TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 22/10/15
בוקר יום חמישי 22.10.2015 יום פקיעה שבועית

הערכות כלליות:

1. בסקירות קודמות הערכתי שני דברים:
יש סבירות שה S&P ידשדש את דרכו מעלה לכיוון 2100
ולמרות זאת הוא ימצא את הסיבה לחזור מטה
כלומר מה שאנו רואים כעליות בוול סטריט צפוי להיבלם ולהידרדר בחזרה מטה
גם מדד ה VIX יחזור לשיאו
זה עדיין בתוקף ואין שינוי בהערכה הזו

2. מדד המעו"ף למרות שעולה ועוד יעלה מן הסתם ...ילך בחזרה מטה וירד לכיוון 1480 תחילה
מלמעלה כבר כתבתי שהוא מסוגל להשיג גם 1570/80 לפני שירד חזרה אם כי בצל
האירועים במדינה גם זה לא בטוח
המדד השיג אתמול את 1554 בגבוה היומי וקל לראות כיצד התנועה שלו הססנית

בשני הסעיפים - 1+2 מתחילה להיות ניכרת הססנות במגמה העולה
אני נישאר בעמדה שלי שכל עלייה לצורך ירידה


גורמי הסיכון הכלליים נישארו אותו הדבר :
הסינים ומצב הצמיחה שלהם...וזה למרות שהקריאה הבוקר של נתון התמ"ג היא מעל לצפי היא עדיין קריאה של מתחת 7%
העלאת הריבית עד לסוף השנה בארה"ב ניראית ממשית...וזה למרות שחלק מהעלייה במדדים בוול סטריט נוסעת מהערכות שונות שהעלאת הריבית תידחה ל 2016
לא מעט סיכונים גיאו פולטיים מרחפים כיום במזה"ת אבל הם שואבים לתוכם את כולם כולל שתי המעצמות הגדולות

וול סטריט -

המדדים ביצעו נסיגה בלילה
ה S&P איבד כ 0.58%
מדד הנסדאק איבד כ 0.85%
סה"כ ההערכה הכללית שלי ידועה וברורה והיא כתובה לעיל מידי יום
אלא שהנסיגה שביצעה וול סטריט בלילה איננה פיתחו של גל יורד עדיין להערכתי אלא נסיגה בגדר נקודתית...כלומר סביר מבחינתי שה S&P עוד ינסה לחזור למומנטום עולה וינסה לחתור ל 2100 או ל 2080 לפני שיבצע את הגל היורד שעליו אני מדבר
כבר אמרתי שקצב העלייה שלו צפוי להיות איטי והססני וזה ניכר בהתנהלות שלו
לדעתי הרקע לנסיגה הזו הוא הנסיגה שמבצע מדד שנחאי שגם עליו נתתי הערכה דיי מדוייקת


מדד המעו"ף עלה אתמול 0.43% בסיכום יום במחזור מסחר ממוצע וסביר
המדד סגר על 1547 כאשר בגבוה היומי שלו הוא כבר ראה 1554
המניות הדואליות הכבידו מאוד
אבל כל שאר מניות המדד בהובלת הבנקים וסקטור הגז החזיקו את המדד בירוק

לסיכום:
המדד יעשה מאמץ עדיין לשמר את המגמה העולה שלו
אבל אני חייב לציין זה יהיה לו קשה והוא סוחב בעלייה על אדי דלק לדעתי
אני עדיין בדיעה שכל מהלך עולה שלו יסתיים בירידה מטה כפי ההערכה שאני כותב מידי בוקר בתוך הגל העולה
במקרה הטוב אני רואה את המדד מגיע ל 1580 וקשה לי כרגע לראות אותו מעבר לזה
בכל מקרה הוא יחזור למטה


מדד 75 השיג אתמול את 840 - הרמה עליה דיברתי
הוא גם סגר בסדר על 840 ויש מקום לתת לו צאנס להשיג גם את 860


הבוקר הארביטראז הוא שלילי מינוס 0.33%
חוזה S&P למרות הירידה בלילה ניסחר כרגע בירוק כ 0.25% אבל זה לא אומר דבר לגבי הלילה ואני מניח שהוא ייצר יום יורד נוסף לפני שאולי ינסה להסתובב ולעשות עוד מאמץ להשיג את 2080 2100 לפני שירד לגל מהותי וזה כרגע התרחיש שלי
הדאקס סגר אתמול בעלייה של 0.89% ל 10238
עדיין יש מקום לאופטימיות זהירה לכיוון 10400/500
כאשר הרמה החשובה בדאקס נימצאת באיזור 10700
שנחאי - אין שינוי בהערכה הכללית ואני נותר שלילי לגביה באופן כללי
הדולר - בשלב זה ההערכה שלי לגביו עדיין שלילית כללית לכיוון 3.75 שקלים

מקרו -
באירופה יחליט ה ECB על גובה הריבית שלא צפויה להשתנות
לאחר מכן ב 15:30 ינאם דארגי וזה אולי האירוע היותר חשוב היום על רקע הלחצים שמופעלים על דארגי לחזק את התוכנית שלו בסיגנון ההרחבה הכמותית
בארה"ב - מכירות הבתים בשעה 17:00
מחר - נתון מסין ונתון מגרמניה
ברקע ממשיכה עונת הדוחות האמריקאית



טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1542 עד 1556
זה יום פקיעה שבועית ולכן בעייתי להעריך את נקודת הפתיחה
אבל באופן סביר היא אמורה להיות שלילית מינורית
גם במקרה כזה המדד אמור העיקרון להמשיך לנסות לטפס ולא להתחיל לייצר נסיגה כבר מהיום


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il