TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 25/10/15
בוקר יום ראשון 25.10.2015 שבוע הפקיעה

הערכות כלליות ומצב כללי :

1. דארגי רמז על המשכיות של ההרחבה הכמותית וזה הזניק את הדאקס ואת המדדים בוול
סטריט...האם זו ידיעה מרעישה ומפתיעה ? ממש ממש לא
אין הרחבה כמותית שלא הית לה המשכיות ולפחות שתי פעימות נוספות
העניין הוא התזמון שלה וגם ההצהרה של הקברניט על כך...שזה פסיכולוגית עושה את שלו
בתגובה הדאקס זינק מאז יום חמישי כמעט כ 5.5% כאשר אנחנו עזבנו אותו בעלייה של כ
1.5% בלבד...סה"כ הדאקס עומד על 10795 ומבחינתי כרגע דרכו ל 11600 סלולה
יש לציין 11600 זה היעד שנתתי לו לפני כחודשיים בעיצומן של הנפילות שלו
סביר מבחינתי שהוא יבצע את היעד הזה כיום עוד כ 7% אצלו

2. ה S&P זינק גם הוא בתגובה בימים חמישי שישי והשיג למעשה את ה 2080 כאשר הוא סוגר
על 2075...כפי שכבר ציינתי הוא ישיג 2080 עד 2100 עם יכולת לגרד את שיאו 2120
אלא שאני מאמין שהוא יזלוג מסיבה כלשהי חזרה וממד ה VIX יחזור לשיא שהשיג השנה
בינתיים ההערכה הזו בתוקף ויש לשים לב שביום שישי למרות עליות חדות יחסית ...מדד
הפחד עמד במקומו עם נטייה חיובית מבחינתו
בכל מקרה בשני המדדים הנ"ל גם קביעת שיא חדש לא מבטלת את ההערכה השלילית
שלי ...אני מעריך שקביעת שיא חדש...גם אם תהיה כזו תהיה מינורית בלבד ולא שיא
מהותי שרחוק מהקודם

3. סין - ביצעה הורדה נוספת בריבית בשיעור של כ 0.25%
יש לציין שהריבית בסין ממילא גבוה כ 4.25% והפחתת הריבית בסין איננה כלי מספיק טוב
על מנת לעצור את ההידרדרות בצמיחה לדעתי


וול סטריט -

ה S&P טיפס ל 2075
מדד הנסדאק סגר על 5031
לגבי ה S&P הרחבתי לעיל ...בשלב זה הוא יכול להגיע ל 2100 2120 וגם אם יקבע שיא חדש אני מעריך אותו כשיא מינורי וזליגה מטה
מדד הנסדאק שעומד על 5031 יחתור ל 5100 ובכל מקרה גם אם יקבע שיא חדש זה להערכתי לא יהיה מעל 5200/300 ...כלומר שיא מינורי בלבד
כפי שכבר אמרתי מדד הפחד בוול סטריט יזנק מסיבה כלשהי


מדד המעו"ף למעשה לא הגיב כלל ביום חמישי לנעשה בעולם
הוא סגר אפילו שלילי מינורי מינוס 0.14% על 1545
מחזור המסחר היה ממוצע
סקטור הגז הוא בעיקר זה שמחזיק את המדד
בכל אופן למרות העליות בעולם אצלנו המדד סגר אפילו שלילי קל כולל מדד 75

לסיכום:
יום חמישי במחצית היום ציינתי שסגירה מעל 1544 במעו"ף תשלח אותו ביום ראשון לעליות אפילו בגאפ בסבירות טובה
בפועל זה מה שיקרה כרגע...המדד יפתח חיובי וישלים פערים
עד לאן ? בשלב הזה עד ל 1580 +- ...זו הרמה אותה הערכתי לו מראש
ובכל זאת ההערכה הכללית שלי לגביו נותרת שלילית עדיין
כלומר שמסיבה כזו או אחרת הוא יחזור מטה


מדד 75 - ירד ביום חמישי כ 1.2% ל 830
בכל זאת במהלך היום כתבתי שהוא יחזור ל 840 ...וישנו את היעד הכללי 860
ההערכה הזו בתוקף וסביר שהוא יבצע את זה היום


הבוקר הארבירטאז הואמ חיובי כ 0.85% בעיקר בתמיכה של טבע
הדאקס - סקרתי אותו לעיל והוא צפוי לנסות לנוע ל 11600
זה לא מחייב באופן ישיר ובהחלט יתכן שבתחילת השבוע הן הדאקס והן וול סטריט יזגזגו ויתקנו חלק מהעלייה
מדד שנחאי - באופן כללי אני נותר שלילי לגביו גם על רקע הורדת הריבית האחרונה שבוצעה
הדולר - רושם יום חמישי רצוף של עליות כמעט עד 3.9 שקלים
מקרו -
השבוע יעמדו בארה"ב מספר נתונים במוקד
1. מדד אימון הצרכנים
2. הזמנות מוצרים ברי קיימא
3. מעל כולם נתון התמ"ג - זה הנתון שיכול להשפיע על החלטת הריבית הקרובה
גם מגרמניה דו"ח התעסוקה יפורסם השבוע אבל על רקע דבריו של דארגי זה ניראה לא מהותי


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1580 עד 1567
המדד יפתח בגאפ ומסוגל אפילו ב 1580 או 1570
מי שצפוי לתמוך בפתיחה שכזו זה הארביטראז + סקטור הגז אותו סקרתי כבר...העניין הוא החלטות הממשלה שמספקות לו דלק לעלייה עם הצהרת דרעי על התפטרות אפשרית וסלילת הדרך למתווה הגז...יש לציין שכל השפעת מניות הגז בתוך המעו"ף מסתכמות כמו טבע אחת...כלומר כמו השפעתה של טבע לבדה בערך על המדד



יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il