TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 7/10/15
בוקר יום רביעי 7.10.2015

הערכות כלליות -

1. ה S&P שעלה במהלך החג וירד מעט בלילה האחרון יחזור למומנטום שלילי
וישבור נמוך שנתי מסיבה כזו או אחרת

2. מדד ה VIX יחזור לגבוה שנתי

3. מדד המעו"ף שעלה אתמול בתגובה לעליות בעולם יחזור לנמוך שנתי מינימום
ובהחלט בדגש על מינימום

נקודות כלליות :

1. אינפלציה עולמית נמוכה וצמיחה כלל עולמית חלשה בדגש על סין

2. עונת הדוחות האמריקאית בפתח

3. סוגיית הריבית בארה"ב שהעלאה שלה אמורה להיות בחודשיים הקרובים
בין אם היא תעלה או לא תעלה אני מעריך אחרי החלטה תגובה שלילית
סוגיית העלאת הריבית עומדת בסתירה למצב העולמי אבל מצד שני הפד משתדל
להסתכל פנימה ולקבל החלטה על סמך בעיות הפנים שלו



וול סטריט -

בלילה לא בוצעה תנודה משמעותית וה S&P סיים לילה כמעט כמו שעזבנו אותו אתמול
סה"כ ירד ה S&P כ 0.35% וסגר על 1980
במהלך החג הוא התמודד עם התחתית השנתית שלו אזור ה 1860/70
מההתמודדות הזו הוא יצא עם פוש כלפי מעלה של כ 3.5% עד 1987 בתירוצים מתירוצים שונים
אין שום שינוי מהותי במצב הכללי לטובה או לרעה ביחס למה שכבר היה ידוע ממילא
ובכל זאת - למרות שבלילה האחרון נירשמה ירידה אני מעריך זחילה כלפי מעלה לכיוון 2000 עד 2020 ב S&P עדיין ובדגש על זחילה וקשה לי לראות אותו מעל 2040
אבל בכל מקרה - דעתי היא שה S&P יחזור למומנטום שלילי ולנמוך השנתי שלו
כאשר במקרה קיצון הוא ירשום תחתית 1600



מדד המעו"ף עלה אתמול בתגובה לעולם וזה נורמלי לגמרי
סה"כ עלה המדד בסיכום יום כ 1.67% במחזור מסחר ממוצע ולא חריג
יש לציין שהמדד השיג ברמה התוך יומית את 1520 שזו רמה שציפיתי לה
המניות הדואליות לא סיפקו תמיכה
מניות הבנקים סיפקו את עיקר התמיכה
אליהן הצטרפו כיל ובזק וסה"כ כמעט כל מניות המדד רשמו יום ירוק

לסיכום:
המדד סגר על 1513
מלמעלה יש את 1520 ומעליה את 1540/50 ...יש סיכוי אבל נמוך שהמדד ישיג את 1570/80 במסגרת סייקל מתקן עולה
אבל - (לדעתי)בכל מקרה הוא יחזור ליפול למטה וישיג את הנמוך השנתי שלו מינימום
אני מקווה שהסייקל המתקן יימשך עוד למעלה עד לקצה העליון


מדד 75 הוסיף אתמול כ 2.14% וסגר על 840
הציפיות שלי הן שהוא יצליח להשיג לפחות את 840 ואף 860
אבל ברור שהוא לא מנותק מהעולם והוא יצטרך גיבוי לתנועה כזו גם מהעולם


הבוקר הארביטראז הוא שלילי כ 0.4% באין תמיכה מצד טבע ופריגו
חוזה S&P ניסחר בירוק סולידי כ 0.15%
הדאקס סיים חיובי אתמול כאשר הוא מעט מעל 9900
יש סיכוי לא רע שהוא יצליח להשיג את 10200
אבל בדומה להערכות שלי לגבי וול סטריט אני גם לגביו סבור שהוא יושפע ממונטום שלילי ויתהפך לשלילה שוב בהמשך
שנחאי - אין שינוי ביחס להערכות הכלליות לגביו ואני נותר שלילי עדיין לגביו
הדולר - עדיין ניסחר בין 3.85 ל 3.97/8 כאשר הוא מגרד את תחתית הדשדוש שלו בחודשיים האחרונים ונושק ל 3.85 שקלים ...נכון לעכשיו אני מצפה שהוא יחזור לגבול העליון של הדשדוש הזה שלו
מבחינת המקרו - אין היום מקרו משמעותי במיוחד
ממתינים למסה של עונת הדוחות האמריקאית...אלקואה שבד"כ פותחת את העונה תדווח רק ביום חמישי כלומר מחר


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1507/8 עד 1515 או 1520
הפתיחה עצמה צפויה להיות פתיחה סולידית בנטייה שלילית קלה בלבד
בכל זאת אני מצפה שהמדד ינסה לעבור לחיובי לאחר הפתיחה
זה כמובן במידה והוא יפתח שלילי...
בכל אופן בשלב הזה עדיין היתי מצפה לדחיפה קלה נוספת חיובית בדאקס ובוול סטריט
המעו"ף בכל מקרה יחזור כלפי מטה לנמוך השנתי שלו אבל אני מצפה כאמור שלא היום ולא כל כך מהר
ככל שהמדד יטפס בניחותא כך ההזדמנות כלפי מטה תגדל


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il