TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 11/10/15
בוקר יום ראשון 11.10.2015

הערכות כלליות :

1. ה S&P נימצא בזרימה מעלה לכיוון 2040 ובמקרה קיצון יגיע ל 2100 לערך
בכל זאת הוא ייפול לדעתי חזרה למטה ...כיום הוא עומד על 2014

2. מדד המעו"ף עומד על 1520 לערך ומסוגל להשיג את רמות 1540/50
במקרה קיצון הוא ישיג את 1580 ...ובכל זאת לדעתי יפול למטה חזרה לנמוך השנתי שלו
ויש מצב שגם ישבור את 1400

3. מדד ה VIX יחזור לשיאו השנתי


נקודות כלליות :

1. אנחנו בתחילתה של עונת הדוחות האמריקאית שלא ברור איך היא הולכת להיראות

2. עניין העלאת הריבית מרחף ברקע עד לסוף השנה (אני מאמין שבין אם תועלה או לא תועלה הריבית התגובה של השוק האמריקאי להחלטה הזו תהיה שלילית)

3. הצמיחה העולמית בהובלת סין עדיין מעיבה ומרחפת ברקע
אני חושב שהיא תצוץ שוב בהמשך

4. יש מעין פקעת של סיבוכים גיאו פוליטיים מסוכנים ונפיצים ...בעיות בסוריה בהתערבות רוסיה...וכנגד זה עימות במינון נמוך של הרוסים עם הטורקים ...ועוד כל מיני מדינות בוחשות בצלחת הזו
מהעימות בסוריה מושפע כמעט כל העולם ...החל מפליטים ועד ללוחמה ישירה
אנחנו אחת המדינות הבודדות שלא מושפעות מהעימות הזה למרות הגבול המשותף...וזה לפחות המצב כיום ...
אצלנו - המצב שקוף וברור לכולנו ...אנחנו בעיצומו של גל פיגועים כאשר לאחרונה עזה קצת מציקה...חשוב לציין שהשוק רגיל למצבים האלה ...במצב הנוכחי הוא לא מושפע
הוא יושפע לשלילה רק אם תהיה פגיעה בכלכלה ...קרי מצב של לוחמה כמו בצוק איתן אולי או משהו אחר חס וחלילה ...אבל לא מצב של פיגועים של יחידים



וול סטריט -

יום חמישי עלה ה S&P כ 0.88% והתקרב ל 2020 אבל לא הגיע אליה
יום שישי הוא כבר נגע ב 2020 ונסוג ממנה כאשר הוא סוגר על האפס ולמעשה לא זז
מאז החל הגל היורד ניסה ה S&P פעמיים לחצות את 2000 ואת 2020
בשתי הפעמים הוא כשל...
כיום הוא מנסה שוב כאשר הסבירות שהוא יצליח גבוהה משמעותית
ובכל זאת דעתי היא שהוא יפול בחזרה למטה וכל עלייה שלו תוביל אותו רק ל 2080 2100
וגם זה במקרה הטוב


מדד המעו"ף נחלש ביום חמישי כמעט אחוז וסגר על 1520 לערך קצת מתחת
לאורך כל היום הוא לא הצליח להתעלות מעל 1534
שזו נקודה שסביר שתוביל אותו לכיוון 1540/50
למעט טבע בלבד...כל מניות המדד ביום חמישי היו אדומות

לסיכום:
המדד עומד על 1520
בשלב הזה יש מקום לאופטימיות שהוא יעלה מעלה עדיין לכיוון 1534 --> 1540/50
כבר כתבתי לעיל שבמקרה קיצון הוא ידיג 1580
אבל הנקודה החשובה מבחינתי -
כל מה שהוא עולה הוא יפול בחזרה למטה ...אני מדבר על נמוך שנתי אומנם
אבל חושד מאוד שגם 1400 תישבר כלפי מטה



מדד 75 עומד כרגע על 818 לערך כשביום חמישי הוא איבד כ 0.9%
בכל זאת אני עדיין בדיעה שהוא ישיג את 840
במקרה קיצון הוא ישיג את 860
יש לשים לב לכל תרחישי הטופ כלפי מעלה שאני רושם כי אם כל מדד יגיע לשם הוא יפול לדעתי משם חזרה...כמובן זה לא שולל שהוא ירד מכל נקודה אחרת מתחת לטופ הזה


הבוקר הארביטראז הוא חיובי בשיעור של כ 0.3%
אין היום מסחר באירופה ובוול סטריט
הדאקס הוסיף ביום שישי כאחוז כשהוא סוגר על 10097
הדאקס ניראה בדרכו ל 10200 ו 10400 ...במידה והוא יתבסס מעל 10400 הוא ילך ל 11600
אני בספק אם זה יתרחש אבל יש לזה סיכוי וזה שווה מעקב אבל כאמור מותנה ב 10400
ועוד יותר בתנועת וול סטריט ושמירה על יציבות זמנית שם
שנחאי - אין שינוי בהערכה הכללית לגביה והיא נותרת שלילית
השבוע יפורסמו בסין המאזן המסחרי ומדד המחירים לצרכן הסיני (בהנחה שאלו נתוני אמת)

השבוע - יפורסם בארה"ב מדד המחירים לצרכן וזה מעבר לנתוני מקרו חשובים נוספים
אצלנו - יפורסם מדד המחירים לצרכן ביום חמישי
זה שבוע של מדד המחירים לצרכן בעולם וגם באירופה הוא יפורסם


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1524 עד 1534
זה בהנחה שהפתיחה תהיה חיובית כלומר שהמדד יתנהג בהיגיון כפי העולם ויישר קו עם העולם
על רקע המצב הביטחוני הוא עשוי גם לפתוח שלילי אבל אני מאוד בספק בעניין זהה
כבר פירטתי לעיל את התרחישים השונים
אבל התרחיש הראשי והחשוב הוא - המדד יפול למטה גם אם יעלה בטווח הקצר



יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il