TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 19/10/15
בוקר יום שני 19.10.2015

הערכות כלליות:

1. בסקירות קודמות הערכתי שני דברים:
יש סבירות שה S&P ידשדש את דרכו מעלה לכיוון 2100
ולמרות זאת הוא ימצא את הסיבה לחזור מטה
כלומר מה שאנו רואים כעליות בוול סטריט צפוי להיבלם ולהידרדר בחזרה מטה
גם מדד ה VIX יחזור לשיאו
זה עדיין בתוקף ואין שינוי בהערכה הזו

2. מדד המעו"ף למרות שעולה ועוד יעלה מן הסתם ...ילך בחזרה מטה וירד לכיוון 1480 תחילה
מלמעלה כבר כתבתי שהוא מסוגל להשיג גם 1570/80 לפני שירד חזרה אם כי בצל
האירועים במדינה גם זה לא בטוח
בכל אופן כרגע הסבירות לקבל את 1580 עלתה לאחר יום המסחר האחרון משמעותית


גורמי הסיכון הכלליים נישארו אותו הדבר :
הסינים ומצב הצמיחה שלהם...וזה למרות שהקריאה הבוקר של נתון התמ"ג היא מעל לצפי היא עדיין קריאה של מתחת 7%
העלאת הריבית עד לסוף השנה בארה"ב ניראית ממשית...וזה למרות שחלק מהעלייה במדדים בוול סטריט נוסעת מהערכות שונות שהעלאת הריבית תידחה ל 2016
לא מעט סיכונים גיאו פולטיים מרחפים כיום במזה"ת אבל הם שואבים לתוכם את כולם כולל שתי המעצמות הגדולות


וול סטריט -
ה S&P עלה בסיכום שני ימי מסחר בסופ"ש ל 2033 כשהוא חוצה למעשה את 2020
זו הערכה שלקחתי בחשבון וכתבתי עליה
התבססות מעל 2020 משמעותה הגעה ל 2080 עד 2100
ההערכה שלי היא שהמדדים יחזרו מטה לנמוך שנתי מינימום כאשר אני לא מאמין בקביעת שיא חדש בוול סטריט


מדד המעו"ף עלה אתמול בסיכום יום בתגובה לוול סטריט כ 1.15%
סה"כ המדד ביצע סגירה על 1544/5
מחזור המסחר היה אופיני ליום ראשון ואין לו משמעות מיוחדת
מאחר והעלייה אתמול באה מההשפעה של וול סטריט אז מתוך עלייה של כ 1.15% במדד כמעט אחוז שלם שווה לארבע מניות דואליות בלבד
כלומר טבע + פריגו + אופקו + נייס
שאר מניות המדד ביצעו תנועות לא משמעותויות

לסיכום:
עולה הסבירות שהמדד ישיג את 1580 שזו רמה שבכל מקרה הוא היה משיג במסגרת מהלך מתקן גם אם היה יורד תחילה לרמות שפל נמוכות יותר
ולמרות זאת כל עלייה שלו נותרת לצורך ירידה לדעתי לנמוך השנתי שלו לפחות


מדד 75 - אני נותר בהערכה לרמת 840 במדד
כאשר השגת 860 שגם עליה דיברתי תיחשב כבר בונוס


הבוקר הארביטראז לא רלונטי כל כך אבל יש לציין שהוא מעט שלילי כ 0.28% עקב עודף עלייה בדואליות אתמול
חוזה S&P ניסחר כרגע שלילי כ 0.25%
הדאקס צפוי להשלים פערים מול וול סטריט ואני מניח שהוא ישאף לכיוון 10500/600
סה"כ עומד הדאקס כרגע על 10104 כאשר הסבירות אצלו היא להשגת 10200 ו 10400 תחילה
הדאקס מסוגל לבלוע אחוזי עלייה בקצב מהיר בפרקי זמן קצרים
בעבר כתבתי שעליו להשיג 11600
יש מקום לחשוד שהוא ינצל את העליות בעולם להשיג את הרמה הזו לפני שירד מטה חזרה
אבל הגעה לרמה הזו מותנית למעשה בהגעה ל 10700 תחילה ...בשלב זה זה ניראה ריאלי אבל המגמה יכולה להיות מתעתעת
שנחאי - נתוני הצמיחה שנירשמו אומנם מעל לצפי אבל צריך לשים לב לעובדה שהצפי ממילא היה נמוך ומתחת 7%
הדולר - לא סגור על עצמו - שבר את ה 3.85 לפני כשבוע שסיפקה לו תמיכה כחודשיים
חזר לבקר ב 3.85 הפעם מלמטה ...קצת קשה להעריך אותו כרגע אבל אני נוטה לומר שהוא ירד לביקור ב 3.75
אצלנו - הנתונים לא מזהירים ומצביעים על ירידה בצמיחה ביחס ל 2014
מבחינת המקרו - אין היום נתונים משמעותיים
הנתונים שמכתיבים כרגע את הטון מגיעים מסין ועליהם דיברתי לעיל
עונת הדוחות האמריקאית ממשיכה כאשר מורגן סטנלי תדווח היום


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1537/8 עד 1554/5
הפתיחה עצמה צפויה להיות מינורית...כניראה בנטייה שלילית קלה
גם עקב הארביטראז וגם בגלל פסימיות נקודתית בחוזים שאני מעריך שמוכתבים מנתוני הצמיחה בסין שפורסמו
בכל אופן נכון לכרגע מעריך שהמדד עוד יעלה כלומר צפוי לחתור מעלה עדיין בשאיפה כללית ל 1580 אם כי יש לציין שביחס למצב הכללי בארץ גם זה מוטל בספק


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה




- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il