתמול כ 0.68% אבל לא במחזור גבוה סה"כ בנמוך היומי שלו ביקר המדד ב 1561 אבל סגר על 1564 טבע ופריגו היו היחידות במדד שהחזיקו אותו עם הראש למעלה למעשה שתיהן ניסחרות עדיין אופטימי כאשר לפחות לגבי טבע הצפי שלי הוא ל 70 דולר לסיכום: כפי שכתבתי לעיל אני מצפה שהמדד ישיג לפחות את 1556 במהלך היורד הנוכחי שלו גם אם הוא יפתח חיובי היום אבל אני נותר עם שליליות כללית לגביו גם להשגת 1540 וכו כפי שרשום לעיל במסגרת הסייקל היורד הנוכחי בגדול רק חציית 1600 והתבססות מעל תיתן דחייה משמעותית בהערכה השלילית שלי מדד 75 - אין שינוי משמעותי לגביו ואני מעריך שהוא עוד ישיג את ה 860 אתמול הוא לא ניסחר שלילי משמעותי הבוקר הארביטראז חסר משמעות וכמעט מאופס חוזה S&P ניסחר חיובי מינורי ברקע דוחות אפל שפורסמו אחרי המסחר אתמול - הדוחות בסה"כ עקפו את הצפי המוקדם יחד עם זאת ניכרת האטה במכירות של האייפון בסין - לכן במסחר המאוחר במניה אין יציבות והחלטיות אבל סביר להניח שאפל תשיג את היעד שהערכתי לה אתמול הדאקס - הערכתי אותו לעיל בראש הסקירה ובשלב הזה כל תנועה שלילית שלו תיחשב לצורך המשכיות עולה אבל ספיציפית להיום גם פתיחה חיובית בדאקס להערכתי לא תישאר בירוק והוא צפוי להיסחר מעורב ולעבור גם לשלילי מינורי מבחינת המקרו - היום במרכז - החלטת הריבית בארה"ב מה יקרה הלילה בכל הנוגע להחלטת הריבית? התשובה היא שלא ידוע לא לי ולא לאף אחד אחר אלא רק לפד בכל החודשים בשנה האחרונה יכולתי לומר לא צפויה להשתנות ויתרכזו בהערכות של הפד בלבד...אבל לא הפעם...לא ידוע מה תהיה ההחלטה...ואם לא יעלו השאלה מה הצפי טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1556 עד 1572 יש לי אינדיקטור שהמדד גם אם יפתח חיובי הוא ירד לנמוך של אתמול זה אינדיקטור אמין בד"כ בסבירות גבוהה בכל אופן היעד הכללי הוא כרגע 1556 יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |