| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 15/10/15 בוקר יום חמישי 15.10.2015 יום פקיעה שבועיתהערכות כלליות : 1. ה S&P ירד לנמוך שנתי ה VIX יטפס לגבוה שנתי אתמול ובימים קודמים רשמתי שקצב התנועה העולה באם יהיה בכלל צפוי להיות איטי שלשום נירשמה בלימה נקודתית בתנועה העולה ובלילה האחרון כפי ההערכה ששלחתי בסקירת הבוקר של אתמול הנטייה השלילית נימשכה יום נוסף 2. מדד המעו"ף ירד שלשום עד 1484/5 ...זה מה שרציתי לראות על פי הסקירות אתמול הוא תיקן חזרה את כל מה שירד שלשום יחד עם זאת אני לא חושב כלל שהוא סימן תחתית אלא מאמין בירידה שלו לכיוון 1400 עם חשד לשבירה של 1400 זו הערכה בתוקף עד להודעה חדשה 3. למרות האמור בסעיף 2 - גם סייקל עולה מסיבה כלשהי בא יבא סייקל שיוביל את המדד ראשית ל 1580 בשלב זה אני מכניס אותו לתוך שימור ואין טעם לדבר עליו כרגע נקודות כלליות : 1. אנחנו בעיצומה של עונת הדוחות האמריקאית שלא ברור איך היא הולכת להיראות 2. עניין העלאת הריבית מרחף ברקע עד לסוף השנה (אני מאמין שבין אם תועלה או לא תועלה הריבית התגובה של השוק האמריקאי להחלטה הזו תהיה שלילית) 3. הצמיחה העולמית בהובלת סין עדיין מעיבה ומרחפת ברקע נתוני המקרו מסין אתמול והיום אינם מבריקים בלשון עדינה 4. יש מעין פקעת של סיבוכים גיאו פוליטיים מסוכנים ונפיצים ...בעיות בסוריה בהתערבות רוסיה...וכנגד זה עימות במינון נמוך של הרוסים עם הטורקים ...ועוד כל מיני מדינות בוחשות בצלחת הזו מהעימות בסוריה מושפע כמעט כל העולם ...החל מפליטים ועד ללוחמה ישירה אנחנו אחת המדינות הבודדות שלא מושפעות מהעימות הזה למרות הגבול המשותף...וזה לפחות המצב כיום ... וול סטריט - אתמול המשיך ה S&P את המומנטום השלילי הנקודתי הקטן שהתחיל שלשום עם הבלימה שביצע סביב 2020 סה"כ איבד ה S&P בלילה כ 0.47% סביר וסולידי ועומד על 1994 ברקע עמד נתון המכירות הקימעונאיות שאיכזב...אבל לכל נתון מקרו בארה"ב כיום יש פרשנות דו סיטרית שנובעת מכל עניין הריבית...נתון טוב הוא לא בדיוק טוב ורע הוא לא בדיוק רע...ממש שיקול דו צדדי בכל אופן נכון להיום אני ולמרות מצב החוזים האופטימי כרגע הנטיייה שלי היא שלילית אני לא כל כך "קונה" את מצב החוזים כרגע...זה כמובן לא קשור להערכה הכללית השלילית שלי שכתובה לעיל זה ניכתב רק ביחס ללילה הקרוב...כלומר החוזים העכשוויים לא משקפים...ואני סבור שהמסחר יתנהל מעורב גם אם יפתח חיובי עם סיומת לא ברורה מדד המעו"ף מזגזג...אחרי שירד שלשום מ 1514 עד 1485 עלה אתמול חזרה ל 1514 אבל סגר סביב 1510 יש לשים לב למחזורי המסחר - המחזור שלשום בירידה של המדד היה כמעט כפול מאתמול בכל אופן - אתמול חולק היום לשניים המניות הדואליות נגד כל השאר הדואליות הכבדות - טבע + פריגו + אופקו + נייס - הכבידו בכבדות אבל ארבעתן היוו משקל נגדי ל 21 מניות המדד שניסחרו חיובי והשפעתן היתה כבדה יותר לסיכום: יכול להיות שהמדד ינסה לחזור לנקודת השיא האחרונה שלו אזור 1530 כרגע הוא מלמעלה חסום על ידי 1546 לערך אני בספק אם הוא יחצה או יגיע ל 1522 בכל מקרה - מבחינתי כל עלייה שלו היא עלייה לצורך הנחתה הוא ישוב וירד חזרה כפי ההערכה לעיל בראש הסקירה וראשית ל 1488 תחילה מדד 75 - אני עדיין נותר עם הערכה חיובית ל 840 ול 860 אבל יחד עם זאת אני מסייג אני לא בטוח שהוא ישיג את זה בסייקל הנוכחי שהחל אתמול הבוקר הארביטראז הוא חיובי כ 0.4% וזה נובע בעיקר מאופקו אבל גם בהשפעת טבע ופריגו שכולן מחזירות חלק ממה שירדו אתמול חוזה S&P ניסחר נכון לרגע זה חיובי סביב ה 0.6% וכבר כתבתי לעיל מה ההערכה שלי לוול סטריט ספציפית ללילה הקרוב ואיך אני רואה את החוזים האלה ההערכה הכללית ניארה אותו הדבר שלילית הדאקס סגר אתמול שלילי מינוס 1.16% בשלב הזה הדאקס הוא המדד היותר בעייתי לקריאה אבל אני מעריך אותו על פי שאר המדדים מניח שגם הוא בכל תיקון עולה ירד בחזרה מטה מדד שנחאי - אין שינוי בהערכ הכללית השלילית לגביו והוא עדיין ניסחר סביב 3280 עד 3300 בחתירה ל 3400 ומעריך בלימה שלו באיזור הזה הדולר - שוב נחלש מול השקל ושוב מתקדם לכיוון 3.81 במידה והוא ירד ל 3.8 וישאר שם עד לסוף יום הוא יבקר גם ב 3.75 יש לציין שמדד המחירים לצרכן בת"א שיפורסם היום עשוי לשנות את התמונה בדולר בסבירות נמוכה שישפיע מקרו - ארה"ב היום ב 15:30 - מדד המחירים לצרכן בארה"ב שאני לא מצפה שיהיה שונה מהקריאה הקודמת יש לזה השפעה מהותית על שיקול העלאת הריבית ובמידה ויהיה נמוך מהצפי העלאת הריבית סביר שתתרחק ב 17:00 - מדד הייצור של פילדלפיה אצלנו בת"א - בשעה 18:00 יפורסם מדד המחירים לצרכן וקשה לי להאמין שפלוג תעיז להוריד ריבית בהשפעת הנתון הזה בכל אופן לנתון הזה נוכל להגיב רק ביום ראשון טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1524 עד 1500 - זה יום פקיעה שבועית והפתיחה עצמה לא ברורה המדד כרגע עומד סביב 1510 הפתיחה עצמה בהתעלם מעניין הפקיעה סביר שתהיה חיובית סולידית בהשפעת הארביטראז ומצב החוזים כרגע פחות ברורה הסיומת של היום שצפויה מאוד להיות מושפעת מנתוני המקרו בכל מקרה (לדעתי כמובן) כל מה שהמדד עולה ועוד יעלה הוא ירד בחזרה וימחק את העלייה של שני ימי המסחר האחרונים או יותר מיזה באם יגיע יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |