TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 26/10/15

בוקר יום שני 26.10.2015 שבוע הפקיעה

הערכות כלליות ומצב כללי :

1. דארגי רמז על המשכיות של ההרחבה הכמותית וזה הזניק את הדאקס ואת המדדים בוול
סטריט...האם זו ידיעה מרעישה ומפתיעה ? ממש ממש לא
אין הרחבה כמותית שלא הית לה המשכיות ולפחות שתי פעימות נוספות
העניין הוא התזמון שלה וגם ההצהרה של הקברניט על כך...שזה פסיכולוגית עושה את שלו
בתגובה הדאקס זינק מאז יום חמישי כמעט כ 5.5% כאשר אנחנו עזבנו אותו בעלייה של כ
1.5% בלבד...סה"כ הדאקס עומד על 10795 ומבחינתי כרגע דרכו ל 11600 סלולה
יש לציין 11600 זה היעד שנתתי לו לפני כחודשיים בעיצומן של הנפילות שלו
סביר מבחינתי שהוא יבצע את היעד הזה כיום עוד כ 7% אצלו

2. ה S&P זינק גם הוא בתגובה בימים חמישי שישי והשיג למעשה את ה 2080 כאשר הוא סוגר
על 2075...כפי שכבר ציינתי הוא ישיג 2080 עד 2100 עם יכולת לגרד את שיאו 2120
אלא שאני מאמין שהוא יזלוג מסיבה כלשהי חזרה וממד ה VIX יחזור לשיא שהשיג השנה
בינתיים ההערכה הזו בתוקף ויש לשים לב שביום שישי למרות עליות חדות יחסית ...מדד
הפחד עמד במקומו עם נטייה חיובית מבחינתו
בכל מקרה בשני המדדים הנ"ל גם קביעת שיא חדש לא מבטלת את ההערכה השלילית
שלי ...אני מעריך שקביעת שיא חדש...גם אם תהיה כזו תהיה מינורית בלבד ולא שיא
מהותי שרחוק מהקודם

3. סין - ביצעה הורדה נוספת בריבית בשיעור של כ 0.25%
יש לציין שהריבית בסין ממילא גבוה כ 4.25% והפחתת הריבית בסין איננה כלי מספיק טוב
על מנת לעצור את ההידרדרות בצמיחה לדעתי



וול סטריט -

ה S&P טיפס ל 2075
מדד הנסדאק סגר על 5031
לגבי ה S&P הרחבתי לעיל ...בשלב זה הוא יכול להגיע ל 2100 2120 וגם אם יקבע שיא חדש אני מעריך אותו כשיא מינורי וזליגה מטה
מדד הנסדאק שעומד על 5031 יחתור ל 5100 ובכל מקרה גם אם יקבע שיא חדש זה להערכתי לא יהיה מעל 5200/300 ...כלומר שיא מינורי בלבד
כפי שכבר אמרתי מדד הפחד בוול סטריט יזנק מסיבה כלשהי



מדד המעו"ף זינק אתמול בתגובה למהלך הכללי בדאקס ובוול סטריט
המדד פתח על 1573/4
עלה בהדרגה ל 1580 ...נעצר אבל בהמשך השיג את 1584
הסגירה היתה על 1580 בסופו של דבר
סה"כ עלה המדד אתמול כ 2.2%
כל מניות המדד רשמו עליות אבל המובילה היתה טבע ועימה הדואליות בנוסף לסקטור הגז
מניות הבנקים תמכו אומנם אבל לא הובילו אלא ניגררו
המניות הדואליות לבדן בהשפעה ישירה של וול סטריט תמכו את המדד ב 1.2%
עזריאלי - המניה היחידה במדד שסיימה על האפס בנטייה שלילית קלה...אני מעריך שזה קשור למצב הקניונים שהפידיון שלהם ירד בחדות בגלל המצב הביטחוני


