| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 1/10/15 בוקר יום חמישי 1.10.2015 חול המועד סוכות ויום פקיעה שבועיתהנחות והערכות: 1. אני לא מתרשם מהעליות בוול סטריט - זה נחמד לראות את זה אבל דעתי היא שמדד ה VIX יזנק לשיא שנתי והסנטימנט השלילי יחזור עם שבירה של הנמוך השנתי 2. מדד המעו"ף נימצא במקום מאוד גבולי על 1491 נכון להיום כרגע ההערכה שלי היא שהוא יחזור לנמוך השנתי שלו וישבור גם לכיוון 1400 אם יהיה שינוי בהערכה הזו אעדכן 3. מגמה יורדת מלווה תמיד בתיקונים אגרסיביים מעלה אנחנו למעשה בתוך תיקון אגרסיבי כזה וול סטריט - המדדים כצפוי ובהתאם למה שהראו החוזים במהלך היום רשמו יום עליות חד כאשר ה S&P מוסיף 1.9% בסיכום לילה ועומד על 1920 זה אחרי שהוא נאבק עם התחתית השנתית וזה טיבעי לחלוטין ברקע מרחף דו"ח התעסוקה הקרוב שיתפרסם מחר כבר אמרתי שדו"ח טוב כניראה יעשה טוב הפעם וכנ"ל להפך דו"ח רע...זה לפי השכל הישר אלא שלדעתי שכל ישר אין כאן - כל דו"ח ייצור בלבול מסויים ילין אמורה להעלות ריבית עד סוף השנה פעם ראשונה...זה מה שהיא הבטיחה דו"ח רע פשוט יעשה ברדק ...יעמיד את הפד במצב של חוסר ביטחון בצעדיו וזה יחלחל למשקיעים דו"ח טוה יצביע על כלכלה בסדר ביחס למצב ועל כך שילין יודעת מה היא עושה בכל מקרה לא משנה דו"ח טוב או רע אני מאמין שתימצא הסיבה לחזרה לשליליות כרגע ה S&P שעומד על 1920 יכול להתקדם בצעדים של 20 נקודות כלומר - 1920 --> 1940 --> 1960 ...אבל לא רואה אותו מעל 2000 בכל מקרה מדד המעו"ף רשם יום מבולבל אתמול לחלוטין כאשר ברקע עליות חדות בעולם ביציבות המדד פתח על 1496 ירד עד 1478 וסגר על 1491 יום מתעתע לחלוטין וחסר החלטיות הסגירה הית אפסית ומחזור המסחר טוב עבור חול המועד לסיכום: כבר כתבתי לעיל שאני רואה את המדד יורד לנמוך השנתי שלו ומתחת לזה אבל תיקון אגרסיבי הוא ריאלי ובשלב הזה ישנן שתי נקודות מלמעלה 1520 ו 1570/80 נכון לעכשיו אני בספק אם הוא יצליח להשיג את 1520 אפילו כל התבססות שלו מעל 1500 תשלח אותו ל 1520 סביר להניח הבוקר הארביראז חסר משמעות ולא צפוי לתמוך במדד חוזה S&P ניסחר חיובי כרגע 0.7 עד 0.8 % הדאקס רשם אתמול יום עליות בשיעור של כ 2.22% אבל לא בסגירה עוצמתית כלל בשלב זה החסם שלו נימצא ב 9900 עד 9800 אבל רק השגת 10000 משנה שם תמונה ומצריכה עידכון מיוחד לגבי זה מדד שנחאי - אין שינוי בהערכה הכללית לגביו ואני נותר עדיין שלילי הדולר לא רושם החלטיות וממשיך לדשדש בין 3.85 ל 3.95 שקלים אצלנו המשק צמח בחודש האחרון ב 0.1% בלבד (זו מחלה עולמית כיום כידוע) צמיחה שנתית של מתחת 1.8% תיחשב גרועה במיוחד לעניות דעתי אבל האוצר מאוד אופטימי בעניין הזה מבחינת המקרו - היום ב 17:00 מדד ה ISM בארה"ב אבל ברור שהשפעתו מוגבלת וממתינים לדו"ח התעסוקה מחר טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1500 עד 1478 אני בכוונה תחילה מגביל את הטווח מלמעלה ל 1500 כי זה יום פקיעה שבועית הפתיחה יכולה להיות גם מעל מה שחשוב זה יצירת ביסוס מעל 1500 כי זה יצביע על היכולת להשיג את 1520 ועדיין מדובר על תיקון בלבד מעלה ועד לסיום הכל אפשרי כולל היפוך מטה מועדים לשמחה לכולם יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |