TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 8/10/15
בוקר יום חמישי 8.10.2015 יום פקיעה שבועית

הערכות כלליות: (ללא שינוי)

1. המדדים בוול סטריט יחזרו לנמוך שנתי ומתחת כלומר כל עלייה בהם היא לצורך ירידה מבחינתי ואין שינוי בהערכה הזו ...גם מדד ה VIX יחזור לגבוה השנתי שלו

2. מדד המעו"ף חותר לכיוון רמות 1540/50 וככל הניראה ישיג גם את רמת 1570/80 כפי שכרגע ניראה...אבל גם הוא יפול לדעתי חזרה למטה לנמוך השנתי
כאשר אני חושד גם שישבור את 1400


וול סטריט -

ה S&P הוסיף בלילה עוד 0.8% וסגר על 1995 בדרכו ל 2020 עד 2040
בכל מקרה אני לא רואה אותו קובע איזה שיא חדש
אני רק מתלבט באם הוא יזלוג חזרה מאיזור 2020/40 או שיזלוג חזרה מאיזור 2080/100
ברקע עונת הדוחות שעדיין בחיתוליה
קיים קונצנזוס שהיא תהיה פחות טובה אלא שהפתעות תמיד יש ובינתיים המדדים עולים
מעין ציפייה להפתעה וגם כי כרגע ישנו שקט תעשייתי זמני להערכתי מהמזרח ובכלל
עוד ברקע זה כל עניין הריבית - כן או לא תעלה הריבית בדצמבר
אני מניח שבכל מקרה בין אם תעלה או לא ...
השוק יגיב לפחות נקודתית בצורה שלילית לעניין הזה



מדד המעו"ף עלה אתמול כ 1.4% וסגר על 1534 במחזור ממוצע
תמכו בו בעוצמה בזק אבל גם מניות הגז והבנקים
מנגד טבע ופריגו היו משקל נגדי שלילי יחסית חריף ...טבע קצת התאוששה בלילה ואילו פריגו ממשיכה להיראות רע גם בלילה האחרון ומשקלה במדד גבוה
כיום היא עומדת על 156 דולר ואני רואה אותה יורדת גם ל 140 דולר לפני שתרשום בלימה


לסיכום:
כפי שציינתי לעיל המדד חותר מעלה עדיין וגם הסגירה של אתמול בו מזמינה את זה
אני מניח נכון לרגע זה שהוא ישאף לכיוון 1540/50 עם קריצה לכיוון 1567
בכל מקרה אני רואה אותו יורד בהמשך את כל הדרך של התיקון הנוכחי שהוא עושה כלפי מטה ...זה מפורט בהערכות בראש הסקירה


מדד 75 הוסיף אתמול 1.44% וסגר על 826
כבר כתבתי שאני מצפה שהוא ישיג את 840 ואולי אולי את 860
גם בימים השליליים שלו חזרתי על ההערכה הזו כי זה אופיו של תיקון בתוך מגמה שלילית ברורה


הבוקר הארבירטאז חסר משמעות כאשר טבע תמשוך מעלה ופריגו מטה
חוזה S&P נסחר כרגע שלילי כמעט 0.7% ואין לזה הרבה משמעות
למה הוא שלילי ברמה כזאת ? אין תשובה להגיון הזה ככה בד"כ מתנהגת וול סטריט כשהיא לא הכי בריאה במגמה שלה
הדאקס סיים אתמול על 9970 כאשר הוא כבר כמעט השיג את 9100
אני מעריך אותו בשלב זה משיג את 10200 וגם זה בגמגום מסויים
ובכל מקרה 10400 תשמש לו חסם להערכתי
סין -שנחאי - אין שינוי בהערכה הכללית לגביה והיא נימצאת בתוך דשדוש
בשלב זה אני נותר שלילי באופן כללי

מקרו -
היום בשעה 21:00 תהיה חשיפה של הפרוטוקלים של ועידת השוק הפתוח בארה"ב
אני מניח שינסו להבין משם משהו לגבי מועד העלאת הריבית
בכל אופן סביר להניח שסביב השעה הזו יהיו מתחים ועצבנות במדדים


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1524 עד 1544
זה יום פקיעה שבועית והפקיעה עצמה לא ברורה כרגיל
אבל במידה והפקיעה תהיה שלילית אני אצפה בסבירות גבוהה שהמדד יעבור לחיובי
הוא עדיין אמור לחתור מעלה כפי ההערכות לעיל
במידה והפקיעה תהיה חיובית זה יצריך הערכת מצב תוך יומית אבל לא ניראה לי שהמדד יחצה את 1544 היום


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il