לסיכום:
המדד השיג את 1580 עליה דיברתי
שני דברים:
1. למרות הזינוק אתמול אני נישאר בדעתי שהמדד ירד למטה חזרה את כל מה שהוא עלה אתמול ועלה לפני כן ...כלומר אני רואה את המדד יורד בחזרה ל 1540 תחילה
משם ל 1524...משם ל 1510...ומשם ל 1485...
זה מה שאמור להתרחש על פי האינדיקציות שלי שלא הכזיבו אותי מעולם ועל פיהן חזיתי המון מהלכים במדדים כולל החזרה האחרונה של המדד ל 1580

2. לאורך הסקירות ציינתי שהמדד יגיע ל 1580 בסבירות טובה...הבעיה היא מכאן
אני לא יכול לומר ש 1580 היא בול הנקודה הסופית שלו ...כלומר - יש לו יכולת לעשות גיחות ל 1600 או 1620 ובשלב זה הוא עדיין לא מראה סימני ירידה חזרה בהסתמך על הסגירה אתמול


מדד 75 - מרכז את מרבית השוק העיקרי
למרות זאת היה עצוב לראות אותו בתמונת מראה תוך יומית למדד המעו"ף
למרות שעלה אתמול בשעות הראשונות ...הוא איבד גובה עד מינוס אחוז וסיים שלילי
וזה בזמן שהמעו"ף טס 2.2%
ועוד עשה את הירידה במחזור גבוה ...בכל אופן אם מסתכלים על כלל 100 המניות הראשונות בבורסה בת"א ...אז לא פחות משני שליש מהן רשמו אתמול יום ירידות !!
הסיבה לירידה במדד 75 היא סיבה צדדית שקשורה להתאמות אבל זה לא משנה את העובדה היבשה הזו
בכל אופן המדד השיג אתמול את 847 ...כלומר חזר ל 840 למרות שכמובן סיים שלילי
בכל אופן עדיין חסרה למדד 75 השגת 860


הבוקר הארבירטאז הוא שלילי 0.48% בעיקר עקב עלייה מופרזת מידי של הדואליות אתמול
חוזה S&P ניסחר כרגע שלילי 0.2%
הדאקס - סקרתי אותו לעיל והוא צפוי לנסות לנוע ל 11600
זה לא מחייב באופן ישיר ובהחלט יתכן שבתחילת השבוע הן הדאקס והן וול סטריט יזגזגו ויתקנו חלק מהעלייה
מדד שנחאי - באופן כללי אני נותר שלילי לגביו גם על רקע הורדת הריבית האחרונה שבוצעה
ובהקשר הזה יש לציין שכמעט ואין תגובה מצד שנחאי להורדת הריבית נכון להבוקר
זה ממחיש את מה שאמרתי שזה צעד דהוי ולא מספק ...
הדולר - רושם יום חמישי רצוף של עליות כמעט עד 3.9 שקלים ואין בו שינוי משמעותי ביחס לאתמול ...אני חושד שהוא ירד ל 3.7 שקלים אבל לא בטוח בזה בצורה מספקת
מקרו -
השבוע יעמדו בארה"ב מספר נתונים במוקד
1. מדד אימון הצרכנים
2. הזמנות מוצרים ברי קיימא
3. מעל כולם נתון התמ"ג - זה הנתון שיכול להשפיע על החלטת הריבית הקרובה
גם מגרמניה דו"ח התעסוקה יפורסם השבוע אבל על רקע דבריו של דארגי זה ניראה לא מהותי
אצלנו - תיקבע היום הריבית על ידי בנק ישראל בשעה 16:00
הריבית עומדת על 0.1%...הדילמה של פלוג היא הרגישות של שוק הנדלן להורדת ריבית
רוב הסיכויים שהריבית לא תשונה גם הפעם...
בכלל - אולי גם אצלנו השוק זקוק להקלה כמותית ואולי זה עוד יגיע


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1576 עד 1584
הפתיחה עצמה צפויה להיות סולידית במדד
סבירות גבוהה שהוא ייסחר מעורב
במידה ויפתח שלילי אני מניח שהוא ייסחר גם בירוק בשלב כלשהו
ובכל אופן הסיומת היא נעלם עדיין בפרט על רקע קביעת הריבית היום על ידי בנק ישראל בשעה 16:00
את ההערכה השלילית הכללית שלי צריך לקחת בחשבון ברקע


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה



- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il