TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 13/10/15
בוקר יום שלישי 13.10.2015

הערכות כלליות :

1. ה S&P נימצא עדיין בזרימה מעלה לכיוון 2040 ובמקרה קיצון יגיע ל 2100 לערך
בכל זאת הוא ייפול לדעתי חזרה למטה ...כיום הוא עומד על 2017

2. מדד ה VIX בוול סטריט יזנק לשיאו

3. קצב התנועה העולה בוול סטריט באם בכלל יהיה צפוי להיות איטי והססני בשלבים האלה

4. מדד המעו"ף עומד על 1514 לערך הוא עדיין מסוגל להשיג את רמות 1540/50
ויש לציין שבשלושת הימים האחרונים הוא כשל בזה וסגר בחולשה ניכרת
בכל אופן גם אם הוא יצליח להתעשת ולחזור ל 1540/50 ...הוא יפול חזרה לנמוך השנתי שלו
ויש מצב שגם ישבור את 1400




נקודות כלליות :

1. אנחנו בתחילתה של עונת הדוחות האמריקאית שלא ברור איך היא הולכת להיראות

2. עניין העלאת הריבית מרחף ברקע עד לסוף השנה (אני מאמין שבין אם תועלה או לא תועלה הריבית התגובה של השוק האמריקאי להחלטה הזו תהיה שלילית)

3. הצמיחה העולמית בהובלת סין עדיין מעיבה ומרחפת ברקע
אני חושב שהיא תצוץ שוב בהמשך

4. יש מעין פקעת של סיבוכים גיאו פוליטיים מסוכנים ונפיצים ...בעיות בסוריה בהתערבות רוסיה...וכנגד זה עימות במינון נמוך של הרוסים עם הטורקים ...ועוד כל מיני מדינות בוחשות בצלחת הזו
מהעימות בסוריה מושפע כמעט כל העולם ...החל מפליטים ועד ללוחמה ישירה
אנחנו אחת המדינות הבודדות שלא מושפעות מהעימות הזה למרות הגבול המשותף...וזה לפחות המצב כיום ...



וול סטריט -

אין שום שינוי במדדים בוול סטריט ביחס למה שהם סיימו שלשום
בלילה דשדש ה S&P וסגר בעלייה זניחה ומינורית על 2017 לערך
כמו שהוא ניראה כרגע ישנה סבירות לא רעה שהוא יצליח לטפס עוד קצת לכיוון 2040 ובכל מקרה לא מעל לשיאו
המשך עלייה שלו תלוי בהתבססות שלו מעל 2020 ויש מצב שזה יתרחש אבל מדובר על עלייה הססנית בזחילה לדעתי וגם זה מוטל בספק
בכל אופן אני מצפה שמהעליה שהוא מייצר בשבועיים האחרונים תגיע נפילה
ברקע עומדת עונת הדוחות


מדד המעו"ף לא מצליח להחזיק את עצמו למעלה
הוא לחלוטין לא מיישר קו עם המומנטום בשאר המדדים העיקריים בעולם
בשלושת הימים האחרונים הוא ביצע כל יום נסיגה מחדש וסגר לא טוב
אתמול הוא ניסחר מרבית היום בירוק
בחצי שעת המסחר האחרונה הוא איבד גובה עד שסגר על 1514
מחזור המסחר יש לציין היה נמוך משמעותית מהממוצע וזה היה יום שני ולא ראשון


לסיכום:
לטווח הקצרצר התמונה עדיין נותרה פתוחה
בסקירה קודמת ציינתי שהמדד ירד ל 1510 תחילה
הוא למעשה כמעט ביצע את זה אתמול בצורה דיי מפתיעה
סביר להניח שהוא יבקר ברמה הזו היום
השאלה שנותרת פתוחה היא האם הוא ייבלם ב 1710+- ויחזור בתוך יומי מעלה
או שילך ישירות ל 1480
כמו שניראה לי מדד 75 היתי אומר שהוא יחזור מעלה
כמו שניראה המעו"ף עצמו החולשה שלו בהשפעת המצב מדברת בעד עצמה וכל מה שחסר לו כדי להגביר ירידה זה רק גיבוי מהעולם לזה ...ואין לא גיבוי כזה עדיין



מדד 75 סגר חיובי אתמול כחצי אחוז על 822
אני עדיין אופטימי לגביו ל 840 מינימום


הבוקר הארביטראז לא אמור להוות פקטור משמעותי בפתיחה
חוזה S&P ניסחר שלילי כרגע סביב ה 0.2% ואין לזה משמעות רבה
המסחר בוול סטריט סביר להניח יתנהל עדיין מעורב בנטייה חיובית קלה
הדאקס סיים אתמול ללא הכרעה ברורה כאשר הוא ניסחר בין 10200 ל 10100
הנטיייה שלי להעריך שהוא יעשה 10400 ולא ירד עדיין
שנחאי סין - הנושא הסיני רדום כרגע אבל זה כמו דוב בשנת החורף שלו
אני מעריך שזה עוד יצוף
אתמול סקרתי את מדד שנחאי וזה בתוקף עדיין
הדולר - נחלש בשבוע האחרון אל 3.83 שקלים ומגמתו כרגע לא ברורה כי הוא שבר את 3.85 ונאבק לחזור אליה
מבחינת המקרו -
ב 12:00 יפורסם נתון גרמני בעל השפעה
אבל באופן כללי אין היום נתוני מקרו משמעותיים
ממחר הם יתחילו לזרום בדגש על מצב האינפלציה בארה"ב אירופה וישראל


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
כרגע הטווח הוא 1507/8 עד 1524
1510 היא נקודה חשובה תוך יומית
במידה והמדד ישבור אותה אבל יתבסס מתחתיה הוא ילך בסבירות לא נמוכה ל 1490 בקירוב



יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il