TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 20/10/15
בוקר יום שלישי 20.10.2015

הערכות כלליות:

1. בסקירות קודמות הערכתי שני דברים:
יש סבירות שה S&P ידשדש את דרכו מעלה לכיוון 2100
ולמרות זאת הוא ימצא את הסיבה לחזור מטה
כלומר מה שאנו רואים כעליות בוול סטריט צפוי להיבלם ולהידרדר בחזרה מטה
גם מדד ה VIX יחזור לשיאו
זה עדיין בתוקף ואין שינוי בהערכה הזו

2. מדד המעו"ף למרות שעולה ועוד יעלה מן הסתם ...ילך בחזרה מטה וירד לכיוון 1480 תחילה
מלמעלה כבר כתבתי שהוא מסוגל להשיג גם 1570/80 לפני שירד חזרה אם כי בצל
האירועים במדינה גם זה לא בטוח
אתמול רשמתי שהסבירות שהמדד ילך ל 1580 עלתה משמעותית
למעשה זה בתוקף גם לאחר יום המסחר האחרון בו המדד ירד


גורמי הסיכון הכלליים נישארו אותו הדבר :
הסינים ומצב הצמיחה שלהם...וזה למרות שהקריאה הבוקר של נתון התמ"ג היא מעל לצפי היא עדיין קריאה של מתחת 7%
העלאת הריבית עד לסוף השנה בארה"ב ניראית ממשית...וזה למרות שחלק מהעלייה במדדים בוול סטריט נוסעת מהערכות שונות שהעלאת הריבית תידחה ל 2016
לא מעט סיכונים גיאו פולטיים מרחפים כיום במזה"ת אבל הם שואבים לתוכם את כולם כולל שתי המעצמות הגדולות


וול סטריט -
בסיכום לילה לא בוצעה כמעט תנודה ב S&P שלמעשה סגר על האפס למרות שניסחר שלילי מרבית הלילה
ברקע עמדו הדוחות של גי פי מורגן שאיכזבו והובילו יום של נטייה שלילית קלה בלבד
סה"כ ה S&P צפוי עוד לעלות בקצב איטי לכיוון 2100 עד 2120 ומדובר על מגמה שבירה
כאשר בכל מקרה הם עוד יחזרו לרדת לדעתי מסיבה כזו או אחרת ודעתי לא השתנתה בעניין
ברקע עונת הדוחות כמובן
אבל ברקע גם כל מה שסובב סביב החלטת הריבית
סביר להניח שהחודש היא לא תשונה בהחלטה הקרובה אבל תיצור סביבה לחץ
השאלה היא אם עד דצמבר היא תשונה...אין לזה מענה וגם חברי הפד בראשות ילין לא יודעים את התשובה לדעתי בזמן הזה...אלא דעתם משתנה בהתאם לנתונים שזורמים אליהם


מדד המעו"ף ביצע אתמול יום מימוש מינורי בלבד וסגר על מינוס 0.36%
וסה"כ ראה בנמוך יומי את 1532/3 כשהוא סוגר על 1539
מחזור המסחר היה סביר סביב הממוצע שלו
לא היה מנוע שסחב אתמול את המדד...עיקר הירידה נבעה ממניות הבנקים
סקטור הגז שעוד ממתין לממשלה הכביד מעט גם הוא
אבל סה"כ לא מדובר עדיין בירידה מהותית שעוד תגיע

לסיכום:
המדד אמור לפגוש במסגרת הסייקל העולה הזה הנוכחי את 1580
ולמרות זאת הוא יחזור ויפול מטה וישיג את 1480 במדרגות של ירידה ותחילה את 1524
אבל נכון לעכשיו הסימנים מראים על המשכיות בעלייה במדד עדיין
וזה עדיין בגדר מהלך מתקן כללי בלבד לגל היורד האחרון


מדד 75 - אותה ההערכה נישארת וגם כשירד אתמול חזרתי עליה
המדד אמור לשאוף לרמות 840 ואולי 860 כבר במסגרת הגל העולה הנוכחי
הירידה של המדד אתמול בסיכום יום בשיעור נמוך מחצי אחוז היא בגדר אי של ירידה בתוך רצף עולה


הבוקר הארביטראז חסר משמעות ולא צפוי להשפיע
חוזה S&P ניסחר שלילי לא משמעותי כ 0.15%...לא יפתיע אותי אם בהמשך הם גם ייסחרו בירוק מינורי ...בכלל כל הקצב צפוי להיות איטי כרגע
הדאקס סגר אתמול חיובי כ 0.6% על 10164
הסבירות בדאקס נותרה כלפי מעלה בטווח הקצר להשגת 10200 ו 10400
רק מעל 10600/700 משמעותו השגת 11600
שנחאי - תנודות לא משמעותיות אבל בעל נטייה שלילית קלה היום
יש לציין - שההערכה הכללית שלי לגביו נותרת שלילית
הדולר - לא סגור על עצמו - שבר את ה 3.85 לפני כשבוע שסיפקה לו תמיכה כחודשיים
חזר לבקר ב 3.85 הפעם מלמטה ...קצת קשה להעריך אותו כרגע אבל אני נוטה לומר שהוא ירד לביקור ב 3.75
אין היום נתוני מקרו משמעותיים...אבל יש נאום של ילין שצפויה לדבר על נושא הריבית
לא חושב שהיא תשפיע על המגמה
אצלנו - בעיית פנים ביטחונית חריפה שידועה לכולם והיא גם נפיצה


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1532 עד 1554
המדד צפוי לפתוח מאוד סולידי לכאן או לכאן
בכל מקרה אני מצפה שגם אם ירד בחלק מהיום הירידה תהיה נקודתית והוא צפוי לחתור מעלה ולהשיג בהדרגה את 1580
כמובן שכל עלייה שהוא יבצע היא מעיין הרמה להנחתה בהמשך לדעתי


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il