TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 14/10/15
בוקר יום רביעי 14.10.2015

הערכות כלליות :

1. ה S&P ירד לנמוך שנתי
ה VIX יטפס לגבוה שנתי
אתמול ובימים קודמים רשמתי שקצב התנועה העולה באם יהיה בכלל צפוי להיות איטי
אתמול נירשמה בלימה נקודתית בתנועה העולה ויש מצב שהיא הסתיימה בסייקל הזה

2. מדד המעו"ף ירד אתמול עד 1484/5 ...זה מה שרציתי לראות על פי הסקירות
יחד עם זאת אני לא חושב כלל שהוא סימן תחתית אלא מאמין בירידה שלו לכיוון 1400
עם חשד לשבירה של 1400
זו הערכה בתוקף עד להודעה חדשה

3. למרות האמור בסעיף 2 - גם סייקל עולה מסיבה כלשהי בא יבא
סייקל שיוביל את המדד ראשית ל 1580
בשלב זה אני מכניס אותו לתוך שימור ואין טעם לדבר עליו כרגע


נקודות כלליות :

1. אנחנו בתחילתה של עונת הדוחות האמריקאית שלא ברור איך היא הולכת להיראות

2. עניין העלאת הריבית מרחף ברקע עד לסוף השנה (אני מאמין שבין אם תועלה או לא תועלה הריבית התגובה של השוק האמריקאי להחלטה הזו תהיה שלילית)

3. הצמיחה העולמית בהובלת סין עדיין מעיבה ומרחפת ברקע
נתוני המקרו מסין אתמול והיום אינם מבריקים בלשון עדינה

4. יש מעין פקעת של סיבוכים גיאו פוליטיים מסוכנים ונפיצים ...בעיות בסוריה בהתערבות רוסיה...וכנגד זה עימות במינון נמוך של הרוסים עם הטורקים ...ועוד כל מיני מדינות בוחשות בצלחת הזו
מהעימות בסוריה מושפע כמעט כל העולם ...החל מפליטים ועד ללוחמה ישירה
אנחנו אחת המדינות הבודדות שלא מושפעות מהעימות הזה למרות הגבול המשותף...וזה לפחות המצב כיום ...



וול סטריט -

ה S&P עשה אתמול קולות של אופטימיות רק בחלק מהלילה
הוא פתח שלילי...היה ברור שהוא יעבור לחיובי...הוא אכן עבר...אבל נסוג חזרה למטה וסגר שלילי מעל ל 0.8%
אני חושב שהסיבה לירידה מתרכזת בסינים ופחות בעונת הדוחות
2020 חסמה נכון להיום את ה S&P וזה לא סתם...הרמה הזו באם הית נחצית כמו שצריך הית מספקת חמצן עלייה עד 2080 לפני שהוא היה יורד
הירידה של הלילה האחרון היא ירידה המשכית...כלומר ה S&P אמור להיות שלילי גם הלילה
ולפחות חלקית...אני מעריך שהוא יסיים את הלילה הקרוב שלילי עדיין
ובלי קשר אני גם מעריך שהוא יחזור לנמוך השנתי שלו



מדד המעו"ף ות"א בכלל ניסחרת בצל האירועים הדינמיים ברחובות שיש להם גם ניגזרת כלכלית על מצב העסקים והכלכלה
בכל אופן המדד פתח כמעט על 1514...ירד ל 1490 ועשה גיחה עד 1485
הסגירה הית סולידית יותר סביב 1497 אבל עדיין בגדר שלילית פסימית
מחזור המסחר היה גבוהה יש לציין וזה בולט על רקע המחזור הדליל ביותר של אתמול

לסיכום:
בשעות הבוקר אתמול ציינתי שהמדד ירד ל 1490
בפועל הוא ירד עד 1485 וסגר על 1497
אני נותר שלילי על המדד גם אם יזגזג
כלומר הוא ירד שוב ...כאשר שבירה של 1480 והתבססות מתחת תשלח אותו כ 50 נקודות נוספות מטה עד לערך 1430


הבוקר הארביטראז הוא שלילי כ 0.7% בהשפעת מרבית הדואליות ובהובלת הגדולות טבע פריגו ונייס
חוזה S&P ניסחר כרגע שלילי אבל לא משמעותי
כפי שרשמתי לעיל אני מצפה שגם אם הוא יפתח חיובי הוא ירד לשלילי בלילה לפחות חלקית ובדגש על לפחות
הדאקס סגר שלילי 0.85% כשהוא מחפש את דרכו ועומד כיום על 10033
מלמעלה יש לו שני חסמים 10200 ו 10400 ...שתי רמות שרק מעליהן הוא הוא יתן פוש משמעותי...כרגע אני לא אופטימי בטווח הקצר בעניין הזה
מדד שנחאי - בסקירה של יום שני כתבתי לגביו כך :
"המדד הסיני עומד היום על 3280
באופן כללי אני נותר שלילי עליו לרמות 2800 --> 2600 --> 2400
במצבו כיום הוא חותר לכיוון 3400 ואני מעריך שהוא ייבלם שם "
לאחר יומיים הוא עומד באותה נקודה 3280 ואותה הערכה נישארת בתוקף בשלב הזה
הדולר - בשלב הזה הצליח לחזור מעל ל 3.85 לאור מה שכתבתי בסקירה של יום שני לגביו
המקרו -
בבוקר פורסם מדד המחירים לצרכן בסין שהצביע על ירידה
זה כמובן נתון לא טוב במצב כיום
בהמשך היום - יפורסם נתון המכירות הקימעונאיות בארה"ב ב 15:30


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1502 עד 1485
הפתיחה עצמה על הנייר אמורה להיות שלילית על רקע הארביטראז בעיקר
יש סבירות מסויימת שבמקרה של פתיחה שלילית המדד יזגזג יעבור לחיובי ויעשה חושבים
בכל מקרה ללא תלות בנקודת הפתיחה אני נותר בהערכה לשבירה שלו כלפי מטה את 1480 וירידה לרמות 1430/40



יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה


- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il