TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 21/10/15
בוקר יום רביעי 21.10.2015

הערכות כלליות:

1. בסקירות קודמות הערכתי שני דברים:
יש סבירות שה S&P ידשדש את דרכו מעלה לכיוון 2100
ולמרות זאת הוא ימצא את הסיבה לחזור מטה
כלומר מה שאנו רואים כעליות בוול סטריט צפוי להיבלם ולהידרדר בחזרה מטה
גם מדד ה VIX יחזור לשיאו
זה עדיין בתוקף ואין שינוי בהערכה הזו

2. מדד המעו"ף למרות שעולה ועוד יעלה מן הסתם ...ילך בחזרה מטה וירד לכיוון 1480 תחילה
מלמעלה כבר כתבתי שהוא מסוגל להשיג גם 1570/80 לפני שירד חזרה אם כי בצל
האירועים במדינה גם זה לא בטוח
אתמול רשמתי שהסבירות שהמדד ילך ל 1580 עלתה משמעותית
למעשה זה בתוקף גם לאחר יום המסחר האחרון בו המדד ירד

בשני הסעיפים - 1+2 מתחילה להיות ניכרת הססנות במגמה העולה
אני נישאר בעמדה שלי שכל עלייה לצורך ירידה


גורמי הסיכון הכלליים נישארו אותו הדבר :
הסינים ומצב הצמיחה שלהם...וזה למרות שהקריאה הבוקר של נתון התמ"ג היא מעל לצפי היא עדיין קריאה של מתחת 7%
העלאת הריבית עד לסוף השנה בארה"ב ניראית ממשית...וזה למרות שחלק מהעלייה במדדים בוול סטריט נוסעת מהערכות שונות שהעלאת הריבית תידחה ל 2016
לא מעט סיכונים גיאו פולטיים מרחפים כיום במזה"ת אבל הם שואבים לתוכם את כולם כולל שתי המעצמות הגדולות


וול סטריט -

למעשה בלילה לא הית תנודה משמעותית במדדים
ה S&P כמעט ולא זז ...אבל מדד הנסדאק איבד כחצי אחוז ופגע במניות הדואליות
סה"כ התרחיש של המשך טיפוס מעלה ב S&P הוא עדיין ריאלי אומנם כפי המוערך בסעיף 1 לעיל...יחד עם זאת ניכרת מאוד הססנות
ה S&P עומד על 2030 עם פנים לכאורה לכיוון 2100
אבל לא כדאי לומר בביטחון מלא שהוא יצליח להגיע לשם למרות הסבירות הטובה
יש להיות ערים לכך שהוא יכול לייצר תפנית שלילית מכל נקודה ברמה הנכחית שלו
בכל מקרה הוא יבצע תפנית כפי ההערכה שלי לעיל לדעתי
ברקע עמד נאומה של ילין שלמעשה לא העלה ולא הוריד והספק לגבי העלאת הריבית עוד השנה נישאר כמו שהיה


מדד המעו"ף זה היום השני ברציפות עומד על מקומו ונע סביב הציר 1540
למעשה שלשום הוא השיג את 1548 ומאז ניתקע תוך שהוא נע בין 1538 ל 1546
אתמול הוא סגר פושר בעלייה קלה של 0.11% על 1540
מחזור המסחר היה נמוך ביחס לממוצע
טבע ופריגו הכבידו ומניות הבנקים מכבידות יום שני ברציפות
בזק וסקטור הגז סיפקו תמיכה

לסיכום:
בסקירות קודמות הערכתי כך:
1. יש מצב שהמדד יצליח להשיג את 1580
2. בכל מקרה הוא יפול חזרה למטה לנמוך השנתי שלו מינימום
לאור התנועה של היומיים האחרונים במדד ...הסבירות ל 1580 טיפה פחתה אבל עדיין קיימת


מדד הבנקים -
המדד עומד נכון לסגירה של אתמול על 1370
כרגע ההערכה שלי היא שמדד הבנקים יפגוש את 1200
כלומר אני לא מצפה ממנו שייצר שיא חדש שנתי...אלא שקודם ילך ל 1200
כרגע הוא ניתמך מלמטה על ידי 1350
אבל התבססות מתחת ל 1350 תשלח אותו לדעתי ל 1240 עד 1200 בהדרגה


מדד 75 - בסקירות קודמות ציינתי שיעד החזרה שלו הוא 840
נכון להיום הוא כבר ב 830 ו 840 תושג לדעתי בסייקל הזה
השאלה היא רמת ה 860 האם תושג...זה כמו לשאול האם המעו"ף יצליח להשיג את 1580 לפני שיחזור לסייקל יורד...וכמו שאמרתי לעיל זו סבירות קיימת אבל היא מעט פחתה ביומיים האחרונים


הבוקר הארביטראז הוא שלילי כחצי אחוז על רקע ירידה בטבע פריגו ואופקו
למעשה בלילה כל סקטור הביומד בוול סטריט הוכבד
חוזה S&P ניסחר כרגע חיובי בעלייה של כחצי אחוז
הדאקס סגר אתמול שלילי מינורי בלבד כ 0.16% על 10148 ביחס ליום שרובו התנהל בירידה משמעותית יותר ...כמו בהערכה על המעו"ף ומדד 75 גם כאן יש מקום לאופמיות זהירה לכיוון 10400/500 כאשר הרמה החשובה בדאקס נימצאת באיזור 10700
שנחאי - אין שינוי בהערכה הכללית ואני נותר שלילי לגביה באופן כללי
נתוני היצוא אגב מיפן לסין מצביעים על ירידה זה החודש השני ברציפות
הדולר - אין שינוי בהערכה שנתתי לגביו אתמול ביחס לשקל
מקרו - אין היום נתונים משמעותיים
גם בגיזרת הדוחות אין היום דו"ח חשוב במיוחד שמשפיע על מגמה


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1532 עד 1546
הפתיחה צפויה להיות שלילית על רקע הארביטראז
היא עשויה להיות על 1538 או 1536
בכל מקרה אני מצפה בשלב הזה שהמדד עדיין ינסה לנוע מעלה לכיוון 1546


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה


- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il